Eli oon ottamassa tuon kastetaan tai jonkun toisen mato eläimen lemmikkisi. Olen ostamassa madolleni, lämpömaton, ruokaa, piilopaikkoja jne. Mutta mulla ois YKS taino kaks kysymystä.
1. Riittääkö madolle pelkkä joku muovillaatikko (semonen jätti kokoinen ja osaaks mato kiivetä seinää pitkin, koska jos ei nii hyvä koska on aika ikävää rikkoa sitä sen laatikonkantta, tekemällä siihen reikiä....... Mutta toivottavasti nyt voisitte vastata sitte 2. mitä ne syö sillee :D ku tota mul on mahdollisuus ostaa lähi alepasta sille kunnon lemmikit ruokaa tai sitte iha lemmikki kaupasta:) vastauksia pliiiìis;) PS. JOS TIIÄT JONKUN NETTISIVUSTON JOSSA OPETETAAN LAITTAALÄMPÖMATTO KERRO SE MULLE XD
Kysymyksiä:)
6
67
Vastaukset
- avuntarvitsia
Puh tarkoitin kastematoo mut mun puhelin vääristää sanoja
- avuntarvitsia
kNii ja tuota pitääkö olla multaa??
- Donut-Kid
juu,multaa laitat pohjalle ja syö voikukanlehtiä,hedelmien ja vihennesten kuoria ja ruoan tähteitä. joku sanoi että syö jauhoja ja sanomalehtiäkin. jos oot ulosteitten suhteen herkkä nii mul on kastemato kakkinu 2 kertaa kädelle!!!!! muovirasia on kelpo asumus mutta niitä on hyvä pitää varalla erilaisia jos joku menee rikki tms.. mun eka boksi osoittui epäkelvoks koska kansi oli ehkä vähän rikki. ilmareikiä ei noi ötökät tartte ku ei mun kusiaisillakaan semmosia oo. muista pitää multa kosteana ettei kuivu kuoliaaks. ei lämpömattoa koska hyvä lämpötila on 10 astetta ja MAX 15 astetta.
ei mitekää seurallisia koska kaivautuu syvyyksiin...... toivottavasti tästä oli apua :) - Donut-Kid
muista myös laittaa väh. 5 cm multaa pohjalle . ja muuten, petri ja iina tais tänään kuolla lämpöhalvaukseen tai ainakin petri mutta iina katkeskin lopulta kun olin jo vapauttanu ne. noh, hain kasvimaalta uuden tulokkaan nimeltä mahti. ja huomenna majuri,mario ja luigi lähtee mun kaa kouluun kun ope anto luvan vaikka ne pitääkin pitää purkissa.... ja kun majuri,mario ja luigi oli pilttipurkissa tai no on vieläkin ku vien huomen kouluun mut sit laitan mahdin ja minimatojen seuraks n.3 kertaa isompaan boxiin kun petrin ja iinan oli. onnee matojen suhteen : )
- Donut-Kid
Paitsi et kippasin ne pois mut oon
Just kamul yötä ja löyettiin 5 matoa ja 2 on mun. Albiino ja normi pien läski mato :-D - Donut-Kid
ja nyt oon taas ottamassa uusia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1717073
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes642772- 562188
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se661359Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3601310- 561274
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l181186Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171020Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384988Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79980