Etpä tiedä, kuinka paljon sinua mietin

avoin_sinulle

On ikävä sinua. Olisi ihanaa ihan vaan jutella...nähdessä tilanne on mennyt liian nopeasti.

31

1327

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sanoisinjosmiulleois

      Mieti puhelimella niin jatketaa sitten luonnossa ;)

    • Huomannut

      Kuinka voitkaan olla noin avoin, etenkin mulle? kerroit jo heti alussa itsestäsi ja menneistä asioista sellaista, mitä ei monikaan kertoisi. Se teki vaikutuksen minuun ja edelleenkin tilanteissa, jossa on muitakin läsnä, puhut kuin muita ei oliskaan kuin sinä ja minä. No ajattelin häntä tähän vastatessa.

      • 1426

        Yhdellä miehellä on minulla tuollainen vaikutus. Ei kenelläkään toisella ole koskaan ollut. Hänen kanssaan tulee vain sellainen olo, ettei ole mitään salattavaa tai rooleja, joita pitää yllä. On turvallista. Tekee mieli avata sielu ja sanoa kas tälläinen minä olen.


      • edellinen
        1426 kirjoitti:

        Yhdellä miehellä on minulla tuollainen vaikutus. Ei kenelläkään toisella ole koskaan ollut. Hänen kanssaan tulee vain sellainen olo, ettei ole mitään salattavaa tai rooleja, joita pitää yllä. On turvallista. Tekee mieli avata sielu ja sanoa kas tälläinen minä olen.

        itse arvostan avoimmuutta ihmissuhteissa, ehkä menneestä oppineena. Se kertoo että toinen on rehellinen ja luotettava. Sellaiselle ihmiselle voi myös itse kertoa arimmatkin asiat itsestään ja olla toisen edessä ilman haarniskaa. Hän muuten sanoi just noin "tällainen minä olen" kun keskusteltiin..mukava yhtäläisyys


    • olisinpaavoimempi

      Joskus kun on ihastunut niin tuntikin menee liian nopeasti, puhumattakaan ohimennen näkemisestä.

    • Milloinnähdään

      Nopeasti ohi, niinpä.

    • verymuchopentoo

      Naiselle vai miehelle?

    • minänainen

      Minä olen miettinyt, hulluksi itseni haaveillut, sydämeni harhauttanut, mieleni sumentanut. Haluni oikeuttanut, sieluni polttanut, himoni tukahduttanut. Miten voisit ikinä ymmärtää, et mitenkään, siksi olen myös suuni vaientanut.

      • minänainen

        En ap..saa se käsityksen. Joku muu vaan, kävin ja meen ..


      • syvästimietteissään
        minänainen kirjoitti:

        En ap..saa se käsityksen. Joku muu vaan, kävin ja meen ..

        Hienosti kirjoitettu.


      • mieskohtalotoveri

        Voisin kirjoittaa samat asiat hänestä paitsi viimeisen lauseen. Huomattavan älykkäänä naisena hän varmasti ymmärtää, mutta hän ei voi uskoa itsestään kuinka suuri vaikutus hänellä on minuun. Eteenkin kun yritin peittää, kylläkin huonolla menestyksellä, hänen vaikutustaan minuun.


    • huomennasittenkö

      Mihin päin Suomea menee?

    • Naiselta

      Sulle huomannut jos olet hän. Rakastan sua nyt ja tulevaisuudessa.

      • Huomannut

        kauniisti ajateltu. Hän on just sun kaltainen, avoin, lämmin ja empaattinen ihminen. Hänen tunteistaan en oo täysin varma, mutta ihastumisen huomasin kyllä. Omat tunteet häntä kohtaan on lähinnä syvää ihastumista ja häneen rakastun varmasti...ellen jo ole sitä?jos siihen tulee tilaisuus. Toivottavasti se tilaisuus vielä tulee ja tietynlainen alku-ujous katoais.


    • jokapäivä67

      vois kirjoittaa kuten laulussa sanotaan :::::paljon sanomatta jää kun harvoin tavataan jne ei sen puoleen niin minäkin häntä mietin

    • avoin_sinulle

      Huomenta kaikille, ja valoisaa viikkoa erityisesti Hänelle etelään.
      Luulen, että hän tuntee minut hyvin, ilman sanojakin.

      • eteläänetelään

        Paljonko on välimatkaa?


      • olensinussakiinni

        Leikitään että tämä sattus oleen mulle. Sijainti olis 100 km etelämpänä ...ei päivää ilman Sinua ei sekuntiakaan, veit päivän työni veit myös yöni, veit mun kokonaan.


      • avoin_sinulle
        eteläänetelään kirjoitti:

        Paljonko on välimatkaa?

        Ei ole paljon. Kävellen löytäisi perille.


      • six_miles__about
        avoin_sinulle kirjoitti:

        Ei ole paljon. Kävellen löytäisi perille.

        kävellen kyllä pääsee mutt autolla vartissa..ei niin kaukana..


    • sydämmeenihana

      kuin myös mietin erästä ,ei mee päivääkään etten miettis ,jäit niin syvälle

    • josuskoisinkaan

      Enpä tosiaan tiedä

    • sittenlaittaisinhänelle

      Voisi kopsata tuon alotuksen ja kuitata omalla nimimerkillä.

    • avoimiatäällä

      Avoimuus on hieno asia.

    • Taidan riipaista kännin: tavoite lentää baarista ulos.

    • Minä_vaiKuka

      Tiedätkös mitä ap.? Olen lukenut tän ketjun vaikka kuinka monta kertaa. Sun tapasi kirjoittaa aiheuttaa hänen äänensä kuulemisen. Ja joka kerta mietin, että kuka sinä olet! No sehän ei tietenkään täällä selviä, mutta jos voisi saada jonkun varmuuden, että et ole hän, niin pääsisi tässä tunnehurmoksessa edes johonkin tolkkuun!

    • eisilläniinväliäole

      tuommosen aloituksenhan voi kuka vaan laittaa.Jos miulle ois ja jos joku ylipäänsä ikinä kaipais niin suora kontakti antais parhaat tulokset tai nappaamalla hihasta kiinni kun vauhti on kova.

    • tietoauupuu

      Tilanteet on olleet lähes aina ellei joka kerta ohikiitäviä hetkiä, jo vuodesta 2010, muistaakseni. mahotonta meinikiä. Tietysti matkaan on mahtunut yhtä sun toista, huonompia ja parempia, ttoiveikkaampia ja ei niin toiveikkaita hetkiä.

    • 7868

      Niimpää "tietoauupuu" Niimpää

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ampumisvälikohtauksen syynä kahden eri romanisuvun erimielisyydet

      Ikaalislainen romaniseurue joutui tahtomattaan tulitaisteluun etelä-pohjalaisen romanisuvun kanssa. Tilanne ei ratkennu
      Seinäjoki
      67
      1425
    2. KJ Konetimber OY

      Haettu konkurssiin Eläke yhtiö Ilmarisen toimesta.
      Kuhmo
      70
      1418
    3. Laaja sähkökatko Sallilan verkossa!

      Mä heräsin yhden maissa UPS:n piipittkseen, koska sähköt poikki ja on edelleen. Odottelin jonkun aikaa ja soitin vikanum
      Loimaa
      38
      1416
    4. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      268
      1315
    5. Millä kirjaimella nimeni alkaa

      Ja montako kirjainta sukunimestäni voi laskea? N to M
      Ikävä
      63
      1085
    6. Hyviä tehokkaira vinkkejä erittäin pinttuneen wc pytyn puhdistukseen

      Eli semmonen vuokra-asunnon pytty jossa hyvin sitkeään pi ttyny se vesiosa. Kloriittia olen liottanu yön yli ja yleispuh
      Ikävä
      124
      832
    7. Voiko "miehisen kunnian" käsitteen ohittaa?

      Palstalla kovasti pidetään minua jollain tavoin sairaana, kun puhun miehisestä kunniasta. Voidaanko me siis täysin ohi
      Sinkut
      148
      809
    8. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      57
      788
    9. Et uskaltaisi kuitenkaan nähdä enää

      Niin mitäpä sitä enää vatkaamaan.
      Ikävä
      52
      761
    10. Voi että, kaikki on nyt ohi

      Aijon nyt unohtaa kaiken. Morjes. Mieheltä
      Ikävä
      59
      727
    Aihe