Paljonko teillä on velkaa

köyhämies

Minulla oli 4000 euroa mutta se muuttui 500 euroksi koska osa veloista meni vanhaksi. Maksan tuon 500 euroa pois ensi viikolla. Kannattaa odottaa tarpeeksi kauan niin velat vanhenee.

23

182

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oletsyöpä

Eli olet alhaisin limanuljaska pas.kahousu . Oikea suomalainen MIES maksaa aina kaiken minkä velkaantuu. Ennemmin tai myöhemmin. Häpeä itseäsi kelvoton retku.

• Oleppahyväja

Mené amis töihin!

• lullullaoli

mulla oli kaikkiaan 26 000 velkaa mutta mulle myönnettiin velkajärjestely ja mul on niin pienet tulot etten joudu maksamaan mitään.toivottavasti ne velat nyt kuolee kun päättyy kohta tuo järjestely.tullut jotain ihme jälkiperintäkirjeitä,en tiä missä mennään!!!

• Henrik--

Ei ole velkaa. Omaisuutta on. Asunto, auto, kesämökki jne...

• LopetaHermanniValehtelu

Huono vale, juuri eilenhän valitit miten olet työtön ja syöt vain eineksiä. Miksi valehtelet? Olet koko forumille selityksen velkaa. Hommaa heti duunipaikka ja maksa pois pikavippisi! Ja nyt se korkki kiinni!11

• Henrik--
        LopetaHermanniValehtelu kirjoitti:

Huono vale, juuri eilenhän valitit miten olet työtön ja syöt vain eineksiä. Miksi valehtelet? Olet koko forumille selityksen velkaa. Hommaa heti duunipaikka ja maksa pois pikavippisi! Ja nyt se korkki kiinni!11

En ole tuollaista kirjoittanut. Sinä sepittelet täällä tarinoita omasta päästäsi.

• LopetaValehtelu
        Henrik-- kirjoitti:

En ole tuollaista kirjoittanut. Sinä sepittelet täällä tarinoita omasta päästäsi.

Kyllä olet ja luimme kaikki avautumisesi. Joten lopeta valehtelu hyvä mies! Mene nyt sinne töihin heti paikalla!

• VelatonMies

Velkaa ei ole yhtään, ei tosin varallisuuttakaan. Velattoman elämä on kevyttä, suosittelen muillekin! Myös luottotiedot on kunnossa =)

• Tarvetäytyy

On ollut opintovelkaa maksettu pois. On ollut asuntovelkaa maksettu pois. Sen mitä tarvitsen pystyn ostaman kun suunittelen budjetin. En yritä ahnettia mitään, jota en oikeasti tarvitse.

• antero--

Olen naapurin Jussille velkaa 20 euroa.

• Halvallamennään

Velkaa on 180,000 euroa. Ei velkajärjestelyä eikä vanhenemista odoteta vaan maksetaan se 1000 euroa/kk pois koska se on halvin tapa asua meidän perheelle. Vuokraan menisi 1600-1800 euroa/kk.

• MB-76

Joillekin sopii, varsinkin perheellisille velkainenkin elämä, kuitenkin ne asumiskustannukset ovat pienemmät kuin vuokralla. Järkevällä talouden pidolla voi jäädä voitollekin näissä asioissa, edellyttäen että työt säilyy. Itse sinkkuna korkein mahdollinen on joku Aso-asunto. Nyt vielä kun tervehdyn, niin lähden opiskelemaan ja jätän tämän nykyisen kotipitäjän pölyt kannoiltani. Kolmesti olen muutanut ja neljäs toden sanoo! Juppihippipunkkari ja vaihdan paikkaa. Ei tarvi orjana heilua enää missään. Pienessäkin mittakaavassa voi toteuttaa unelmiaan! Tietenkin naiskuviot sotkee paketin taas kerran ja vapaus on menetetty?

• hyvääpäiivää

Velkaa ei ole yhtään. Kaikki lainat on maksettu aikoja sitten. Rahaa makaa pankkitilillä melkein 10.000 euroa. Ei puutu mitään tarpeellista. Jaa, no pitäisi tästä lähteä viikonlopun ruokaostoksille.

• pitkäaika

Eikä tarvinut odottaa kun 10 vuotta ja leikkiä varatonta se aika.

• ellinlellin

Ettäs kehtaat!

• Äläs-nyt

Et sinä köyhä ole, olet varastanutkin enemmän kuin minun vuosituloni ovat. Se on petos ja varastamista jos ottaa velkaa jota ei pysty maksamaan. Olet säälittävä kriminaali.

Ei se voi olla käyhä jolla on paljon velkaa! Velka on myös pääomaa ja monet eivät maksa velkojaan edes takaisin jolloin velka on rikollisesti hankittua lisätuloa.

Itse olen aina pärjännyt sillä mitä satun tienaamaan, tällä hetkellä saan vain toimeentulotuen perusosan. En ota velkaa koska en pysty maksamaan sitä pois. En ole kriminaali vaan rehellinen köyhä.

• vituttaatämä

Velkaa n 3000, vuokravelka siis. olin töissä, pomo ei maksanut palkkaa ja en saanut sossusta mitään rahaa joten jäi vuokravelkaa. Tietääkseni sossusta pitää saada rahaa jos ei saa palkkaa ja en saanut palkkaa 6 kk aikana. Laskut meni ulosottoon ja nyt on oikeus käsittely edessä, haastoin sossut ja pomon oikeuteen. Luottotiedot meni ja kaikki.

• veroo

Mutta jos se oli verovelkaa niin se oli hyvä että meni vanhaksi.

• Ro-kok-oo

Asuntolainaa on melkein 80 000 euroa. Muita lainoja ei ole, koska vastustan kulutusluottoja. Jos siis haluan ostaa jotakin, niin säästän rahat ja ostan vasta sitten. Säästötilille laitan vähän rahaa joka kuukausi, jotta on pahan päivän varalle edes hieman rahaa.

Asuntolainaa en pidä pahana, koska maksan asumisesta huomattavasti vähemmän tällä tavalla kuin mitä maksaisin vuokralla asumisesta. Vaikka asunnon arvo laskisikin, niin asuntoa myydessä saisin kuitenkin asunnosta jotakin. Vuokra-asumisesta kaikki rahat taas menevät asunnon omistajan taskuun.

• velallinenjoo

Meillä vaimon kanssa 173,000 euroa velkaa. Ei mene vanhaksi vaan se maksetaan pois. Kun velkaa on ottanut niin se maksetaan.

• heräähömelö

No velkaa ei ole koska en sitä osaa ottaa, mutta on monia asioita joita ilman on elettävä.
      Kengät, vaatteet, terveellinen ruoka, sosiaaliset suhteet, viihde, jäsenmaksulliset toiminnat, aikakausilehdet, matkustelu, itsensä helliminen

• sosiaalipummi

Oli 12500 euroa jotka meni vanhaksi. En maksanut koska olin vain työharjoitteluissa josta ei palkkaa herunut.

• Velkaa n. 2000 €. Omaisuuta n. 120 000 ja tulot n. 50 000 €/v. Revi siitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      19
      5730
    2. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      3206
    3. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      119
      2936
    4. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      636
      2168
    5. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      158
      2090
    6. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      70
      1422
    7. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      42
      1405
    8. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1198
    9. Veda uskonto vs. muut uskonnot

Mitenkähän tuo Veda(Krisha)uskonto loppujen lopuksi eroaa muista niin sanotuista ilmoitus uskonnoista? Siinäkin vedotaan
      Ateismi
      406
      1126
    10. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1097
    Aihe