aikamoista yleistamista!!!!suomalaisnaiset eivat eroa niin paljon tanskalaisista ja ruotsalaisista..ymmarsin etta olet kirjottanut jutun pilke silmakulmassa mutta jos olit tosissasi olet saalittava juuri jatetty mies!!!!
jetset
6
474
Vastaukset
- Upeaa!
Nimimerkki Jetset on onnistuneesti saanut lauman "kaikki miehet on sikoja" -yleistyksiään päivästä toiseen hokevat telaketjufeministit takajaloilleen ja raivon partaalle esittämällä teräviä huomioita ja kirveleviä totuuksia vastenmielisistä ja huonotapaisista suomalaisista naisen irvikuvista. Hieno kirjoitus kertakaikkiaan.
Kuten keskustelusta voidaan helposti nähdä, se virtahepo murahtaa johon kalikka kalahtaa.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=2000000000000013&conference=4500000000000327&posting=22000000005557774
Varokaa huonoja kopioita.- Jetset
vaan oikeasti kateellinen teille naisille. Te olette niin upeita ihmisiä... Haluaisin olla nainen, mutta en voi. Olen mies. Haluan munaa. Mulla on iso, karvananen kaljamaha... Mä oon niin huono kaikessa.Oon täys paska, ja sori siit tekstistä...
- emma
Jetset kirjoitti:
vaan oikeasti kateellinen teille naisille. Te olette niin upeita ihmisiä... Haluaisin olla nainen, mutta en voi. Olen mies. Haluan munaa. Mulla on iso, karvananen kaljamaha... Mä oon niin huono kaikessa.Oon täys paska, ja sori siit tekstistä...
asia selva:)
- siis...
Jetset kirjoitti:
homppeli... :)
Kirjoitus oli hauska, tosin vahvasti... liioiteltu... :)
Kateellinen ei kannata olla... ;-)... ole oma itsesi... :) - tuisdus
just outojako? lautan jutulla mennäään^^
- lauta
siis toi juttu oli ihan perseestä kyllä naiset saa olla minkälaisia ne itse tahtoo!! miks naisten just pitää olla niitä kauniita ja laihoja ja täydellisiä!!!! tommonen naisten solvaaminen on perseestä!!!!! hankkikaa muuta tekemistä!!! mun mielestä ei oo kivaa solvata toisia siitä että ne on vähän lihavimpia kuin toiset!!!! hyvää elämää teillekkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121421
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39887
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53807Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764