Veteraaneja vielä 105 000

jäljellä

Vähiin käy ennen kuin loppuu. Hyvä niin, sillä onhan niitä yhteiskunnan taakkana eläviä jokaisen sotansa hävinneitä maanpetturipelkureita hyysättykin jo aivan tarpeeksi.

5

437

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olle Karlsson

Onpas sinulla mielenkiintoisia ajatuksia.

• tilanteessa ollut

jopa 16 vuotiaana koin kranaattikeskityksessä oikeaa pelkoa jota sinä et koskaan voi edes virtuaalimaailmassasi kokea oikeaksi! nimim. 7 sirpaletta keuhkoissa!

• Dirlenwager

Kannattaa sinunkin kävellä ulkona...

• magiah

Täytyisi hieman miettiä mitä kirjoittaa. Jos tarkoituksenasi oli tehdä keskustelua herättävä kirjoitus, on aiheesi valinta todella huono. Jos taas olet tosissasi, säälin sinua.

Veteraaneja saamme kiittää itsenäisestä Suomesta, ja sitä kautta myös hyvinvoinnistamme. Sinunkin tulisi olla kiitollinen siitä mitä sinulla nyt on, eikä puhua suomeksi sanottuna paskaa niistä, joiden ansiosta sinä esimerkiksi nyt kirjoitat näille palstoille. Jokainen veteraani on moninverroin ansainnut "hyysäyksensä", josta kirjoitit, sekä suuren kiitoksen tämän lisäksi.

• Pepe

Tarkoitit varmaan enään 105 000, oma ukkini taisteli sodassa, hän haavoittui pahasti. Hänen ystävänsä pelasti hänet ja olen kiitollinen ukkini pelastajalle omasta olemassa olostani.

Jos luot tämmösiä keskusteluja niin ole ystävällinen ja tee sitä joskus toisten kun itsenäisyyspäivän alla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      148
      2493
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      180
      1738
    3. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1598
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      69
      1559
    5. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      6
      965
    6. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      80
      948
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      68
      881
    8. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      61
      856
    9. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      188
      834
    10. Milloin viimeksi

Tunsit perhosia vatsassa? 🦋🦋
      Ikävä
      61
      808
    Aihe