Eli oon ottamassa tuon kastetaan tai jonkun toisen mato eläimen lemmikkisi. Olen ostamassa madolleni, lämpömaton, ruokaa, piilopaikkoja jne. Mutta mulla ois YKS taino kaks kysymystä.
1. Riittääkö madolle pelkkä joku muovillaatikko (semonen jätti kokoinen ja osaaks mato kiivetä seinää pitkin, koska jos ei nii hyvä koska on aika ikävää rikkoa sitä sen laatikonkantta, tekemällä siihen reikiä....... Mutta toivottavasti nyt voisitte vastata sitte 2. mitä ne syö sillee :D ku tota mul on mahdollisuus ostaa lähi alepasta sille kunnon lemmikit ruokaa tai sitte iha lemmikki kaupasta:) vastauksia pliiiìis;) PS. JOS TIIÄT JONKUN NETTISIVUSTON JOSSA OPETETAAN LAITTAALÄMPÖMATTO KERRO SE MULLE XD
Kysymyksiä:)
6
134
Vastaukset
- avuntarvitsia
Puh tarkoitin kastematoo mut mun puhelin vääristää sanoja
- avuntarvitsia
kNii ja tuota pitääkö olla multaa??
- Donut-Kid
juu,multaa laitat pohjalle ja syö voikukanlehtiä,hedelmien ja vihennesten kuoria ja ruoan tähteitä. joku sanoi että syö jauhoja ja sanomalehtiäkin. jos oot ulosteitten suhteen herkkä nii mul on kastemato kakkinu 2 kertaa kädelle!!!!! muovirasia on kelpo asumus mutta niitä on hyvä pitää varalla erilaisia jos joku menee rikki tms.. mun eka boksi osoittui epäkelvoks koska kansi oli ehkä vähän rikki. ilmareikiä ei noi ötökät tartte ku ei mun kusiaisillakaan semmosia oo. muista pitää multa kosteana ettei kuivu kuoliaaks. ei lämpömattoa koska hyvä lämpötila on 10 astetta ja MAX 15 astetta.
ei mitekää seurallisia koska kaivautuu syvyyksiin...... toivottavasti tästä oli apua :) - Donut-Kid
muista myös laittaa väh. 5 cm multaa pohjalle . ja muuten, petri ja iina tais tänään kuolla lämpöhalvaukseen tai ainakin petri mutta iina katkeskin lopulta kun olin jo vapauttanu ne. noh, hain kasvimaalta uuden tulokkaan nimeltä mahti. ja huomenna majuri,mario ja luigi lähtee mun kaa kouluun kun ope anto luvan vaikka ne pitääkin pitää purkissa.... ja kun majuri,mario ja luigi oli pilttipurkissa tai no on vieläkin ku vien huomen kouluun mut sit laitan mahdin ja minimatojen seuraks n.3 kertaa isompaan boxiin kun petrin ja iinan oli. onnee matojen suhteen : )
- Donut-Kid
Paitsi et kippasin ne pois mut oon
Just kamul yötä ja löyettiin 5 matoa ja 2 on mun. Albiino ja normi pien läski mato :-D - Donut-Kid
ja nyt oon taas ottamassa uusia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee622099Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."51765Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2311242En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71930Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki20832Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.57826Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?104731Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin38688Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93679- 19676