Hedelmöittymis ajankohdan selvittäminen

Jälkiehkäisypilleri

Olin n. kp 12 yhdynnässä, mies ei tullut sisääni (eikä muutenkaan tullut ollenkaan) mutta kävin seuraavana aamuna hakemassa jälkiehkäisyn.
Kuuden päivän päästä, eli kp 18 harrastin taas seksiä, kondomi oli mutta jollain ihmeen paskalla tuurilla se olikin mennyt rikki ja siemennesteet päässeet sisääni, paniikissa hain taas jälkiehkäisyn :( nyt tänään on kp 24 ja minulla on ollut jo muutaman päivän menkkakipuja mutta mitään vuotoa ei ole tullut. Rintoja aristaa ja on etova olo.. Tiedän että yksikin jälkiehkäisy pilleri on valtava hormoni annos ja olen ottanut tosiaan niitä jo kaksi yhden viikon sisällä, joten saattaahan johtua niistäkin nämä oireet mutta silti huolestuttaa kun menkkoja ei ole kuulunut ja netistä luin että useimmilla on menkat alkanut yleensä nopeasti jälkiehkäisyn jälkeen. Jos olen raskaana niin kumpikohan näistä seksikerroista on todennäköisempi vaihtoehto että olisin hedelmöittynyt? Mietin jos olisin ekasta kerrasta tullut raskaaksi kuinka se vaikuttaisi että olen sen jälkeen ottanut kaksi je-pilleriä? :( pystyykö jossain varhaisultrassa niin tarkasti arvioimaan hedelmöittymis ajankohtaa? kamalaan tilanteeseen sitä onkaan itsensä saanut :( Millaisia oireita jälkiehkäisy on muille aiheuttanut?

2

190

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jobhob

Onko pakko sekstailla, jos et osaa huolehtia ehkäisystä. Turha täällä märistä, oma vikasi.

• ÄläMurehdi

No tosi epätodennäköistä, että olisit raskaana. kalla kerralla ei ollut spermaa, toisella ovulaation olisi pitänyt olla jo aikoja ohi. Lisäksi vielä jälkiehkäisyt siihen päälle, niin aika huono tuuri saa olla että tulisi raskaaksi. Mutta jos kuukautiset ei ala kohtuullisen ajan sisällä, niin osta apteekista raskaustesti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      191
      11569
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      58
      5479
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      46
      2767
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      40
      2405
    5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1871
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      44
      1845
    7. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      29
      1704
    8. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      12
      1576
    9. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      6
      1486
    10. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      42
      1478
    Aihe