Minkä takia törmäilen jatkuvasti selvänäkijöihin ?

miksinäin

Olen ruvennut törmäilemään selvänäkijöihin kaupungilla. Aiempi sai melko uskottavasti todistettua minulle kykynsä. Ja näki pääasiassa pahaa asioista. Viime yönä taas joku tuli ilmoittamaan olevansa selvänäkijä ja näkevänsä pahaa, mutta ei kertonut mitä. Miksi ihmeessä tällaista tapahtuu nyt minulle jatkuvasti ? En ole ennen törmäillyt moisiin ihmisiin, enkä hirveästi välittäisikään enää törmätä. Viestini ei ole provo. Voihan olla että tuo on joku muoti-ilmiö nykyään. Mutta esim se eka oli kyllä erittäin vakuuttava. Ja kokemus hänestä ei ollut mitenkään miellyttävä.

10

92

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sukikka

      Ei selvänäkijät halua pahoittaa pelkikkä pahoilla viesteillä,ilmeisestikin sun täytyy kuunnella viestit ja pitää ne vihjeinä miten elät.

    • Pelkoako

      Siis puhutko nyt unista vai miten ihmeessä selvänäkijät tulevat sinulle juttelemaan kaupungilla ja varsinkin yöllä? Etsitköhän nyt itse elämääsi noita selvänäöllisiä asioita kun pelko heijastuu tuosta kirjoituksesta joten oletkohan nyt altistunut uskomaan asioita mitä sinulle on kerrottu ja olet sen myötä alkanut herkkänä ihmisenä ajattelemaan, että niissä asioissa on jotain pahaa ja/tai jotain pahaa tapahtuu.. mitä sinulle on mahdettu kertoa ja oletkohan nyt ihan varma, että ihminen on oikeasti selvänäkijä kun eivät he suomessa vapaa-aikanaan tule kellekään asioita esittämään kun he ottavat maksun myös palveluistaan..

    • keskaloittaja

      En etsi mitään. He ovat vain tulleet sanomaan että näkevät elämääni.Ensimmäinen oli ainakin takuuvarmasti oikea. Siitä ei ole epäilystäkään. Teki sen silloin parille muullekin ja tarkkailun sivusta olivat yhtä hämmentyneitä kuin minä. Koska näki heidänkin elämäänsä. Ennen häntä en uskonut selvänäkijöhin mutta nyt uskon.Luulenpa että toinenkin sellainen oli. Koska olisi kovin erikoista että pelkkää sattumaa olis toinen kerta ollut että joku tuollaista taas keksisi. Viime vuosina vastaavia "outoja" asioita tapahtunut muitakin. Joo. En todellakaan hae tuollaisia tyyppejä elämääni. Elämäni voi ihan hyvin eikä noista negatiivisista ennustajista apua mihinkään ole. Päinvastoin.

    • miksinäin

      Minuun jatkuvasti törmäilevät selvänäkijät eivät selvästi ole niitä selvänäkijöitä jotka ottavat siitä rahaa. Vaan oikeita. Ensimmäinen ainakin oli. Eiköhän toinenkin koska liian kummallista ollakseen sattumaa

    • noita

      heillä oli sulle viestiä,ota ne vastaan,et ole oikeilla vesillä kun sattuma kuljettaa luoksesi viestintuojia

    • kesk.aloittaja

      No en kyllä ole tehnyt kenellekään mitään väärää. Olen hyvä ihminen.

    • varatie

      ota se silti lahjana,olisin tyytyväinen jos kerrankin itse törmäisin tällasee kerran elämässäni,aina pyytämässä rahaa jos hätä .Mutta kyse ei ole siitä että sulla olsii pahaa tekeillä,vaan siitä että ylhäältä saat lahjaksi tällasta.ole avoin ja tyytyväinen ja kuulolla mitä sulle kerrotaan,kun tuollainen mahdollisuus on,sillä ei ole tekeistä,oletko hyvi s vai pahis.

    • miksinäin

      No nyt en ole enää niihin törmäillyt. Mikä lie ollut syynä. Mitään ei ole kyllä tapahtunut heidän näkemisensä jälkeen. En ole ennen uskonut selvänäkijöihin mutta ainakin tämä ensimmäinen oli aito.

    • Anonyymi

      En luota selvännäkijään joka ei ole kännissä. Kaikenlaisia vipeltäjiä nykyään.

    • Anonyymi

      Kuljetko öisin kaupungilla? Ehkä pitäs rauhotella elämää ja olla yöt kotosalla-oliko tällasta viestiä? Tai kuunteletko youtubesta alati tarot tulkintoja-kuuntele mitä näkijä sanoo ja mieti tapojasi muutenkin kuin että olt ns hyvä! Yön kulkijat kaupungilla on erilaisia kuin ne ketkä on yöt kotona,

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2580
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1950
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1499
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1028
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      67
      913
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      881
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      860
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      854
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      765
    Aihe