Minkä takia törmäilen jatkuvasti selvänäkijöihin ?

miksinäin

Olen ruvennut törmäilemään selvänäkijöihin kaupungilla. Aiempi sai melko uskottavasti todistettua minulle kykynsä. Ja näki pääasiassa pahaa asioista. Viime yönä taas joku tuli ilmoittamaan olevansa selvänäkijä ja näkevänsä pahaa, mutta ei kertonut mitä. Miksi ihmeessä tällaista tapahtuu nyt minulle jatkuvasti ? En ole ennen törmäillyt moisiin ihmisiin, enkä hirveästi välittäisikään enää törmätä. Viestini ei ole provo. Voihan olla että tuo on joku muoti-ilmiö nykyään. Mutta esim se eka oli kyllä erittäin vakuuttava. Ja kokemus hänestä ei ollut mitenkään miellyttävä.

10

226

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sukikka

Ei selvänäkijät halua pahoittaa pelkikkä pahoilla viesteillä,ilmeisestikin sun täytyy kuunnella viestit ja pitää ne vihjeinä miten elät.

• Pelkoako

Siis puhutko nyt unista vai miten ihmeessä selvänäkijät tulevat sinulle juttelemaan kaupungilla ja varsinkin yöllä? Etsitköhän nyt itse elämääsi noita selvänäöllisiä asioita kun pelko heijastuu tuosta kirjoituksesta joten oletkohan nyt altistunut uskomaan asioita mitä sinulle on kerrottu ja olet sen myötä alkanut herkkänä ihmisenä ajattelemaan, että niissä asioissa on jotain pahaa ja/tai jotain pahaa tapahtuu.. mitä sinulle on mahdettu kertoa ja oletkohan nyt ihan varma, että ihminen on oikeasti selvänäkijä kun eivät he suomessa vapaa-aikanaan tule kellekään asioita esittämään kun he ottavat maksun myös palveluistaan..

• keskaloittaja

En etsi mitään. He ovat vain tulleet sanomaan että näkevät elämääni.Ensimmäinen oli ainakin takuuvarmasti oikea. Siitä ei ole epäilystäkään. Teki sen silloin parille muullekin ja tarkkailun sivusta olivat yhtä hämmentyneitä kuin minä. Koska näki heidänkin elämäänsä. Ennen häntä en uskonut selvänäkijöhin mutta nyt uskon.Luulenpa että toinenkin sellainen oli. Koska olisi kovin erikoista että pelkkää sattumaa olis toinen kerta ollut että joku tuollaista taas keksisi. Viime vuosina vastaavia "outoja" asioita tapahtunut muitakin. Joo. En todellakaan hae tuollaisia tyyppejä elämääni. Elämäni voi ihan hyvin eikä noista negatiivisista ennustajista apua mihinkään ole. Päinvastoin.

• miksinäin

Minuun jatkuvasti törmäilevät selvänäkijät eivät selvästi ole niitä selvänäkijöitä jotka ottavat siitä rahaa. Vaan oikeita. Ensimmäinen ainakin oli. Eiköhän toinenkin koska liian kummallista ollakseen sattumaa

• noita

heillä oli sulle viestiä,ota ne vastaan,et ole oikeilla vesillä kun sattuma kuljettaa luoksesi viestintuojia

• kesk.aloittaja

No en kyllä ole tehnyt kenellekään mitään väärää. Olen hyvä ihminen.

• varatie

ota se silti lahjana,olisin tyytyväinen jos kerrankin itse törmäisin tällasee kerran elämässäni,aina pyytämässä rahaa jos hätä .Mutta kyse ei ole siitä että sulla olsii pahaa tekeillä,vaan siitä että ylhäältä saat lahjaksi tällasta.ole avoin ja tyytyväinen ja kuulolla mitä sulle kerrotaan,kun tuollainen mahdollisuus on,sillä ei ole tekeistä,oletko hyvi s vai pahis.

• miksinäin

No nyt en ole enää niihin törmäillyt. Mikä lie ollut syynä. Mitään ei ole kyllä tapahtunut heidän näkemisensä jälkeen. En ole ennen uskonut selvänäkijöihin mutta ainakin tämä ensimmäinen oli aito.

• Anonyymi

En luota selvännäkijään joka ei ole kännissä. Kaikenlaisia vipeltäjiä nykyään.

• Anonyymi

Kuljetko öisin kaupungilla? Ehkä pitäs rauhotella elämää ja olla yöt kotosalla-oliko tällasta viestiä? Tai kuunteletko youtubesta alati tarot tulkintoja-kuuntele mitä näkijä sanoo ja mieti tapojasi muutenkin kuin että olt ns hyvä! Yön kulkijat kaupungilla on erilaisia kuin ne ketkä on yöt kotona,

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sun salaisuus on,kun näytät niin nuorelta..

Vaikka oot jo noin vanha!?
      Ikävä
      109
      1310
    2. MiltäKaivattusi

Näyttää? !
      Ikävä
      45
      901
    3. Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi

Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....
      Ikävä
      50
      726
    4. Perhoseni (miehelle)

Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r
      Ikävä
      129
      674
    5. Mitä meidän välillämme

On käynyt näiden vuosien aikana?
      Ikävä
      70
      666
    6. Uskaltaisitko

Tavata kaivattusi tässä tilanteessa?
      Ikävä
      67
      616
    7. Olen tavattavissa

tänään klo 17-02 siinä ravintolassa. Tulethan sinäkin?
      Ikävä
      53
      597
    8. Halaus juuri sinulle

Kaikki järjestyy kyllä. Luota vain. ❤️🫶
      Ikävä
      55
      555
    9. Onko Sofia jälleen jätetty?

Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      473
    10. Mies, näetkö minut myös

Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?
      Ikävä
      20
      470
    11. Meneekö unohtamis

Projektisi hyvin??
      Ikävä
      34
      457
    12. Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?

Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?
      Ikävä
      115
      453
    13. Voiko se ikinä toimia

Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het
      Ikävä
      32
      448
    14. Voin tulla

Sisustamaan sulle 🤭
      Ikävä
      51
      445
    15. Mitä jos...

Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät
      Sinkut
      142
      443
    16. Kuka se on

Kuhmon komein aikamies?
      Kuhmo
      5
      438
    17. Uskallatko paljastaa

Millä nimellä löydyn puhelimestasi?
      Ikävä
      49
      437
    18. Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .

EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuus­ongelmien vuoksi, sanoo alan e
      Kajaani
      83
      434
    19. Et sinä mitään

Oikeasti halua
      Ikävä
      52
      403
    20. Miksi jätit vastaamatta mies

Silloin kauan sitten 😔
      Ikävä
      42