Mikähän tuokin on, kirkkoveneen muotoinen tai ehkä onko se kumivene perämoottorilla ja paljon airoja. Joku varoitusvalo, luulisin. Keskellä huutomerkki, tarkoittaako *****vaaraa vai mitä?
Volvon mittaristossa outo merkkivalo
9
202
Vastaukset
- Amis
Eikun se varottaa kato kuskin älykkyyden äkillisestä laskusta. Meet heti takas koeajolta ja palautat sen auton ja otat oman audin siitä parkkikselta.
- Näinseon
Venehän se, kyseessä on Volvon Ocean Race mallin auto.
- Kalojenelvis
Koskaan ei kannata lukea sitä maailman vähiten luettua kirjaa...
- kultturivallankumous
Jaa Maon pientä punaista? Onhan se totta että Volvo on kiinalainen nykyisin, mutta silti aika jännää että Maon opusta tarvitaan jo varoitusvaloihinkin.
- varmaan
Ripsipiirakan puute kuskilla antura penkissä mittaa palleista tuntumaa!
- Arvataan
Jos "kirkkovene" on pyöreä, minkä yläreunassa pieni suorakulmio, kyseessä on palaneen polttimon varoitusvalo.
- mööö
Mullekkin kaikki merkkivalot on ihan outoja mut ei niistä kannata välittää,aja vaan.
Mä oon kato perus Volvo kuski- stiigidf
ajoikko kuin roi orposonni, koko yön?
- volvisti
Bulb failure /polttimovika
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra haluaa muuttaa
maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....2019611Onnea Riikka! Työttömyys aste on nyt täysi kymppi!
🎯 💪 Kiitoksia Riikalle ansiokkaasta työstä Suomen kansantalouden tuhoamisessa. V.Putin suljetun rajan tuolla puolen314365Hyvällä tuurilla Suomen väkiluku nousee 7 miljoonaan
Vuoteen 2050 mennessä, mikäli onnistumme maahanmuuttopolitiikassa hyvin. Näin analysoi väestötieteen tohori Hiilamo. ht1163947Riikka jytkytti työttömyyden uuteen ennätykseen!
Erinomaista työtä jälleen kerran irvistelevältä saksiniekalta. ”Yhtä korkeaa työttömyysastetta ei löydy työvoimatutkimu1003822- 2013377
Päivän Riikka: Valmet Automotive aloittaa jättimäiset muutosneuvottelut
😭😭😭😭😭😭😭 Tämäkin vielä, Brutukseni. Että ei olisi Suomen historian pahimmat työttömyysluvut riittäneet, niin Riik182827Rakastan sua mutten uskalla jutella sulle
Kumpa sä näkisit tämän viestin❤️ Kaipaan sua vaikka oot välillä ihan lähellä mutten saa sanottua sulle enää mitään. Ujos1221367Mihin rakastuin sinussa?
Rakastuin siihen, miten katsoit minua Rakastuin siihen, miten hymyilit minulle Rakastuin siihen, kuinka hyväksi sait its731356- 901164
Anssi Heikkilä umpirehellisenä - Rankka yö TTK-yllätystippumisen jälkeen!
Minkä parin tai kenen olisi mielestäsi pitänyt tippua TTK:sta? Tämä oli kyllä todellinen yllätys, että Mira Luoti ja A151141