perus terve jamppan/liisan kohtaaminen elämässä

MBDsika

siis onko täällä sellasia jotka ajattelee jos joku on laiska eikä homma kiinnosta ja menee "hiillostaa" viel kuvittelee ei toi ole .. sit se räjähtää tai käy kiinni ei kannata miettii miks toi teki noin ? jos ei osaa arvostaa mitä toinen on ei pidä mennä ärsyttää toista Ns. tahallaan !!
itse olen saanu mbd Diag,, 86 ja nyt vasta todettu adhd voin sanoo että lääkehoito auttanu mua helvetin paljon töissä ja arjessa . mitä tulee lääkkeisiin noh joillaki auttaa jollain ei noh mitä sit jos terapia muut ... ruualla sä et voi hallita aivo kaaos kemiaa voi koittaa? ainaki voin toimia urheilla vaikka pulssi vetää välillä korkealle mitä sit eihän lihastreenissä ole tarkotusta pitää leposykettä ! eihän ole pakko ottaa lääkettä ennen urheilua mut jos se auttaa toimimaa niin miks pitää valittaa siitä että se auttaa olemaan *minä/sinä* se on sama mitä muut ajattelee add/adhd hoito lääkkeistä ? aina voi lopettaa lääkkeet jos ei halua sivuFX muista vaa että milläs sit teet askareet kun pitää mennä olla ja tehdä ? saako muistuttaa että kaikki lääkkeet vaarallisia kun tarpeeks ottaa/nauttii mut miks pitää väittää *tauti* teeskentelyä jotta sais *huumeita* kuka hullu maksaa lääkärin maksut muut kulut että voi taas olla ihminen vaikka vetää "huumeita" joka pv olon vuoksi!
Saahan sitä tulla sanoo mulle mitä pirinisti mut sit kannattaa varautuu että saa pataa nimittäin ei ole kivaa!!! mitä mä sille voin että olen minä .. mut mä annan muitten olla sellasii ku ne on mut en mä mene sanoo niille mitään niitten pituudesta/painosta/vaatteista/lävistys/tattoo/asenne mut saahan olla mulkku/sovinisti/ÄÄLIO kunhan ei ole*nisti* mut kerran sitä saa kokeilla mut en suosittele !!!
eikö tälle *taudille* kuin muillekki olkoon syöpä/hiv/tuberK,reuma jne.... eihän niitä lääkkeitä ole pakko syödä ? mut jos haluaa elää/olla/nauttia miks vitussa pitää aina kitistä sivuFX *tää ei sopinu mulle* noh ei sulle mut entäs muille joille se voi sopia ? loppujen lopuksi tää kivaa kattoo ku on mielipide mut ei ymmärrä itse sitä miltä se tuntuu eikö anneta niitten olla joilla on hyvä hoito että voi toimia elämässä .. tähän viel
*MITÄÄN EI OLE PAKKO TEHDÄ JOS EI HALUA * kaunista kevään alkua *PLUR*

0

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

        Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
        Maailman menoa
        337
        3357
      2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

        Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
        Ikävä
        226
        2063
      3. Se katse silloin

        Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
        Ikävä
        59
        1652
      4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

        Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
        Suomalaiset julkkikset
        5
        1487
      5. Kaipaaville

        Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
        Ikävä
        83
        1356
      6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

        8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
        Maailman menoa
        286
        1257
      7. Miten haluaisit

        Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
        Ikävä
        83
        1101
      8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

        mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
        Ikävä
        52
        1091
      9. Tärkeä kysymys!

        Haluatko sinä, mies, minut?
        Ikävä
        85
        1064
      10. Asiallinen lähestyminen

        Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
        Sinkut
        149
        925
      Aihe