Ruotsin kuningas natsiperheessä kasvatetun puolisonsa kera kunnioittaa Arkadianmäen lampolaa pakkoruotsiäänestyksen yhteydessä 5.3.2015.
Olisiko tässä jo mielenosoituksen paikka? Ilmaisia valko-keltaisia kananmumia knugenille?
http://keskustelu.suomi24.fi/t/13465760
Mielenosoituksen paikka?
2
<50
Vastaukset
- HärskiäTouhuaOn
Rahalla on valtaa ja se näkyy tuossa Päivi Räsäsen hypätessä RKP:n aisankannattajiin.
RKP:n veronkiertosäätiöillä riittää kansalta vohkittua omaisuutta ja sillähän RKP:lle hallituspaikat aukeaa helposti. Korruptioon pitäisi ottaa eduskunnassa kantaa koska se rehottaa ihan avoimena ja näkyy selvästi puolueissa. Huomisessa pakkoruotsi äänestyksessä korruptio tulee esiintymään pääroolissa, puolueitten äänestäessä kannattavansa pakkoruotsittamista. Onko kovinkaan Kristillistä mennä mukaan korruptiotoituneeseen liittoutumaan ja se on melkoista kansan pettämistä kun nekin rahat on kansalta varastettua omaisuutta ja kuuluisi yhteiseen hyvään. On mielenkiintoista katsoa eduskunnan pakkoruotsista äänestystä kun siinä korruptiorahoilla on lahjottu edustajat painamaan puoltavaa nappia pakkoruotsuksen puolesta välittämättä niistä 75% kansalaisesta jotka ovat vapaankielivalinnan puolella. - HurreilleLakia
Hurreilla on röyhkeyttä tallata suomalaisten yli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1858519
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504168
- 593702
- 513186
- 502940
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262646- 402421
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382133- 292086