Mikähän tuokin on, kirkkoveneen muotoinen tai ehkä onko se kumivene perämoottorilla ja paljon airoja. Joku varoitusvalo, luulisin. Keskellä huutomerkki, tarkoittaako *****vaaraa vai mitä?
Volvon mittaristossa outo merkkivalo
9
190
Vastaukset
- Amis
Eikun se varottaa kato kuskin älykkyyden äkillisestä laskusta. Meet heti takas koeajolta ja palautat sen auton ja otat oman audin siitä parkkikselta.
- Näinseon
Venehän se, kyseessä on Volvon Ocean Race mallin auto.
- Kalojenelvis
Koskaan ei kannata lukea sitä maailman vähiten luettua kirjaa...
- kultturivallankumous
Jaa Maon pientä punaista? Onhan se totta että Volvo on kiinalainen nykyisin, mutta silti aika jännää että Maon opusta tarvitaan jo varoitusvaloihinkin.
- varmaan
Ripsipiirakan puute kuskilla antura penkissä mittaa palleista tuntumaa!
- Arvataan
Jos "kirkkovene" on pyöreä, minkä yläreunassa pieni suorakulmio, kyseessä on palaneen polttimon varoitusvalo.
- mööö
Mullekkin kaikki merkkivalot on ihan outoja mut ei niistä kannata välittää,aja vaan.
Mä oon kato perus Volvo kuski- stiigidf
ajoikko kuin roi orposonni, koko yön?
- volvisti
Bulb failure /polttimovika
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1562687
- 2001968
- 711716
- 921638
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91441Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.321176- 761111
- 811040
- 951019
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes191954