Älkää kukaan ikinä ostako Wilfa merkkistä kahvimyllyä. Laite kesti noin vuoden kunnes meni jumiin ja avaaminen on tehty mahdottomaksi. Wilfa kahvimyllyä ei pysty edes puhdistamaan
Wilfa on täysin paska
4
1876
Vastaukset
- metsänakka
Taas vanha konsti on parempi kuin pussillinen uusia. Mulla kaks käsin veivattavaa kahvimyllyä, toinen 30 vuotta ja toinen reilusti yli sata vuotta vanha. Molemmat pelittää hyvin.
- Hinnalla_väliä
Saatko noilla myllyillä aikaan muuta kuin pannukarkeaa kahvia? Pelkäänpä, että et.
Mikäpäs siinä, jos sattuu pannumenetelmällä valmistetusta kahvista tykkäämään. Minulle kiitos ei!
Aamukahvini on suodatinkahvia ja valmistan sen valmiiksi jauhetusta suodatinkarkeasta kahvista. Käytän tarjouksista ostettavaa tummempipaahtoista Pressaa tai Lidlistä ostettavaa Robert Pauligia (jonka hinta on aina vakio, mutta paljon halvempi kuin muualla).
Iltapäiväkahvini on espressoa. Ostan kahvin papuina kilon pakkauksissa ja jauhan itse tarvittavan määrän juuri ennen valmistamista. Ostopaikka Lidl – muiden kauppojen hinnat papuina ostettavalle kahville ovat huimia! Tarjouksista ei papuja löydy koskaan.
Lidlin Bellarom-espressopavut ovat maistuneet minulle OK. Tällä hetkellä on kokeeksi työn alla (samoin Lidlistä ostettua, suunnilleen samanhintaista) Lavazzaa. Ei pahaa sekään.
Illyt ja vastaavat luksuspressot jätän varakkaampien nautittaviksi.
DeLonghi KG40 -kahvimylly ei maksanut maltaita, on toiminut mielestäni kuten pitääkin ja on kestänyt päivittäisessä käytössäni useamman vuoden.
http://www.delonghi.com/en-int/products/coffee/coffee-makers/grinders/kg40-0177111018
- Blenderi
Toihan on tehosekoitin eikä mylly, pyörittelee samoja puruja kunnes kaikki on jauhettu. Makuhan siinä kärsii, parenpi olis jos keräysastia alla joyon valmiikdi jauhettu kahvi tippuisi.
- ollimar
Voiks sillä Wilwal edes paskaa jauhaa ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.575499- 934347
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3752594Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s721121Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3301038- 61853
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46826- 28823
Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja102799Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52789