Rauhottavat lääkkeet.

hulluamenoa

Lääkäri määräsi 100kpl paketin rauhottavia apteekkiiin. Onko normaalia? Yleensä olen saanu vain pienen määrän, koska nyt on mulla tässä pieni kriisi päällä. Joudunko osastolle? Kommentteja? Mites muilla?

12

239

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • UghHugh

Ihan normaalia. Tunnen kaverin, jolle määrättiin Venlaa ja Flaxia. Venla meni, mutta Flaxi jäi.

• Eilääkäri

Eihän toi nyt määränä mikää ihme ole. Todennäköisesti sulla on lääkärin kanssa ihan luottamuksellinen suhde jos ei edes iteroinu. Älä käytä luottamusta vaan väärin. Käytä määrätyillä annoksilla, tai tarvittaessa. Mä näkisin ja kuulisin ts. aistisin, että mikään osastokeikka ei oo varmaan ajankohtanen. Lääkäri, ehkä sut tuntevana määräs vaan lääkettä ainakin siihen asti, kun solmut elämässä aukee. Jos olo kaikesta huolimatta menee pahempaan suuntaa, niin tottakai helooiä hakeen. Ei ne osastot tänä päivänä oo mitään inkvisition kavereita. Tsemppiä !

• Nossri

Mikäs rauhoittava Venla muka on?
      Minulle kirjoitettiin 600 kpl 10mg Diapamia eikä tosiaankaan ollut pelkoa osastolle joutumisesta vaan kyse oli siitä että he halusivat päästä minusta eroon.Onnistuivat,minun ja psykiatrian tiet erosivat toivottavasti lopullisesti.

• wertyguhijo

Eivät kuitenkaan onnistuneet saamaan sinua hengiltä nk.mielialääkkeillä? Enemmän niistä
        itselle haitallisia sivuvaikutuksia tuli kuin pameista.

• hoida_itseäsi

Lääkäri ilmeisesti luottaa sinuun, kun kirjoitti isomman määrän. Ei rauhoittavien lääkkeiden reseptillä osastolle mennä, vaan lähetteellä.

• olenaloittaja

no en tekisi lääkkeillä itsaria, koska se olisi aika kivulias kuolema ja ehtisi varmaan oksentaa suurimman osan ulos ennen vaikutusta ja joutuisi vaan vatsahuuhteluun ja niin edelleen, mutta se mitä aion tehdä niin tulevalla lääkärinvastaanotolla kysyä, että olitko ajatellut päästä minusta eroon, että ottaisin kerralla koko satsin naamaan ja katson mikä on lekurin reaktio. en halua tänne kertoa mikä on koko tarinan taustalla:D voipi olla osasto hyvinkin lähellä ennenkin siellä ollut.

• hoida_itseäsi

En ajatellut välttämättä itsaria, vaan sitä, että lääkäri luottaa siihen, että käytät lääkkeitä asiallisesti.

Sitäpaitsi lääkäri ei kenenkään kurkusta tunge nappeja alas, joten turha on vastuuta muiden harteille sysätä.

• kunto67

No ei ole helppoo kellään ... ite en söis lääkkeitä ! lenkki ja halon hakkamiset/puu töyt ... toimii mulla paljon paremmin !! ja pääkoppa pysyy selvempänä . ja kunto rauatasena !

• jiojioijo

100 kpl rauhottavia kerralla!? Todella outoa.. joko virhe tai lääkäri epäpätevä. Muutaman kerran yks lääkäri kirjoitti mulle yhteen reseptiin 30kplx3 oxaminia, eli 90 kpl. Apteekista ei annettu niitä kaikkia kerralla mulle, vaan yrittivät soittaa lääkärille tarkistakseen asian. Siinä vaiheessa lähdin toiseen apteekkiin reseptin kanssa ja otin sieltä sit vaan yhden paketin kerralla. Nykyään mulle kirjoitetaan vaan 30 kpl kerralla ja sit saa taas olla soittamassa ja uusimassa..ärsyttää.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi

Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.
      Maailman menoa
      117
      6329
    2. Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies

Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk
      Ikävä
      380
      6142
    3. Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?

Työ­matkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotelli­surmasta tie
      Lapua
      69
      5970
    4. Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"

sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni
      Maailman menoa
      344
      3962
    5. Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten

Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril
      Maailman menoa
      145
      2365
    6. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      4
      2345
    7. Orpo pihalla kuin lumiukko

Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA
      Kansallinen Kokoomus
      119
      1403
    8. Onko täällä helmessä tapahtunut vakava rikos?

Onko kuullut kukaan mitään.
      Haapavesi
      12
      1241
    9. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      186
      1085
    10. Miksi me oikein

Rakastuttiin?
      Ikävä
      59
      887
    Aihe