Rauhottavat lääkkeet.

hulluamenoa

Lääkäri määräsi 100kpl paketin rauhottavia apteekkiiin. Onko normaalia? Yleensä olen saanu vain pienen määrän, koska nyt on mulla tässä pieni kriisi päällä. Joudunko osastolle? Kommentteja? Mites muilla?

12

172

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • UghHugh

      Ihan normaalia. Tunnen kaverin, jolle määrättiin Venlaa ja Flaxia. Venla meni, mutta Flaxi jäi.

    • Eilääkäri

      Eihän toi nyt määränä mikää ihme ole. Todennäköisesti sulla on lääkärin kanssa ihan luottamuksellinen suhde jos ei edes iteroinu. Älä käytä luottamusta vaan väärin. Käytä määrätyillä annoksilla, tai tarvittaessa. Mä näkisin ja kuulisin ts. aistisin, että mikään osastokeikka ei oo varmaan ajankohtanen. Lääkäri, ehkä sut tuntevana määräs vaan lääkettä ainakin siihen asti, kun solmut elämässä aukee. Jos olo kaikesta huolimatta menee pahempaan suuntaa, niin tottakai helooiä hakeen. Ei ne osastot tänä päivänä oo mitään inkvisition kavereita. Tsemppiä !

    • Nossri

      Mikäs rauhoittava Venla muka on?
      Minulle kirjoitettiin 600 kpl 10mg Diapamia eikä tosiaankaan ollut pelkoa osastolle joutumisesta vaan kyse oli siitä että he halusivat päästä minusta eroon.Onnistuivat,minun ja psykiatrian tiet erosivat toivottavasti lopullisesti.

      • wertyguhijo

        Eivät kuitenkaan onnistuneet saamaan sinua hengiltä nk.mielialääkkeillä? Enemmän niistä
        itselle haitallisia sivuvaikutuksia tuli kuin pameista.


    • hoida_itseäsi

      Lääkäri ilmeisesti luottaa sinuun, kun kirjoitti isomman määrän. Ei rauhoittavien lääkkeiden reseptillä osastolle mennä, vaan lähetteellä.

    • olenaloittaja

      no en tekisi lääkkeillä itsaria, koska se olisi aika kivulias kuolema ja ehtisi varmaan oksentaa suurimman osan ulos ennen vaikutusta ja joutuisi vaan vatsahuuhteluun ja niin edelleen, mutta se mitä aion tehdä niin tulevalla lääkärinvastaanotolla kysyä, että olitko ajatellut päästä minusta eroon, että ottaisin kerralla koko satsin naamaan ja katson mikä on lekurin reaktio. en halua tänne kertoa mikä on koko tarinan taustalla:D voipi olla osasto hyvinkin lähellä ennenkin siellä ollut.

      • hoida_itseäsi

        En ajatellut välttämättä itsaria, vaan sitä, että lääkäri luottaa siihen, että käytät lääkkeitä asiallisesti.

        Sitäpaitsi lääkäri ei kenenkään kurkusta tunge nappeja alas, joten turha on vastuuta muiden harteille sysätä.


    • kunto67

      No ei ole helppoo kellään ... ite en söis lääkkeitä ! lenkki ja halon hakkamiset/puu töyt ... toimii mulla paljon paremmin !! ja pääkoppa pysyy selvempänä . ja kunto rauatasena !

    • jiojioijo

      100 kpl rauhottavia kerralla!? Todella outoa.. joko virhe tai lääkäri epäpätevä. Muutaman kerran yks lääkäri kirjoitti mulle yhteen reseptiin 30kplx3 oxaminia, eli 90 kpl. Apteekista ei annettu niitä kaikkia kerralla mulle, vaan yrittivät soittaa lääkärille tarkistakseen asian. Siinä vaiheessa lähdin toiseen apteekkiin reseptin kanssa ja otin sieltä sit vaan yhden paketin kerralla. Nykyään mulle kirjoitetaan vaan 30 kpl kerralla ja sit saa taas olla soittamassa ja uusimassa..ärsyttää.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Laaja sähkökatko Sallilan verkossa!

      Mä heräsin yhden maissa UPS:n piipittkseen, koska sähköt poikki ja on edelleen. Odottelin jonkun aikaa ja soitin vikanum
      Loimaa
      38
      1376
    2. KJ Konetimber OY

      Haettu konkurssiin Eläke yhtiö Ilmarisen toimesta.
      Kuhmo
      65
      1349
    3. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      249
      1214
    4. Ampumisvälikohtauksen syynä kahden eri romanisuvun erimielisyydet

      Ikaalislainen romaniseurue joutui tahtomattaan tulitaisteluun etelä-pohjalaisen romanisuvun kanssa. Tilanne ei ratkennu
      Seinäjoki
      59
      1171
    5. Millä kirjaimella nimeni alkaa

      Ja montako kirjainta sukunimestäni voi laskea? N to M
      Ikävä
      63
      1065
    6. Hyviä tehokkaira vinkkejä erittäin pinttuneen wc pytyn puhdistukseen

      Eli semmonen vuokra-asunnon pytty jossa hyvin sitkeään pi ttyny se vesiosa. Kloriittia olen liottanu yön yli ja yleispuh
      Ikävä
      123
      796
    7. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      57
      768
    8. Voiko "miehisen kunnian" käsitteen ohittaa?

      Palstalla kovasti pidetään minua jollain tavoin sairaana, kun puhun miehisestä kunniasta. Voidaanko me siis täysin ohi
      Sinkut
      144
      757
    9. Et uskaltaisi kuitenkaan nähdä enää

      Niin mitäpä sitä enää vatkaamaan.
      Ikävä
      52
      731
    10. Voi että, kaikki on nyt ohi

      Aijon nyt unohtaa kaiken. Morjes. Mieheltä
      Ikävä
      59
      707
    Aihe