Pillusta suoraan suuhun?

vM78

Saiskohan ihan oikeitakin vastauksia. Kuinka moni nainen tykkää ottaa suoraan suihin kun on naitu ensin pilluun? Naisilta ajatuksia tähän. Miehetkin voi kertoa miten on käynyt.

20

5065

4Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • salikisu

      Voin tottakai,ei ne omat mehut siinä paljon maistu.

    • kjxvbvbcvc

      ainakin oma akka antoi pillun panon jälkeen ennen kuin alkoi tuntumaan siltä että irtoa niin panin siis takaapäin ja sanoin jossakin vaiheessa että käänny ja sit otti suuhun ja laskin mällit kitalakeen

    • oikeitakin

      ”Kuinka moni nainen tykkää ottaa”
      Jos tarkoitat suomalaisia niin viimeisen tarkistuslaskennan mukaan sellaiaia naisia on 827 000.
      Mihin tarvitset tällaista tietoa?

    • ihana_piirre

      Ainakin oma vaimo tekee niin joka kerta. Ei näytä omat nesteet yhtään haittaavan, kun lopuksi saa kunnon satsin spermaa suuhunsa. Kyllä siinä fiilikset laskisi, jos munaa alettaisiin pyyhkimään kesken kaiken.

    • Oma vaimo pyytää useinkin laskemaan lastin suuhunsa, aina ei kuitenkaan ehdi sitä tekemään koska lasti saattaa tulla jo pilluun, mutta kuitenkin haluaa vielä ottaa kullin suuhunsa ja mun on alettava antamaan vaimolle kielihoitoa ja saahan vaimokin lopuksi vielä satsin spermaa suuhunsa

    • Arsu

      Kyl emäntäni ottaa mielellään kullin suuhun ku oon pannu sitä pilluun...tykkää ottaa loppu huipennuksi kullin suuhun ku sperma lentää☺

    • Kikkeliskok

      Toki tekee. Joskus kun olen juuri aloittanut antamaan suuseksiä ja totean puolisoni maistuvan aivan erityisen herkulliselta, laitan kaluni hänen pilluun parin työnnön ajaksi ja sitten tarjoan kaluni hänelle maisteltavaksi, että maistapa miten hyvältä maistut. Ei hän ole omaa makuaan ollenkaan vastenmielisenä pitänyt. Samoin hän välillä sanoo rakastelun loppupuolella haluavansa, että laukeaisin hänen suuhunsa. Samoin silloin, suoraan pillusta suuhun se kalu menee.
      Samoin toisinpäin, minä erittäin mielelläni teen vuoronperään sellaista suuseksi-yhdyntä-suuseksi-yhdyntä -juttua, se on meillä ihan normaali seksileikki. Lopputuloksena siinä saa kätevästi erittäin kiihoittavan samanaikaisen orgasmin.

    • sfwer3242

      Mahdottomuus vastata kysymykseen. Maailmassa on naisia ihan älyttömästi joten kukaan ei tiedä kuinka moni nainen tykkää ottaa suoraan suihin kun on naitu ensin pilluun.

    • Anonyymi

      Kaikki ei ota, mutta suurin osa ottaa kyllä ja on todella kiihottavaa. Ei pillu ja panomahlainen muna mitenkään pahalta maistu, niinkuin ei pimpsakaan. Työntelen pimpsaan sisälle ja välillä nuoleskelen koko jalkovälin läpi ja stimuloin klitorista. On tosi kiihottavaa ottaa muna pimpsasta ja työntää se valuvana naisen suuhun, ihan yhtälailla, kun nuolla märkää pimpsaa . Asentojen vaihdon välillä muna käy yleensä suussa ja joakus pääsen laskemaan siällekin. Kuinka moni on muuten päässyt laskemaan perseestä suuhun? Itse olen tuotakin päässyt kokemaan. Uskomattomat vibat, kun ensin laskee liukkaaseen hanuriin ja sitten työntää munan eukolle suuhun mällilastin kera.

      Joskus yksi urhea nainen antoi uakomatonta suuseksiä festareiden kolmantena päivänä teltassa. Muna oli varmaati hautunut, mutta niin oli pimpsakin, kun sitä nuolin. Kännissä tietenkin olimme. Vedettiin illan aikama useampi kierros ja käytiin välillä oluella pihalla. Laskin kaikki lastit sisälle ja jalkoväli oli kyllä aika tahmainen. Aina naikkonen imi munan välillä ja uudelleen pystyyn, vaikka se oli aika tuhruisessa kunnosaa. Oltiin sellaisia 25vuotiaita.

    • Anonyymi

      No mä en ylipäätään välitä suuseksistä, mun mielestä se kyrpä kuuluu sinne pilluun. Se ei haittaa, jos mies nuolee mua, jos se itse tykkää tehdä niin.

      • Kyllä Se nytpä käy ihan yhtälailla pilluun, suuhun kuin perseeseenkin tai tissien väliin. Monipuoliseen seksielämään kuuluu erilaisia kokeilulta. Joskus on ollut tyttöystäviä, joilla on ollut hieman rajoittunut seksimaku. Kaksi asentoa, edestä ja takaa pimpsaan, hyvältähän se tuntuu aina, mutta mieli alkaa kaipaamaan muutakin. Jos toki on taitava hoitamaan hommat sängyssä pelkällä pillulla, eihän siinä mitään.


    • Anonyymi

      Paras kokemus ja erikoisin oli se kun meillä oli taas kerran yksi ukkomies kolmantena. Hän nai vaimoani ja mä runkkailin siinä vierellä. Kun hän oli lauennut pilluun, otin kullin suuhun ja kaveri laukesi vähän päästä uudelleen... Sit vaimo otti kavein kalun imutteluun ja mä nuolin samaan aikaan imin sieltä vielä spermat suuhuni! Joka kerta kun kolmestaan tavatan keksitään jotain uutta ja ihanaa! Kokeilkaapa tekin!

    • Käy hyvin ;)

    • Anonyymi

      Aivan parasta lykkää pillun ja suun välillä. Ottaa ulos ja maistatuttaa... suudella ja ottaa maut huulilta itselle ja työntää takaisin pilluun ja panna. Lopuksi takaisin suuhun ja lastit sinne - suuhun. Kunnollinen nuolenta loppuun ja vaimo kainaloon pusuteltavaksi. Pillu jää puhtaammaksi ja sitä on raikkaampi alkaa nuolemaan taas uudelleen, eikä tarvi pyyhkiä valuvia spermoja pois. Varsinkin työpäivän aamulla ehdoton suosikki vaimolla että lastit ladataan lopuksi suuhun, niin mällit ei valu koko päivää pikkareille ja pitkin reittä.

    • Anonyymi

      U­­­u­s­i sek­­siteatteri ava­­­utu­­u Su­­­ome­­en! Ku­­­tsu­­mme kai­­­kki­. Ilmo­­­ittau­tuminen ry­­hmäämm­­­e tä­­­äl­l­­ä - http://2422333.com/H/d5Clb 👈

    • Anonyymi

      Kyllä ottaisin miehenäkin suoraan vitusta vedetyn märän mulkun suuhuni ja nuolisin. Olis kiimaista seurata läheltä, kun kyrpä on vittua nussimassa, vois imeskellä kiveksiä ja vittua vuorotellen. Mielellään ottaisin spermatkin suihin. Nytkin kovassa kiimassa, kyrpä jäykkänä.

    • Anonyymi

      Vaimo tuntuu nauttivan että saa ensin nuolla omia nestetään ennen spermalastin nielemistä.

      Olisi kiva ottaa joskus toinen nainen mukaan, vaimo varmaan nuolisi mielellään myös häntä.

    • Anonyymi

      H­e­­­i! Ku­­ts­­­um­­­me sinu­­t kä­ym­­­ään u­­­udessa cha­tis­sa! Mei­­tä on yl­i mil­­jo­­­ona! 👉 http://3944333.com/H/Ic6Us 👈

    • Anonyymi

      Oltiin etelässä. Vaimo halusi koikeilla kimppakiva oloa. Sovittiin kahden ei suomalaisen kanssa kokeilua. Kaksiko toi mukanaan kaksi muuta. Pelkäsivät kuulema mua, hah ha haa. Homma lähti lapasesta ja joiduin imemään pillusta tulleet munat uudestaan jäykiksi. Hassua miten ne maistui vaimolta.

    • Anonyymi

      Kyllä on kivempi että ainaki alussa laitetaan kullia pilluun (omasta mielestäni)

    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      333
      3739
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1689
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1510
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      57
      1448
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1300
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1270
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      57
      1254
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1211
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1157
    Aihe