30- ja 44-vuotiaana äidiksi. Mielipiteesi?

marita65

Hei! Täällä kirjoittelee 1965 helmikuussa syntynyt äiti, jonka tytär on syntynyt kesäkuussa 1995 ja poika lokakuussa 2009. :)

Mies on samana vuonna syntynyt kuin minäkin ja molempien lasten isä. Molemmat lapset ovat lähteneet alulle luomusti. Minä työskentelen siivoojana ja mies on ammatiltaan hitsaaja. Asumme Varkaudessa itse rakentamassamme omakotitalossa. Olemme naimisissa. Ajetaan farmarivolvolla, minä että mies ja perheeseemme kuuluu myös 4-vuotta täyttävä labradori poika. :)

12

198

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • terttu_orvokki

Mielipide mistä? farmari-Volvosta, koirasta vai mistä?

• Mitäpäsemullekuuluu

Vai laskutaidosta. 1965 helmikuussa syntynyt on mun laskuopin mukaan viisikymppinen, ei 30- ja 44-vuotias.

• mökkimyöspitääolla

Ei taloa voi ihan itse tehdä, Volvo on traktori, no koira ihan ok, pidän kuiteski enempi schäfeistä, kaksi lasta ihan normi, mutta missä kesämökki?

• hahahahaaaa

Se on ihan sun asias, koska olet tehny kakarasi. Nyt olet 50 vuotias ja parhaat päiväsi ohittanut.

• Hah-hah-haaa

Älä lätise kun et mistään mitään tierä etkä ymmärrä. Naisen parhaat päivät alkavat siinä noin 50 kohralla. Mieähillä ne ovat ohi jo paljon aikaisemmin.

• hahahaaaa
        Hah-hah-haaa kirjoitti:

Älä lätise kun et mistään mitään tierä etkä ymmärrä. Naisen parhaat päivät alkavat siinä noin 50 kohralla. Mieähillä ne ovat ohi jo paljon aikaisemmin.

Tiedämpä, mies vaan komistuu viisikyppisenä, mutta naiset rupsahtaa ja veltostuu.

• Hah-hah-haaa

Tiedänpä. Et edes tätä.

• Olet-feikki

Ihan hyvä ikä, mutta mahdat olla melkoinen tapaus.

• brymmmmm

Siivooja on saanut lapsia, vieläpä luomusti? No siinä muutama köyhä kakara lisää tähän maailmaan.

Mihin, ja miksi kaipaat mielipiteitä? Ja kenen on farmari ? Ja palauta se ihmeessä ennen kun ajat sen lommoille.

• pakkoavioliittoko

siivoojan ja hitsarin itse rakentama omakotitalo? Onko sillä minkäänlaista jälleenmyyntiarvoa? Varkaudessa ei, kun edes sijainti ei tuo plussaa.

• Hhhmmm

Mitä ihmettä alkuperäinen kirjoittaja tarkoitti? Mistä hän haluaa mielipiteen? Lastensaamis iästäänkö? Ammateistaan? Yleensäkin perheestään? Joo, ihan tavallinen perhe. Suht iäkkäänä olet saanut toisen lapsen, mutta mitäpä sitten. Jokainen tekee elämästään omanlaisensa. Vai oliko tämä joku vitsi olevinaan?

• 643765943

Hahhahahahahahahahahahahhhhhaaaaaa!

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      76
      8732
    2. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      59
      3301
    3. Mikä ihme sai sut käyttäytymään

Niin helvetin törkeästi mua kohtaan, jos kerta olet ihastunut?
      Ikävä
      38
      2654
    4. Voi helvetti

Mihin olet mut ajanut.
      Ikävä
      27
      2211
    5. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      18
      2195
    6. Osuuspankki Kuhmo!

Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto
      Kuhmo
      37
      2180
    7. Tiedät etten tiedä

Mitä pitäisi tehdä.
      Ikävä
      13
      1927
    8. Rakkaalleni!

Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus
      Tunteet
      15
      1743
    9. Työttömyys kasvaa

Onneksi persujen kannatus ei kasva.
      Perussuomalaiset
      68
      1705
    10. hyvää yötä.

toivottavasti sulla oli kiva jouluaatto. 🤍
      Ikävä
      18