Suomalaiset tyhmentyneet vuodesta 1997 lähtien!
Näkyy hyvin poliittisessa johdossa!
älykkyysosamäärä on kääntynyt monissa länsimaissa loivaan laskuun vuosikymmenien nousun jälkeen. Tutkijat eivät ole toistaiseksi pystyneet todentamaan ilmiön syytä, mutta vastaus saattaa piillä ihmisten terveydentilassa.
Vuonna 2013 tehdyn tutkimuksen mukaan Suomessa keskimääräisen älykkyysosamäärän nousu tyssäsi vuoteen 1997.
http://yle.fi/uutiset/alykkyystason_kasvu_tyssasi_monissa_lansimaissa__suomalaiset_tyhmentyneet_vuodesta_1997_lahtien/7790833
Suomalaiset tyhmentyneet vuodesta 1997 lähtien!
21
128
Vastaukset
- jykf65w5
Näkyy selkeesti tällä palstalla, MOT:
http://keskustelu.suomi24.fi/t/13453954 - zxcvbnmk
Kansalla on sellaiset johtajat kuin se ansaitseekin sanoi Keminmaan suuri poika Paavo Väyrynen.
- Lapin-Somalit-RY
Ja siksi äänestämme - PAAVOA!
- hgrty
Lapin-Somalit-RY kirjoitti:
Ja siksi äänestämme - PAAVOA!
edellinen kommentti vahvistaa avauksen asian.
- 73468
Totta. Erityisesti se näkyy virkamiehissä.
http://static.mitavittua.fi/uploads/2015/03/Fattan_päätös.jpg - HullujenHuone
Tämä ei ole vielä mitään. Odottakaas kunhan päästään 2030-luvulle.
- dfghjk
tiedä sitten päästäänkö niin pitkälle nykyisellä menolla!!
- ohi-on
...ja kutsuntapoikien kuntokin on paskempi kuin koskaan ...ja kiveksissä etsii siittiö toista, mutta ei meinaa löytää. Sukupuuttoa pukkaa...
- proffaX
Yliopistossa tuo on helppo huomata, kun itse aloitin yliopiston 1992 opiskelijat oli fiksuja, nyt professorina ei oikein voi edes käsittää kuinka avuttomia nykyopiskelijat ovat
- Korrelaatio
Milloinkas Suomi liittyi tähän eu-kerhoon? Taisi olla vuonna 1995. Tässä jollekin tutkijalle pohdittavaa.
- laskeva-indeksi
Kyllä kyllä, EU-jäsenyys on kiistattomasti vauhdittanut tyhmistymistä. Mehän saimme aikoinaan äänestää EU:hun liittymisestä, mutta myöhemmin pääministeri Vanhanen katsoi, että kansalla ei ollut enää kykyä äänestää siitä eroamisesta, joten eroäänestystä ei ole järjestetty.
- dfhhjjkkbk
Hankin nettiyhteyden vuonna 1997
- Se_on_hyvä_asia
Testi ja testi, minusta suomalaiset ovat tullee kriittisemmiksi sille, mitä kaikke paskaa heille yritetään syöttää.
- voivittu
ottakaa vaan lisää selfietä, hahahahahahahaahahahaahahahahahahaahahahahahhaahh
- ddk
On ne tyhmentyneet ja kuten joku edellä kirjoitti, se näkyy tälläkin palstalla.
- älörkt
jos suomessa testattaisiin kaikilta valkoihoisilta alkupräiskansalaisilta äo niin paljonkohan saataisiin keskiarvoksi?
- tyrwrtywty
No rasisteilla joihin kuuluu valkoihoisia melko paljon, on tutkitusta keskimäärin matalampi IQ-luku kuin muulla väestöllä.
- älyänkö
Älykkyys on aina sama! Tietoisuus kasvaa henkisen kasvun myötä! *
- fghjklg
ns.vapaa kasvatus tekee ihmisistä tyhmempiä?
- moonkkkk
Samaan aikaan, kun Suomi on tyhmentynyt, ovat suomalaiset myös ruskettuneet huimasti. Onko auringon pilkuilla jotain osuutta asiaan, vai mistäköhän johtuu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47427