Mistä hyvä kiinteistönvälittäjä, osa II

myyjänalku

Tyhmä tämä s24:n uusi käytäntö sulkea muutamia kuukausia vanhat ketjut. No, aloitetaan nyt toinen ketju samasta aiheesta. http://keskustelu.suomi24.fi/t/8338958

Mistä hyvä kiinteistönvälittäjä? Miten suhtautua esimerkiksi www.asuntojenmyynti.fi :iin? Ilmaista palvelua, mutta onko se palvelua vai oletko heille vain kauppatavaraa? He sanovat käyttöehdoissaan epämääräisesti, että tietojasi luovutetaan kolmansille osapuolille. Myyvätkö he tietojasi, jos olet erehtynyt ottamaan heihin yhteyttä? Mitä tarkoittaa heidän välittäjiensä kilpailuttaminen? He tuputtavat sinulle yhden verkostonsa jäsenen 'välittäjäksi'?

Onko Kiinteistömaailmassa hyviä välittäjiä? Onko mielestänne suuri ero välittäjien välillä, vai onko tärkeintä valita hyvä firma, ja siellä kuka tahansa välittäjä on yhtä hyvä? Niin, ehkä tyhmä kysymys. Tämä on kuitenkin ensimmäinen osakekauppani, eli olen täysi aloittelija.

Miten löytäisi välittäjän, joka aktiivisesti myy, joka vastaa soittoihin, vastaa sähköposteihin nopeasti, näkee jokaisen asunnon hyvät puolet myyjän kannalta, joka hänen palkkionsa maksaa, mutta ei liikaa johdattele ostajaakaan, vaan pyrkii löytämään oikean ostajan asunnolle?