Poikani tilasi minulle kannettavan Saksasta - WINDOWS 8:lla!!!
Tiesin kokeilemattakin Windows 8:n olevan pelkkä buginen sontakasa. Eilen sitten postista kone tuli ja kyllä on muuten äärimmäisen epälooginen ja hidas ulosteviritys koko Windows!!
Oli jo tiedossa
9
155
Vastaukset
- mitä_valitat
Mikset palauta sitä kauppaan? Kyllähän minkä tahansa postimyynnistä ostetun tavaran saa palauttaa ilman syytä ja saa kaikki rahat takaisin.
- rivien_välissä
Tämä on taas sen saman linux-urpon aloitus, joka tekee tänne näitä samanlaisia aloituksia vähän väliä edistääkseen omaa propagandaansa.
- kjhlsdkjglghl
Ei taida olla hyvät välit. Onhan se suoraa vittuilua tilata kone WINDOWS 8:lla!!!
- poisvaan
Suosittelen palauttamaan.
- Kaaleppijooseppi
Seniileille ei ehkä paras ostos tuo W8 jos on tottunut Windosw 7 tai sitä aikaisempiin. Oletetaan että toiminnat löytyy samoista paikoista kuin aikaisemminkin (samahan se on muissakin elämän tilanteissa seniikiksi kehittyneille aivoille)
Minulla ei ole ollut isompia ongelmia sen jälkeen kun OPETTELIN kasin uudet toiminnat ja paikat mistä mikin asia löytyy.
Olen 69 vuotias mies ja kai itsekin seniili, uuden oppiminen hitaampaa kuin 20-vuotiaana mutta uteliaisuus ja halu oppia uutta ja periksiantamattomuus korvaa puutteet.
Minusta osoittaa suurta tyhmyyttä ja tietämättömyyttä moittian kasia. Voihan olla että jotkin ongelmat johtuu jostain koneen viasta tai asennusvirheestä. Kun kaikki on kohdallaan niin toimii kuin junan vessa.
Olen kuitenkin sitä mieltä että käytän Win 7 niin kauan kuin siihen tehdään turvapäivityksiä ja sen jälkeen opettelen taas kympin käyttöä pääjärjestelmänä.
Minulla on jo nyt Win 10 asennettuna toiselle läppärille ja ennakkokokemus on positiivinen, toimii hyvin perus surffailussa mutta bukeja saataa vielä olla ym. mutta ne ei tarkoita sitä että käyttöjärjestelmää pitäisi alkaa moittimaan, onhan se vielä toistaiseksi keskeneräinen.- Kaaleppijooseppi
Selvennykseksi jos joku ihmettelee kun puhun kolmesta käyttiksestä jotka minulla käytössä.
Minulla on pöytäkone missä win 7 ja läppäri missä on käytössä Win 8.1 ja toiselle kovolle asennettuna Win 10 jonka aika-ajoin vaihdan kasin tilalle ja testailen sen käyttöä.
Normi surffailun käytän W7 noin 70% ja W8.1 moin 30%. W10 on testimielessä asennettu omalle kovolleen eikä siten ole jatkuvasti valmiina käyttöön. - mikään-ei-muuttunut
Nehän löytyy samoista paikoista kuin seiskassa, ainut että mahdollisuuksia tehdä asiat monesta paikasta on nylyään uutta, edelleen voi vanhaankin tyyliin tehdä samat asiat.
- myös_7_haukutaan
http://keskustelu.suomi24.fi/t/8616832
Jos lueskelee noita vanhempia win7 keskusteluita, niin ihan samalla tavalla 7-palstallakin riehui linux-trolleja dissaamassa seiskaa. Samat trollit nyt vain haukkuvat kasia.
Ei kukaan kuitenkaan vakavissaan ole sitä mieltä että kasissa jotain vikaa olisi. Vitsiksi tarkoitettujahan nuo ovat kuten tämänkin ketjun aloitusviesti. Aloittajan tosiasiallinen mielipide on että kasi on pelottavankin hyvä, ja uhka linuxin yleistymiselle.
- Ubuntu_toimii
Tuo toimii:
http://www.ubuntu.com/download/desktop
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161648
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361386Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1601223- 1411193
- 521125
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1061081- 571071
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.116966Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46949