vuokralle poni:)

JemppuJamppu

Eli tarjoaisin vuokralle connemaraponia. Ponin säkä on 145cm. Poni hyppää 115cm ja on koulussa help. B. Toivoisin että vuokraaja osaa ratsastaa askel lajit läpi ja käsitellä hevosia. Poni on kiltti hoitaa ja kuumuu esteillä. Maastossa pommi varma

10

206

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sssann1

      heippa, misä päin poni sijaitsee?:)

    • camsuunn

      Missä päin poni asuu? :)

    • Pikku-Kameli

      Tää olis mulle täydellinen! Mutta missä poni asuu, ja pyydätkö vuokraamisesta maksua?

    • ErittäinKIINNOStunut

      Oon ratsastanu 4 vuotta ja olisin kiinnostunut . missä päin poni asuu?

    • ErittäinKIINNOStunut

      Ja tohon edelliseen oon hypänny 90 cm

    • 12tytteli

      Missä päin asuu? :) ihanan kuuloinen poni ja minulle täysin sopiva:) olen 12v ja harrastanut ratsastusta 5vuotta ja olen hypännyt 60cm ratana mutta 70 korkeana yksittäis esteenä. Nyt minulla on ollut vuokraponi 2 vuotta ja etsisin isompaa ponia nimittäin entinen on shettis.Jos olisi Uudellamaalla lähellä Espoota (voi olla myös kauempana) onnistuisi.

    • Päärynä12

      Missä päin poni asuu? Olisin kiinnostunut. Olen 12 ja ratsastanut 4 vuotta. Olen hypännyt ratana 60cm ja yksittäisenä hiukan isompaa. Jos poni olisi Espoossa tai Kirkkonummella, voisin vuokrata poniasi:)

    • Päärynä12

      Tää olis täydellinen mulle:-)

    • Kiinostaa

      Moi!
      Olen 13 vuotias tyttö (tammikuussa syntynyt). Ratsastustaustaa on 5-6v olen. Etsin siis Espoosta . Olen n.173 cm pitkä ja painan n.50 kiloa. Tasoni on He/c (osaan siis pohkeenväistöt jne) ja 50cm. Olen hypännyt suhteelisen vähän koska ratsastuskoulussani on panostettu enemmän kouluratsastukseen. Olen säänkestävä ja teen tallityötä. Maastossa olen mennyt paljon Julkiset pitäisi olla 1,5km lähellä. . Äitini ja isosiskoni (16v) ovat hevosihmisiä minun lisäkseni. Tulevaisuudessa kilpaileminen ja valmentuminen olisi plussa :). Olen oppinut paljon mutta olen innokas oppimaan lisää ja tykkään haasteista. Huumoria on että ei rupe kyllä itkettää jos tipun :) Jos kiinostaa kysy lisää sähköpostiini [email protected].

    • raviratsu

      Missä päin poni asustaa?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      587
      3900
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3338
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2811
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2779
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1997
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1875
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1830
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe