Ällöttävät suomalais naiset???
a)Suomalaiset naiset eivät ehkä ole maailman upeinpia ja kauneinpia... mutta he kuitenkin ovat ihania omalla kauniilla tavallaan. Suoraan voin sanoa että piikkareihin ja Versacen mekkoon pukeutunut nainen on kylläkin kummajainen suomessa... (ehkä vähän liioittelin) mutta kaikki suomalaiset naiset eivät ole kaapuihin ja verkkareihin sommustanutta kansaa.. Ja mikä naisessa on tärkeintä?? tai mikä naisten mielstä on tärkeintä? ovat suomalaiset naisetkin sivstyneitä... Presidenttimme.. Vaikka ehkä sivistyksemme ei kaikkialla ole suurenmoista. On meissä silti viehättäviä puolia. Kauneus voi olla sisäistä kauneutta... ´NAinen sinä saat olla juuri sellainen kuin olet, saat pitää juuri siitä mistä pidätkin, saat pukeutua miten haluat, Nauti siitä että olet nainen. JOkainen meistä on ihana omalla pesoonallisella tavalla!!!!
Nainen---
pieni ihminen
1
312
Vastaukset
- Tarx
Niinpä, siinä vapaudessa piileekin se suurin riski unohtaa vastuunsa. Yhteiskunnallisen vastuun laistaminen johtaa kansakunnan tuhoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984