Kysymyksiä:)

avuntarvitsia

Eli oon ottamassa tuon kastetaan tai jonkun toisen mato eläimen lemmikkisi. Olen ostamassa madolleni, lämpömaton, ruokaa, piilopaikkoja jne. Mutta mulla ois YKS taino kaks kysymystä.
1. Riittääkö madolle pelkkä joku muovillaatikko (semonen jätti kokoinen ja osaaks mato kiivetä seinää pitkin, koska jos ei nii hyvä koska on aika ikävää rikkoa sitä sen laatikonkantta, tekemällä siihen reikiä....... Mutta toivottavasti nyt voisitte vastata sitte 2. mitä ne syö sillee :D ku tota mul on mahdollisuus ostaa lähi alepasta sille kunnon lemmikit ruokaa tai sitte iha lemmikki kaupasta:) vastauksia pliiiìis;) PS. JOS TIIÄT JONKUN NETTISIVUSTON JOSSA OPETETAAN LAITTAALÄMPÖMATTO KERRO SE MULLE XD

6

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • avuntarvitsia

      Puh tarkoitin kastematoo mut mun puhelin vääristää sanoja

      • avuntarvitsia

        kNii ja tuota pitääkö olla multaa??


    • Donut-Kid

      juu,multaa laitat pohjalle ja syö voikukanlehtiä,hedelmien ja vihennesten kuoria ja ruoan tähteitä. joku sanoi että syö jauhoja ja sanomalehtiäkin. jos oot ulosteitten suhteen herkkä nii mul on kastemato kakkinu 2 kertaa kädelle!!!!! muovirasia on kelpo asumus mutta niitä on hyvä pitää varalla erilaisia jos joku menee rikki tms.. mun eka boksi osoittui epäkelvoks koska kansi oli ehkä vähän rikki. ilmareikiä ei noi ötökät tartte ku ei mun kusiaisillakaan semmosia oo. muista pitää multa kosteana ettei kuivu kuoliaaks. ei lämpömattoa koska hyvä lämpötila on 10 astetta ja MAX 15 astetta.

      ei mitekää seurallisia koska kaivautuu syvyyksiin...... toivottavasti tästä oli apua :)

    • Donut-Kid

      muista myös laittaa väh. 5 cm multaa pohjalle . ja muuten, petri ja iina tais tänään kuolla lämpöhalvaukseen tai ainakin petri mutta iina katkeskin lopulta kun olin jo vapauttanu ne. noh, hain kasvimaalta uuden tulokkaan nimeltä mahti. ja huomenna majuri,mario ja luigi lähtee mun kaa kouluun kun ope anto luvan vaikka ne pitääkin pitää purkissa.... ja kun majuri,mario ja luigi oli pilttipurkissa tai no on vieläkin ku vien huomen kouluun mut sit laitan mahdin ja minimatojen seuraks n.3 kertaa isompaan boxiin kun petrin ja iinan oli. onnee matojen suhteen : )

    • Donut-Kid

      Paitsi et kippasin ne pois mut oon
      Just kamul yötä ja löyettiin 5 matoa ja 2 on mun. Albiino ja normi pien läski mato :-D

    • Donut-Kid

      ja nyt oon taas ottamassa uusia

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      244
      2253
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      161
      1468
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      53
      1310
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      74
      1075
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1039
    6. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      960
    7. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      211
      943
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      855
    9. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      679
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      670
    Aihe