mustaa kyrpää

kullervo1963

Sain eilen neekerin kyrpää oikein kunnolla. Suuri oli kyrpä ja niin ihanan musta ja kova. Musta suuri kyrpä sylki niin paljon spermaa kurkkuuni etten saanut kaikkea edes nietyä vaan sitä valui suupielistäni kaulalleni ja olin sit lopuksi niin kiimoissani etten enää edes yrittänyt nielä kun sitä vaan tuli ja tuli lisää. TODELLA IHANAA MUSTAA KYRPÄÄ sain myös syvälle peppuuni. Ahtaalta kyllä tu ntui mutta kun peppuni ymmärsi et herkkua tulee tällä kertaa ja paljon niin melkein kaiken sain otettua sisääni. En ihan kaikkea kun sattui yli voimien. Spermaa valui pisin reisiä kun hän vetäytyi pois pepustani ja haroin sormillani reisiltäni spermaa suuhuni. Rakastan sperman makua ja sitä pitäisi aina vaan saada lisää. Jos joku innostui tästä niin mustille ja suurille kyrville tiedoksi että tätä persettä saa nussia niin paljon kuin haluaa. Ja otan kaiken vastaan kiimsisella suulla tai perseelläni joka on pohjaton spermakaivo
. Vastauksia please. Voin myös tulla sun luo irstailemaan.

19

3463

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neekerifeikki

Joo kuule hanki lääkitys viemäripelle ennen ku vintti pimenee lopullisesti ja keksi vähän parempi juttu seuraavan kerran

• Olet vaan kateellinen kun et itse uskalla olla mustan miehen pantavana. Tule panemaan minua äläkä kommentoi kun olet itse puutteessa. Mun seurassa ei tarvi olla puutteessa.

• KoollaONtodellakinVÄLIÄ

Käy ihmeessä jakamassa tämä ilo myös tuolla "Onko koolla väliä?" keskustelussa, ehkä nuo loputtomat tyhjän jankkaukset loppuis, tai edes vähenis vähäksi aikaa!

• Anonyymi

Mussalo Janne etsii k mm USA MUSTAA åemkä up🤔🫶🙏❤️👄❤️❤️📸📷💪

• Anonyymi

Jos kyrpä tumma ollut pesemättä vuosia, asutteko molemmat ulkosalla siltojen alla.

• Anonyymi
    • Anonyymi

”TODELLA IHANAA MUSTAA KYRPÄÄ sain myös syvälle peppuuni.”

Hienoa, jos näin. Itsekin persu.

• Anonyymi

Oih voisin haluta kans kokeilla, voisi tehdä hyvää tiukalle pillulle saada isoa jamustaa❤️❤️❤️jos vähän sattuu niin ei se haittaa.. kipu kiihottaa

• Anonyymi
    • Anonyymi

Pitäiskö sun palata sinne bagdadiin ……

• Anonyymi

He­­i! Ku­­­tsum­­­me sinu­­­t kä­­ymään u­­ude­­ss­­­a cha­­­tis­­sa! Mei­tä on yl­­­i mil­­­jo­ona! 👉 http://ameliachau.com/H/A1k3E6

• Anonyymi

Kateeksi käy ap. ;P

• Anonyymi

H­­e­­i! Kuts­­um­­me sinu­­t käym­­­ään uude­ss­­­a cha­tis­­­sa! Mei­tä on yl­i miljoona! 👉 http://armtown.com/H/R7p6K1

• tosi hyvä sen

• Anonyymi

ONKO ALOITTAJA MIES VAI NAINEN ?

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      94
      3428
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      23
      2832
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      112
      2421
    4. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      43
      1825
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      242
      1603
    6. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1547
    7. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      41
      1545
    8. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      28
      1340
    9. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1316
    10. Mitä uskot sinun

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      95
      1191
    Aihe