ISlam on oikea uskonto ,

Alah

Neuvon Sinulle!
se on tärkeä lukee yksi kerta sinun elämä
Tulevaisuus.org - Islam Keskustelu Suomessa. kaikki sinun kysymys löyty kiitos

45

138

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vai niin. Osaako kaikkivaltias allah luoda kiven, jota ei jaksa nostaa?

      • mosabhassan

        Nyt Tässä on Mosab Hassan Yousef joka kertoo islamin todellisuuden video kestää n.3 minuuttia.Hän on Hamasin perustaja jäsenen poika,nykyisin hän on kristitty.Mosab on myös kirjoittanut kirjan Hamasin poika

        https://www.youtube.com/watch?v=2bEjNwQqnw0


    • eipahalle

      Selventäisikö Islamin uskoa hakusanalla Allah ja edelleen haku totuus islamista. Luettuani jäin hämmästyneenä miettimään erityisesti niitä ristiriitoja ajallisesti ja totuudellisesti mitä kirjoitus sisältää.

    • Psalmiyhdeksänyksi

      Se ei ole uskonto, se on oppi. Minkä muun takia ne tankkaisivat sitä alvariinsa. Luulisi että usko ja uskon tulo tapahtuu kerralla. Mutta nää, ei vain opi sitä kirjaansa.
      itse koraani on saatanasta.

      • islamsucks

        Islam on kaikkein vittumaisin globaali hörhöoppi tänä päivänä. Kuinka joku meilläkin voi kääntyä tuohon saatanalliseen allah- ja muhispalvontaoppiin ja alkaa perseillä mekkaa kohti?


      • Tuulah

        suomen kirkon ateisti johtokin palvoo islamia, mikä on surullista. (mäkinen ja askola)ennen pappien tehtävä oli pitää ihmiset taivastiellä. nyt he suorastaan huutavat että palvokaa kaikkea syntiä, mitä raamatussa sanotaan synniksi.


    • Ihanaaon
    • Tuulah

      islam on kaikkien aikojen suurin huijaus, jota islamin uskoset seuraa. sen Jumala on itse saatana. ei rakastava Jumala murhauta ihmisiä miljoonia ja taas miljoonia.

      • SumayjjjjjaSuomesta

        Surullista että ajattelet noin. Ymmärrätkö että ne on ihmiset jotka tekee väärin. Ja katso ympärillesi. Onko jumala paha? Ei vaan shaytaan on paha mutta ei hätää kun turvaudut kaikkein korkeimpaan jolla on kaikki voima kaiken yli, joka on kaiken luoja, ensimmäinen ja viimeinen) Jos jumala olisi paha niin silloinhan me oltaisiin ikuisessa kärsimyksessä(helvetissä) mutta ei olla eikö? Eikä allah(swt korkein,kaikkivoipaisin,ylistetyin,.. -99kauneinta nimeä ja ennen kaikkea ARMOLLisin).
        Ajattelin ennen kuin sinä että jumala on paha ja olin välinpitämätön ja tein pahaa eli syntiä kuten teen vieläkin mutta lopulta uskalsin niellä ylpeyteni ja kokeilla "oi jumala jos olet siellä vain sinä voit auttaa minua" oi herra sinä olet luonut minut en minä joten auta minua ahdistuksessani" ja swt auttoi alhamdullilah. Tiedätkö miksi islam näyttää pahalta ja siihen tutustuminen on "vaikeaa"? Koska tämä "paholainen" saa sinut uskomaam niin ja herättää turhaa pelkoa epäluuloja yms. Ja mistä voi tietää että paha kiusaa sinua? Milloin olet tuntenut itsesi yhtä onnelliseksi kuin lapsi?Lapset on puhtaita,isosydän, muslimeita


      • eiracisti

        Islam on maailman julmin, rasistisin ja vastenmielisin uskonto. Ennen pitkää sekin tulee hajoamaan omaan mahdottomuuteensa.
        Budhalaisuus on ainut uskonto jonka hyväksyn. Siinä ei tapeta ihmisiä niin kuin islamissa.


      • 63673
        SumayjjjjjaSuomesta kirjoitti:

        Surullista että ajattelet noin. Ymmärrätkö että ne on ihmiset jotka tekee väärin. Ja katso ympärillesi. Onko jumala paha? Ei vaan shaytaan on paha mutta ei hätää kun turvaudut kaikkein korkeimpaan jolla on kaikki voima kaiken yli, joka on kaiken luoja, ensimmäinen ja viimeinen) Jos jumala olisi paha niin silloinhan me oltaisiin ikuisessa kärsimyksessä(helvetissä) mutta ei olla eikö? Eikä allah(swt korkein,kaikkivoipaisin,ylistetyin,.. -99kauneinta nimeä ja ennen kaikkea ARMOLLisin).
        Ajattelin ennen kuin sinä että jumala on paha ja olin välinpitämätön ja tein pahaa eli syntiä kuten teen vieläkin mutta lopulta uskalsin niellä ylpeyteni ja kokeilla "oi jumala jos olet siellä vain sinä voit auttaa minua" oi herra sinä olet luonut minut en minä joten auta minua ahdistuksessani" ja swt auttoi alhamdullilah. Tiedätkö miksi islam näyttää pahalta ja siihen tutustuminen on "vaikeaa"? Koska tämä "paholainen" saa sinut uskomaam niin ja herättää turhaa pelkoa epäluuloja yms. Ja mistä voi tietää että paha kiusaa sinua? Milloin olet tuntenut itsesi yhtä onnelliseksi kuin lapsi?Lapset on puhtaita,isosydän, muslimeita

        Muslimien jumala ei ole sama jumala kuin kristinuskon (tämä ei kuitenkaan oikeuta sortamaan KETÄÄN vaan rakkaudella pitäisi aina puhua). ”Kuka on valhettelija, ellei se, joka kieltää sen, että Jeesus on Kristus? Hän on antikristus, se, joka kieltää Isän ja Pojan.”

        ‭‭1. Johanneksen kirje‬ ‭2:22 pitää uskoa että Kristus on Jumalan Poika ja Jumala (mutta ei Isä Jumala vaan Jumala Kolminaisuuden mukaan).


      • Atheist
        SumayjjjjjaSuomesta kirjoitti:

        Surullista että ajattelet noin. Ymmärrätkö että ne on ihmiset jotka tekee väärin. Ja katso ympärillesi. Onko jumala paha? Ei vaan shaytaan on paha mutta ei hätää kun turvaudut kaikkein korkeimpaan jolla on kaikki voima kaiken yli, joka on kaiken luoja, ensimmäinen ja viimeinen) Jos jumala olisi paha niin silloinhan me oltaisiin ikuisessa kärsimyksessä(helvetissä) mutta ei olla eikö? Eikä allah(swt korkein,kaikkivoipaisin,ylistetyin,.. -99kauneinta nimeä ja ennen kaikkea ARMOLLisin).
        Ajattelin ennen kuin sinä että jumala on paha ja olin välinpitämätön ja tein pahaa eli syntiä kuten teen vieläkin mutta lopulta uskalsin niellä ylpeyteni ja kokeilla "oi jumala jos olet siellä vain sinä voit auttaa minua" oi herra sinä olet luonut minut en minä joten auta minua ahdistuksessani" ja swt auttoi alhamdullilah. Tiedätkö miksi islam näyttää pahalta ja siihen tutustuminen on "vaikeaa"? Koska tämä "paholainen" saa sinut uskomaam niin ja herättää turhaa pelkoa epäluuloja yms. Ja mistä voi tietää että paha kiusaa sinua? Milloin olet tuntenut itsesi yhtä onnelliseksi kuin lapsi?Lapset on puhtaita,isosydän, muslimeita

        Islam on pedofiili Muhammedin perustama oskonto. Hänellä oli jo 4 vaimoa, mutta hän halusi nuorempaa pimppaa ja vaati ystävänsä 9 vuotiaan Aishan itselleen vaimoksi Allahin avulla. Jos hän eläisi suomessa, niin hän istuisi vankilassa pedofiliasta. Somalinainen Ali hirsi sanoo inhoavansa omaa somalikulttuuriaan ja varsinkin islamin uskoa.


    • sitäseon

      Ei kai kukaan muuta väitäkkään.Islam on ihan oikea (pedofiiliuskonto)

    • Älkääuskoko

      "Islam on oikea uskonto",niin totta kun valehtelen,totta se on.

    • hamas100

      pyyhin perseeni koraanilla

    • alfa123om2222

      Islam on VAARALLINEN uskonto. Ilmoitin pari päivää sitten kristitylle hyväksikäyttäjälle, että olen kääntymässä islamiin ja tänä aamuna meinasi tulla puukosta.

      Varokaa kääntymästä islamiin ellette tiedosta ensin, että tuleva elämä tulee hankalaksi sillä kristitythän ovat susia lampaiden vaatteissa.

      Vuokranantaja uhkaa potkia pois asunnosta ja kauppias tahtoisi kieltää kaupassaan käynnin. Vain arabien öljymonopoli estää kristittyjä susien lailla käymästä islam uskoisten kimppuun.

    • Rehellinen.suomalainen

      Avauksen teki muslimi-SIKA!

      Minä pyllistän mekkaan päin ja toivotan feikkijumalalle allahille:

      Painu VITTUUN!

    • Rehellinen.suomalainen

      Avauksen teki saastainen muslimi-SIKA!

      Minä pyllistän mekkaan päin ja toivotan feikkijumalalle allahille:

      Painu VITTUUN!

    • 564

      Olet harhaanjohdettu, Alah. Islam on väärä ja valheellinen uskonto.

    • ristirokka

      Islam on vääräuskoisten terroristien uskonto.

      • hamasinpoika

        ...Tässä on Mosab Hassan Yousef joka kertoo islamin todellisuuden video kestää n.3 minuuttia.Mosab on Hamasin perustaja jäsenen poika,hän on nykyisin kristitty

        Hän on myös kirjoittanut kirjan Hamasin poika

        https://www.youtube.com/watch?v=2bEjNwQqnw0


    • alfa123om2222

      Olen itsekin hieman syyllistynyt eräänalaiseen "kyberterrorismiin" kun olen ollut rahanhimon sokaisema sekä olen havainnut erinäisiä porsaanreikiä lainsäädännössä.

      Mutta kyllä terroristikin voi tehdä parannuksen ja kääntyä tieltään. Itselleni tämä tapahtui hyvin helposti kun muutama Afrikkalainen vain huomautti minun olevan hyvin rikas verrattuna maailmanlaajuiseen varallisuuteen, vaikka kuulun köyhimpään kymmenykseen Suomessa.

      Tajusin, että on lottovoitto nykyinen tilanne ja olin vain rahanhimon sokaisema. Ja vielä kun naisväki lietsoo rahanhimoa sanomalla, että köyhä mies ei heille kelpaa.
      Raha on kaiken pahan alku ja juuri. Sitä havitellesaan monet ovat ristiinnaulinneet itsensä moniin kärsimyksiin.

    • justjoohki

      "Isisin valtaamilla alueilla homoseksuaaleja tapetaan joko ajan", sanoi turvaneuvostolle Syyriasta paennut Subhi Nahas. YK:lla nyt työskentelevä Nahas kuvaili, kuinka hänen kotikaupungissaan Idlibissä Luoteis-Syyriassa homomiehiä oli heitetty alas katoilta ja kivitetty väkijoukon katsoessa ja hurratessa.

    • Tuulah

      islamistit ovat pahasti harhaanjohdettuja. olen joskus surullinen kun mietin, että suomalaiset ovat siitä onnellisessa asemassa, että meillä on oikea Jumala (israelin Jumala)mutta suomalaiset eivät arvosta elävää Jumalaa, mikä heillä on ihan nenän edessä. sitten minua taas surettaa nuo muslimit, kuinka syvällä he ovat valheessa ja kasvaneet siihen valheeseen vauvasta saakka.

      • eiracisti

        Meidän jumala on kyllä oikeesti "Ukko ylijumala" eikä mikään israelin epäjumala.


    • Tuulah
    • Tuulah
    • TT20

      Tulevaisuus.org sivustolta ei löytynyt vastauksia kysymyksiin. Islam ei ole oikea uskonto.

    • elämänkatsomusoppi

      ISLAM=ISIS

    • rtyykkl

      "Pelastusta eii ole yhdessäkään toisessa Jeesuksen Kristuksen lisäks!" Raamattu
      Apostoli todiisaa Galattalaiskirjeen 1.luvussa:
      "1 luku
      Apostoli toivottaa Galatian seurakunnille Jumalan armoa ja rauhaa 1 – 5, ihmettelee heidän pikaista luopumistaan Kristuksen evankeliumista, sanoo sen vääristelijäin olevan kirouksen alaisia 6 – 10 ja osoittaa, ettei hän ole saanut saarnaamaansa evankeliumia ihmisiltä, vaan Jeesuksen Kristuksen hänelle antaman ilmestyksen kautta 11 – 24.

      1 Paavali, apostoli, virkansa saanut, ei ihmisiltä eikä ihmisen kautta, vaan Jeesuksen Kristuksen kautta ja Isän Jumalan, joka on hänet kuolleista herättänyt,
      2 ja kaikki veljet, jotka ovat minun kanssani, Galatian seurakunnille.
      3 Armo teille ja rauha Jumalalta, meidän Isältämme, ja Herralta Jeesukselta Kristukselta,
      4 joka antoi itsensä alttiiksi meidän syntiemme tähden, pelastaaksensa meidät nykyisestä pahasta maailmanajasta meidän Jumalamme ja Isämme tahdon mukaan!
      5 Hänen olkoon kunnia aina ja iankaikkisesti! Amen.
      6 Minua kummastuttaa, että te niin äkkiä käännytte hänestä, joka on kutsunut teidät Kristuksen armossa, pois toisenlaiseen evankeliumiin,
      7 joka kuitenkaan ei ole mikään toinen; on vain eräitä, jotka hämmentävät teitä ja tahtovat vääristellä Kristuksen evankeliumin.
      8 Mutta vaikka me, tai vaikka enkeli taivaasta julistaisi teille evankeliumia, joka on vastoin sitä, minkä me olemme teille julistaneet, hän olkoon kirottu.
      9 Niinkuin ennenkin olemme sanoneet, niin sanon nytkin taas: jos joku julistaa teille evankeliumia, joka on vastoin sitä, minkä te olette saaneet, hän olkoon kirottu.
      10 Ihmistenkö suosiota minä nyt etsin vai Jumalan? Tai ihmisillekö pyydän olla mieliksi? Jos minä vielä tahtoisin olla ihmisille mieliksi, en olisi Kristuksen palvelija.
      11 Sillä minä teen teille tiettäväksi, veljet, että minun julistamani Evankeliumi ei ole ihmisten mukaista;
      12 enkä minä olekaan sitä ihmisiltä saanut, eikä sitä ole minulle opetettu, vaan Jeesus Kristus on sen minulle ilmoittanut."

      Areolaiset kääntyiivät tosenlaiseen oppiin kirkon alkuajoilla. Saksalaset mielistyivät tuohon oppiin 400 luvulla. Katolset vainosivat vääräoppisia kuitenkin ja ajoivat heidät Espanian ja Pohjois-Afrikan kautta Palestiinaan ja Arabian niemimaalle 600 luvulle mennessä, josta tuo uudostui Muhamdin johdolla samalla teologialla.

      Pakolaisista voisi sanoa:Eikö islam ole hyvä oppi, kun eivät viihdy siellä!? Kristittyjen poistumiset voi kyllä ymmärtää, sillä islam ei nouhdata Ihmisoikeussopimuksia.

    • Mietitätä

      Islam on oikea uskonto ,jos haluat Saatanan vallan alaisuuteen ja Perkelettä
      palvella,josta sinulla ei ole enään mitään mahdollisuutta erota,muuta kun kuolema
      jos haluat iankaikkisesta helvetistä eroon.

    • alfa123om2222

      Islam tulee viemään Totuuden Uskonnon voittoon. Mutta ei islam itsekään uskontona ole heikoimmasta päästä, vaan selkeästi hopeasijalla.

      Koraanista on olemassa monia käännöksiä. Kaikki erilaisia sisällöltään. Mutta parhaat käännökset ovat inspiroivia tieteen ja kaunokirjallisuuden tekemisen kannalta. Koraani on kirjana sellainen johon jaksaa palata yhä uudestaan verrattuna moneen muuhun pyhään kirjaan esim. Adam Smithin Kansojen varallisuuteen tai Diogenes Laertiosin Merkittävien filosofien elämät ja opit. Vaikka muissakin pyhissä kirjoissa on hienoja sanoja yms. niin Koraani voittaa ne helposti.

      Islam on Jeesuksen lupaama Puolustaja, Totuuden Henki, Hän. Tuon tehtävänä on täydentää Kristuksen oppi täyteyteensä sekä kertoa tulevaisia. Niinpä Youtuben islam videoissa onkin tietoa tulevista asioista toden mukaisesti enemmän kuin missään kristittyjen profetioissa. Esimerkiksi tämä nykyinen tilanne on ennakoitu melko selkeästi.

      Islam saa sadan vuoden välein rapautuneen uskonnon uudistajan eli Mujaddidin. Tuo persoona voi olla kollektiivinen ja omata enkeleitäkin tehtävänsä täyttämiseen. Vaikka islam rapautuu aika ajoin niin sillä on aina mahdollisuus palata terveeseen oppiin.

      • eiracisti

        Islam tulee maltillistumaan tulevaisuudessa ja lopulta tukahtumaan omaan mahdottomuuteensa niin kuin on käymässä kristinuskollekkin. Muslimitkin yksinkertaisesti länsimaistuvat ja ryhtyvät ajattelemaan kuinka typerä ja julma islam on.


      • 67.67

        Islam ei todellakaan ole Jeesuksen lupaama puolustaja. Jeesuksella ei ole mitään tekemistä Islamin ja Koraanin kanssa. Koraani valehtelee minkä ehtii joka käänteessä. Luojalla on vain yksi kirja,Raamattu, ihmisille. Koraani on hänen vastustajaltaan Saa-tanalta. Muslimit ovat niin sokaistuja, että eivät näe tätä yksinkertaista totuutta. Olisi jo aika herätä.


    • alfa123om2222

      Islam ei ehkä ole kovin suuri parannus juutalaisuuteen ja kristinuskoon nähden, mutta itse ajattelen näin: Ehkä Korkein Jumala ei tahdo antaa parasta uskontoa niille, jotka hän on todennut uskottomiksi ja syntisiksi. Ehkä hän on tahallaan antanut heille vain välttäviä ja syntisille, uskottomille ja jumalattomille sopivia uskontoja.

      Koraanin toinen suura kertoo oman tulkintani mukaan, että juutalaiset voivat tulla paremmiksi kuin muut kansat ja ihmiset, mutta vain jos tutustuvat intialaiseen uskontoon. Eli heidän tulee tutustua Bhagavadtamiin mikäli aikovat päteä ykkösinä. Koraani on kirja, joka säilyy pitkälle tulevaisuuteen; ehkä maailman loppuun asti. Siksi paljon se on kerännyt kannattajia. Ei ole ihme, että Koraanissa on tulevaisuutta koskevaa tietoa. Tosin tuo tieto on ehkä vain sen tueksi, että Koraania ihailtaisiin ja islamia suvaittaisiin.

      Islam on Jumalan oma uskonto, mutta voittakoon lopulta Totuuden uskonto kaikki muut uskonnot sekä toivon mukaan meillä on aina oikeus kritisoida uskontoja; silloin kun ne toimivat väärin. Mutta myös oikeus kiittää niitä silloin kun ne toimivat oikein.

    • eryykkl

      "Joka ei tunnusta Jeesusta Jumalan pojaksi on antikriistus!" Uusi Testamentti
      Ilmailaiiset vat kirjoittaneet kKaaliomoskeijan seiniin:"Jumalala ei ole poikaa!" Eli selvää on, että islam on ANTIKRISTUS!

    • alfa123om2222

      Niin on ikävää kun kirjoitetaan tuollaisia, koska ei voida olla varma miten kirjoituksen lukija tulkitsee lukemansa iskusanan.

      Itse tulkitsen tuon vain, että islam pelkäsi samaistua Areiolaisuuteen, joka väitti jumalten tai pyhien salaa lempivän ja siittävän lapsia lihallisessa kanssakäymisessä.
      Jopa eräät (Etiopian Kebra Nagast teos muistaakseni) väittävät, että kuningas Daavid ja Salomo siittävät lihallisesti lapsia Uudessa Jerusalemissa ja lähettävät niitä maan päälle asumaan.

      Islam halusi ottaa tarkan kannan väitteeseen, että Jumala olisi lihallisessa kanssakäymisessä jonkun kanssa ja saisi sitä kautta lapsia. Mutta tämä on kaksinaamaista sillä kyllähän he uskovat itse, että Paratiisin asukkaat voivat tehdä lihallisia lapsia.

      Islamin mukaan Jumala vain sanoo: OLE ja silloin tuo kohde ON. He välttävät mielellään keskustelua joka menisi pidemmälle kuin tuo yksittäinen tieto Jumalasta.

      Kun ensi kerran kuulin tästä islamin opista, että Jumalalla ei ole Poikaa: heidän enkelinsä tai taivaallinen johdattaja sanoi vain: Kristityt käyttävät sanaa Jumalan Poika, vaikka oikeampi sana olisi Jumalan inkarnaatio. Poika sana antaa kuvan kuin Jeesus olisi lapsi, jonka Jumala on siittänyt, mutta inkarnaatio sana antaisi toisenlaisen kuvan.

    • jkkjjj

      Islam ei ole oikea uskonto...pään katkomiset ja raiskaukset ovat osoituksena siitä ,että saatana on sama kuin islamin allah.saatanalta voi odottaa tuollaisia tekoja.

    • hullutmuslimit

      Miksi allah käskee seurakuntansa edustajia leikkamaan päitä irti?

    • asdfghijkl

      se Raamatussa ilmoitettu antikristuksen ilmaantuminen!?
      Raamatun mukaan antikristus ei tunnusta Jeesusta Jumalan pojaksi!
      Ja Kalliomoskeijan ulko- ja sisäseiniin muhamettilaiset ovat kirjoittaneet;"Ettei Jumalalla ole Poikaa!" Eli kirjoitukset käyvät tuossa toteen, eli muhamettilaisuus eli islam on Antikristus, joka Raamatuissa on ilmoitettu tulevan maailmaan!!!
      Olisiko kyseessä se Raamatussa ilmoitettu antikristuksen ilmaantuminen!?
      Raamatun mukaan antikristus ei tunnusta Jeesusta Jumalan pojaksi!
      Ja Kalliomoskeijan ulko- ja sisäseiniin muhamettilaiset ovat kirjoittaneet;"Ettei Jumalalla ole Poikaa!" Eli kirjoitukset käyvät tuossa toteen, eli muhamettilaisuus eli islam on Antikristus, joka Raamatuissa on ilmoitettu tulevan maailmaan

    • asdfghijk

      Muslimit olivat aluksi kristityitä, kunnes lankesivat uskostaan harhaoppiiin. Palatkaa jälleen sielujenne Paimenen Jeesuksen luo, joka auttaa teidät jälleen Jumalan omiksi!
      "Joka uskoo Jeesuksen Jumalan Pojaksi, elää, mutta joka ei usko Jeesuksen olevan Jumalana Pojan, on kuollut!" Raamattu,Uusi Testamentti
      "Jumala käskee kaikkia ihmisiä tekemään parannuksen ja uskomaan Jeesuksen nimessä synnit anteeksi!"
      Joka uskoo Jeesukseen, saa syntinsä anteeksi ja syntyyuudesti, saa Pyhän Hengen ja kuuliaisuuden Jeesuksen seuraamiseen!
      Muslimit ovat hengellsesti kuolleita, sillä ovat julkisesti kieltäneet Jeesuksen olevan Jumalan Pojan kirjoittamalla Kalliomoskeijan ulko- ja sisäpuolelle seiniin:"Ettei Jumalalla ole poikaa." Ja ovat siis poisjoutuneet alkuperäisestä kristillisestä hurskaudesta, jota nauttivat Kristinuskon alkuaikona! "Joka kieltää Jeesuksen olevan Jumalan Pojan, on Antikristus!" Raamattu
      Islam elimuhamettilaisuus on siis tuo Raamatussa ilmoitettu Antikristus!
      Luulevatko he sellaisella pääsevänsä autuaaksi!? Kristityt eivätainakaan usko sellaisen olevan mitenkään mahdollista ja Raamattu on Jumalan Sanaa,eli totta!

      Tehkää siis parannnus ja palatkaa sielujenne Paimenen Jeesuksen Kristuksen luo jälleen, niin Jumala pelastaa teidät! Kirkottakaa itsenne! LiityKirkkoon.fi sivun kautta!

    • alfa123om2222

      Käsittääkseni myös buddhalaiset epäröivät tunnustaa Jeesusta aidoksi Jumalan inkarnaatioksi. Heidän mielestään hän kaiketi oli vain boddhisava eikä inkarnaatio??? Buddhalaisilla ei tänä päivänä menekkään kovin hyvin.

      Tärkeintä on islamissa tunnustaa, että Jumala ei ole siittänyt lapsia maan päälle. Ennen Profeettaa (SAAS) oli arabeja, jotka uskoivat Jumalan siittäneen kolme tytärtä. Mutta islam ei nykyisin hyväksy tuota lausumaa. En tiedä mitä kaikkea tarkoitusta sillä on, että Jeesus kielletään Jumalan Poikana?

      Häntä kuitenkin pidetään Profeettana ja jopa Sanana ja Henkenä.

      Voi olla, että islam on enemmän tai vähemmän antikristillinen raamatun kirjaimellisen tulkinnan mukaan? Kuitenkin Jeshua sanoi lähettävänsä Puolustajan, Totuuden Hengen, Hänet, joka johdattaisi opetuslapset täyteen tietoon sekä kertoisi tulevaiset asiat niin kuin ne ovat. Monet pitävät islamia tuona puolustajana.

      Antikristuksia on monia ja he eivät kuulu kristittyjen joukkoon. Itse en koe mitään vaikeutta käydä kristillisissä kokouksissa, vaikka kannatan islamia. Jonkin verrran sattuivat ennen kuin tutustuin islamiin laulujen sanat, joissa ylistettiin kolminaisuutta, mutta kun tutustuin islamiin, juutalaisuuteen ja JT srk niin olen päässyt ylitse sen, että Kolminaisuusopilliset laulutkaan minua hetkauttaisivat.

      Väitän, että islam uskoinen kykenee käymään kristillisessä kokouksessa ja arvostamaan Jeeusta sanana ja henkenä sekä profeettana, mutta kristityt itse eivät välttämättä katso hyvällä islam uskoista, joka pysyy aina uskossaan, vaan tahtovat käännyttää.

    • JHRTY

      POLTAN SINUN KORAANIN JA PASKON PÄÄLLE.

    • JAHVETTI22

      POLTTAKAA NIIDEN KORAANI SIITÄ NE TYKKÄÄ HITOSTI.

      • sonofhamas

        Tässä Mosab Hassan Yousef kertoo Islamista totuuden video kestää n.3 minuuttia vain.Mosab on Hamasin perustajajäsenen poika joka on nykyisin Kristitty

        Hän on kirjoittanut myös kirjan Hamasin poika.

        https://www.youtube.com/watch?v=2bEjNwQqnw0


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5700
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3607
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      212
      1765
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1722
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      93
      1188
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      29
      1145
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      927
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      876
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      72
      849
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      838
    Aihe