Terve terve ystäiväieset. Ystävät ne sammakot :) katsoin tuossa eielen ja tännää monta asiaa. Joskus olen vain liian viisas miettimöön mikä sieltä kurkistaa. Onko koskoon tullot samallaisia ongelmia saku sammakoilla? Näin on närskyliinit, eijoo minullakkaa ollenkkaa. Miten nyt suupannaan jos ei jalkoja ollo raspattu. Eminemi pyörimmää ja sipsit sillakkaan
Saku sammakko
sirkka31olenparas
2
427
Vastaukset
- Lanargaga
Ai moi :) ootko turusta koti. Asuin ennen mustameri mutta nykyjään olen turku. Mietin saku sammakkoa kuka on mutta missä on. Joo!
- Reijjo
no terveppä terevere, ysyytäväinen. kyllähän se saku sammakkonen aivoja välälillä kutkuttaa, mutta ei muuta kuin lintuja tisiikaamaan, T:: reijo jalkafasaani
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1562677
- 1991957
- 711706
- 921638
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91421- 751098
- 811040
- 951019
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.261004Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes191954