Me maksamme YLE:lle pakkoveroina ja saamme siitä ruotsalaista ohjelmistoa jota tulee joka kanavalta vaikka sitä varten on oma YLE femma. YLE:n tuottamat propaganda ohjelmat Suomi on venäläinen ja toinen propaganda ohjelma Suomi on ruotsalainen mitä tuleekaan seuraavaksi eikö Suomi olekkaan itsenäinenvaltio vai mitä on?
YLE:n pakkovero on kansalaisten muilutusta pahemmastapäästä ja nyt YLE tekee niillä rahoilla mitä RKP:n politrukit määräilevät ja puolueeton medialaitos on nyt valjastettu rääikeästi RKP:n propagandan lietsontaan. Onko sitä ohjelmaa missä ei mustamaalattaisia Soinia ja yleensä Perussuomalaisia ja ajatelkaapa ne äänestäjämäärät ihmisiä jotka kannattavat Soinia hekin maksavat YLE:n pakkoveroa ja saavat siitä hyvästä halveksuvaa ivaa päällensä. Itsenäisyyspuolue on joutunut saman kohtelun alaiseksi mikä nöyryyttää rankasti kun siitä joutuu maksamaankin.
YLE tukee nykyisin myös ruotsin STV:n toimintaa ja YLE femma lähettää STV:n kanavanohjelmaa pääosiltaan ympärivuorokauden. YLE:n toiminta on röyhkeää kansalaisten ylikävelemistä kaikkine ruotsituksineen.
Eikä YLE:ltä voi muuta odottaakaan kuin ylimielistä pakkoruotsiproagandaa.
Pakkoveroilla kustannetaan röyhkeää propagandaa
Ihminenvain
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005348597Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo5368824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?72203Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1611203Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17846Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.40764Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57752Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68726- 46715
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36657