Tuntuu että minulla ainut keino päästä eroon lamaannuttavasta ahdistuksesta on luopua kaikista tavoitteista ja elää sellaista elämää että olen vain enkä juurikaan pidä ihmisiin yhteyttä enkä yritä mitään. Esimerkkinä sanon nyt esim opiskelun, työn, tyttöystävän tai seksiseuran hankkimisen. Aina jos edes alan yrittämään mitään niin lopulta olen niin ahdistunut että alan saada paniikkikohtauksia enkä pysty nukkumaan ollenkaan.
Tunnen myös inhottavaa puristusta sydämen kohdalla ja sydän alkaa lyödä epätahtiin enkä voi nukkua ollenkaan kun pelkään että sydän pysähtyy. Usein myös päässä on sellainen todella inhottava kiristävä tunne aivan kuin aivoja painettais kasaan.
Useimmat ihmiset käskee ajatella positiivisesti ja vannoo rentoutusharjoituksien nimeen mutta enpä tiedä jos paniikki ja ahdistus on tätä luokkaa mitä se minulla pahimmillaan voi olla. On kyllä toivoton ja masentunut olo tämän takia.
Tavoitteista luopuminen ahdistuksen takia
3
<50
Vastaukset
- Ahdistunu_mies
Ehkä tässä sitten vain pitää luopua kaikkien asioiden tavoittelemisesta ja hyväksyä se ettei minusta ole mihinkään. Siihen on kuitenkin vielä pitkä matka ennenkuin opin hyväksymään sitä. Se olis kyllä aika ihanteellinen olotila jos pääsisin siihen että riittää kun vain olen tässä ja nyt eikä tarvitse väkipakolla tavoitella mitään.
- Ahdistunut_mies
Mutta minähän olen jo pelkästään ollut tekemättä oikein mitään moniin vuosiin joten tuntuu että kyllä tässä on syytäkin olla pettynyt itseensä. Varsinkin kun sitä aina alkaa verrata itseään niihin ihmisiin jotka saavat kokoajan aikaan paljon asioita.
Näitä ajatuksia on myös keski-ikäisillä mm. luostarielämää kokeilevilla miehillä. Muutenhan nuo ovat ajatuksia, joita tulee vastaan kun tuntee että elinvuosia on vähän.
En väitä, että olisin näkijä, mutta noita mietteitä itselle tuli kun sydänlihas ei saanut vaan tarpeeksi happea. Sattuman kautta aloitin kevyen treenin.
Hyvänen aika miten se vapautti energiaa kun syntymästäni asti heikko sydänlihas alkoi saamaan säännöllisesti treenin, hengityksen kautta happea.
Kun käyn aktiivista meditaatiota harrastamaan, silti pulssi on heikko ja epävireinen. Se korjautuu kun harjoituksessa aivokäyrä laskee "matelijahistoriamme" tasolle.
Ei nää voi olla mitään 'kvanttifysiikkaa' kun niinkin yksinkertainen tyyppi kuin mie, pystyy kovalla työllä omaksumaan näiden menetelmien alkeita.
Esim. mindfueldness voisi olla kokeilemisen arvoista. Olen vain lukenut siitä kehuvia lausuntoja. Itsellä rankka Mikao Usuin rekimeditaatiomenetelmä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle784099Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt2023332Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖473026Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle792711Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3812435- 1812082
- 381613
- 781605
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231418Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391402