5.3.2015 Ruotsin kuningas natsiperheessä kasvatetun puolisonsa kera kunnioittaa Arkadianmäen lampolaa pakkoruotsiäänestyksen yhteydessä.
Olisiko tässä jo mielenosoituksen paikka? Ilmaisia valko-keltaisia kananmumia knugenille?
Mistä saisi sini-keltaisia munia?
http://keskustelu.suomi24.fi/t/13465760
Mielenosoituksen paikka?
3
73
Vastaukset
Onhan niitä kommunistiperheessäkin kasvatettuja, pannaan kyltit samaan mielenosoitukseen. Natsit ja komut ovat juuri samaa lantakasaa ihmiskunnassa.
- ruotsinystävä
Siinä kaksi persua haikailee mustaruskeaa hakaristilippua.
Eipä ollut persun persua miekkareissa. Louskuttavat leukojaan ja sontivat perään housuihinsa.
Kommunistit antavat ystävällismielisen maan kulkea Suomessa rauhassa. Pahempaa jälkeä Suomelle tekevät kokoomuslaiset ja perussuomalaiset. Ruotsin kuningaspari ei tee hallaa lainkaan.
Aloitus ja seuraaja tulisi asettaa persudosentti Luukkasen piinattavaksi, koska kirjoittelevat kommunistien palstalla. Selvää ideologian saastumista. - höss
Aloitus täysin ruskeaperäistä törkyä. Rähjätä nyt kuninkaalle ja kuningattarelle. Mitä järkeä siinä on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1858519
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504168
- 593702
- 513186
- 502940
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262646- 402421
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382133- 292086