Säilyyko kirkas viina Fun Light -pullossa

funlite

Luulen, että säilyy, mutta pakko silti varmistaa. Rahat tiukoilla, joten jouduin repimään palautuspulloista kaiken mahdollisen irti ja kaatamaan viinat funlight-pulloon. Kai kirkas viina (32%) nyt funlight-pulossakin säilyy viikonloppuun asti (pe-la)?

Tämä on tärkeää, koska en todellakaan voi olla viikonloppua juomatta ja saan lisää rahaa vasta ensi viikolla.

4

145

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei_ennustaja

      Jaa-a. Tuohon on vaikea vastata, että säilyykö viina viikonloppuun asti, koska vain sinä itse tiedät, että juotko sen ennen viikonloppua vai et.

    • kauhalogi

      Jos rahat on noin tiukassa, niin suosittelen, että käyt varastamassa alkosta tarvitsemasi alkoholin. Jos käy niin keljusti, että jäät kiinni, niin poliisi ostaa sinulle rangaistukseksi lipun kotiin valitsemassasi matkustustavassa.

      http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015022819277668_uu.shtml

      • funlite

        Aivan liian riskialtista. En halua porttikielto alkoon. Viinaa voi varastaa sitten kun se vapautetaan ruokakauppoihin.


    • Ei varmasti säily,joskus on kokeiltu monissa muovisissa astioissa ja tosi tujulla viinalla meni n.15min että pohja suli,miedommilla viinoilla ~40% alumiinipinnoitetussa muoviastiassa meni pari päivää. En oikein usko että perjantaihin asti pysyy saati lauantaihin. Voithan toki vaihdella muovipullosta toiseen kun pohja vuotaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      13
      2097
    2. Mikä tekee kaivatustasi

      haluttavan?
      Ikävä
      109
      1893
    3. Naisten pitäisi lähestyä miehiä enemmän.

      Milloin viimeksi lähestyit miestä ja pyysit kahville tai treffeille?
      Sinkut
      140
      1562
    4. Luulin olevani ainoa... Mutta jättääkö muutkin tosiaan lääkärikäynnit sivuun?

      Lueskelin netistä uutisia ja iltalehdessä oli juttua, että ihmiset eivät hakeudu hoitoihin. Luulin olevani ainoa, joka t
      Maailman menoa
      100
      1137
    5. Jos Harris saa naiset liikkeelle,niin kenties.....

      Myöskin Nikki Haleyn tukijat lupasivat Harrikselle tukensa.Harris vain 2-3% jäljessä vaikka ei ole edes viellä ehdokas.
      Maailman menoa
      154
      1134
    6. Olit kiinnostunut mutta

      varovaisesti. Elämä koetellut sua mies? 😔
      Ikävä
      76
      1074
    7. Joonas Rask viettänyt omasta

      mielestään kivaa iltaa hyvässä hengessä.. https://www.is.fi/sm-liiga/art-2000010582941.html
      Maailman menoa
      2
      881
    8. Yksi syy miksi kaipaan sua

      On se että luulen sun ymmärtävän mua hyvin. Ollaan jokseenkin samanlaisia vaikka hyvin erilaisia.
      Ikävä
      56
      821
    9. Olet hyvin

      rakastettava ja kaipaan sinua.
      Ikävä
      39
      811
    10. No oletko miten paljon miettinyt

      Sitä että mentäiskö me naimisiin? Mieheltä
      Ikävä
      67
      789
    Aihe