Pankista järjestelylainaa?

lainaaja

Onko kukaan palstalainen saanut mistään pankista vakuudetonta järjestelylainaa 10 000 eurolle tai sitä suuremmalle summalle? Ihmettelen velkaneuvonnan tapaa juoksuttaa asiakkaitaan uudelleen hakemaan noita järjestelylainoja vaikka selvää on etteivät pankit sellaisia myönnä ilman vakuuksia. Kolme pankkia käyty läpi ja jokaisesta tulee sama vastaus (kahdesta olin aikaisemmin jo hakenut lainaa ja saanut kieltävän päätöksen). Velkaneuvoja hoki että "kannattaa silti hakea uudelleen", suositteli mm. S-Pankkia jne. Mikä pointti tällaisessa on? Hakeuduin velkaneuvontaan hakeakseni takuu säätiön takausta koska tiesin ettei pankeista heru muuten lainaa.

Mikäli joku teistä on (pelkillä vakinaisilla palkkatuloilla mutta ilman takauksia/vakuuksia) saanut järjestelyluoton, kuulen mielelläni kokemuksia :)

5

107

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pankkineiti

Olen tiskin toisella puolella myöntänyt tuon suuruusluokan kulutusluoton pikkulainojen maksamiseen. Tämä lainan hakija oli pankkiin päin hoitanut kaiken moitteetta, muita laskuja jättänyt maksamatta..

• Sanelma74

Itse sain juuri loppusyksystä tuon 10 000 euroa vakuudetonta kulutusluottoa Nordeasta, siis ilman Takuu-Säätiön takauksia. En saanut isompaa vaikka hain, mutta olin iloinen tuostakin, koska tuossa korko on todella paljon pienempi kuin niissä kulutusluotoissa, jotka maksoin tuolla Nordean lainalla pois. Vakituisessa työssä olen ollut jo vuosia, en ole mikään isotuloinen (palkka n. 2 240 eur brutto), mutta olen hoitanut kaikki maksuni ajallaan, niin pankkiin kuin muuallekin.

• talouskuntoon

Verkossa on myös palveluita, joiden kautta voi hakea tarjouksia isommasta yhdistelylainasta. Korkotaso saattaa olla suurempi kuin pankeilla. Hyödyt riippuu aika paljon siitä mitä nykyiset lainat ovat. Esim etua.fi -sivulta löytyy yhdistelylaskin, jossa voi laskea järjestelylainan tuomia hyötyjä.

• geokätkö

minä sain viime syksyllä kans nordeasta 13000e, aina maksanut heidän luottojaan ajallaan, ja näin myönsivät isomman, jota nyt maksan onnekkaana pois, kun on vähemmän, ja kun se loppuu aikanaan, niin on tässä aikaa miettiä sitä, miten sitten tullaan rahaa käyttämään, kun velkoja ei ole, sekin pitää opetella, ettei uudestaan ole samalla kierroksella

• Aloittaja, voi olla aika nihkeetä nykyään saada lainaa ilman takaajia/takausta vaikka olisi talousasiat hanskassa ylipäätään. Toivottavasti T-S:n kanssa onnistuu takaus. Toisin pitää sitä kuitenkin mennä pankkiin kun sen takauslupauksen saa... :)

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      241
      2518
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1878
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      76
      1843
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      82
      1318
    5. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      65
      1248
    6. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1198
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      16
      1078
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      90
      1060
    9. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      914
    10. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      71
      913
    Aihe