Moi,
Tietääkö joku tämän nimistä neurologia helsingistä kuin tarja puumala?ylilääkäri on ottanut lopputilin ja jää keväällä pois.tietoni mukaan hänen lähdettyä uusi lääkäri on puumala. Tympäsee jo valmiiksi.
neurologian kuntoutuspoliklinikka
3
3102
Vastaukset
- Tonttu123
Inhottaa kun neurologian kuntoutuspolille yrittää soittaa tunnin soittoajan puitteissa, niin aina jonossa tunti (atm taas) ja katkasevat puhelun. Välillä muuten vaan laittavat "varatun" äänen yhtäkkiä kesken jonotuksen. Mikä lie taustalla? Noin 1-2 kertaa vuodessa sinne soittelen. Onko huono tuuri tai jotain? :D
- Eiollenkaankiva
EI kiva uutinen ollenkaan. Mua oli pompoteltu neurologilta toiselle pitkään ja nyt olin Tarja Puumalasta saanut "oman" neurologin, joka tietää asiani ilman että tarvitsee joka kerta kaikkea kertoa aloittaen siitä kuka olen.
- ansku2412
Kiitos,9 vuotta sain pitää saman lääkärin.nyt on vielä kallo täynnä reikiäkin ja juuri saatu tehtyä kallonsisäinen eeg,mutta en vielä tiedä mitä tämän jälkeen vai tapahtuuko yhtään mitään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.313942Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131523Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2421456Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.1771203Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ80990Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht254968Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲116965Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34943- 62939
Kaipaan sua, Jii
Haluaisin vaan olla sylissäsi ja kuunnella mitä ajattelet, mistä haaveilet, mistä olet huolissasi jne 🥹 🫂56775