Toivonlinna on maanpäällinen hel-vetti!!!

Iloinen_naurajaa

Toivonlinna on maanpäällinen hel-vetti. Siellä lapsille ja nuorille opetetaan adventismia aivopesemällä heitä. Edes evoluutiosta ei siellä pimeyden loukossa mainitakaan!!!

135

3092

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pyhpyh

      Mene psykiatriseen hoitoon. Kärsit vainoharhoista.

      • soijanakkosoppaa

        Toivonlinnassa pahoja henkiä.... itsemurhia ja lapset nälässä sekä käännyttämistä adventismiin.


      • pyhpyh
        soijanakkosoppaa kirjoitti:

        Toivonlinnassa pahoja henkiä.... itsemurhia ja lapset nälässä sekä käännyttämistä adventismiin.

        Mene sinäkin hoitoon.


      • SairastuttavatLahkot

        Miksi Toivonlinnasta jää niin monille niin paha maku suuhun, että "pitäisi mennä psykiatriseen hoitoon"? Seurakunnanhan pitäisi olla sairaita varten, eikä tehdä heistä sairaita. Tämä kyllä sopii moneen muuhunkin seurakuntaan ja lahkoon. Missä mättää?


      • adventistiko
        SairastuttavatLahkot kirjoitti:

        Miksi Toivonlinnasta jää niin monille niin paha maku suuhun, että "pitäisi mennä psykiatriseen hoitoon"? Seurakunnanhan pitäisi olla sairaita varten, eikä tehdä heistä sairaita. Tämä kyllä sopii moneen muuhunkin seurakuntaan ja lahkoon. Missä mättää?

        Vanhoillislestat ovat pahimmat "hoitokokouksineen," helvetti peloitteluineen ja ihmisen sinne kiroamisineen. Jos esim nainen, ei jaksa synnyttää lasta joka kymmenes kuukausi. Heillä on myöskin yleistä lasten sexuaalinen hyväksi käyttö, kun vaimo on jatkuvasti paksuna, eikä ehkä jaksa aina vastata ukon toiveisiin. Että kaivappa omaa kipeää hampaankoloasi, ja lakkaa valehtelemasta adventisteista.


      • SairastuttavatLahkot
        adventistiko kirjoitti:

        Vanhoillislestat ovat pahimmat "hoitokokouksineen," helvetti peloitteluineen ja ihmisen sinne kiroamisineen. Jos esim nainen, ei jaksa synnyttää lasta joka kymmenes kuukausi. Heillä on myöskin yleistä lasten sexuaalinen hyväksi käyttö, kun vaimo on jatkuvasti paksuna, eikä ehkä jaksa aina vastata ukon toiveisiin. Että kaivappa omaa kipeää hampaankoloasi, ja lakkaa valehtelemasta adventisteista.

        Jos minä kirjoitin, että miksi "niin monille" jää paha maku suuhun, niin mikä siinä on valehtelua? Mikä sinä olet kieltämään heidän kokemustaan? Ei ne siitä hyväksi muutu sillä, että jotkut muut lahkot ovat vieläkin pahempia.


      • Anonyymi
        SairastuttavatLahkot kirjoitti:

        Miksi Toivonlinnasta jää niin monille niin paha maku suuhun, että "pitäisi mennä psykiatriseen hoitoon"? Seurakunnanhan pitäisi olla sairaita varten, eikä tehdä heistä sairaita. Tämä kyllä sopii moneen muuhunkin seurakuntaan ja lahkoon. Missä mättää?

        Naurajasta näet, sekä ilmin -antajasta, että hoitoon pitäisi kiikuttaa. Ovat ihmisyydelle ja lähimmäisilleen, sekä yhteiskunnalle vaarallisia ihmisiä.


      • Anonyymi
        adventistiko kirjoitti:

        Vanhoillislestat ovat pahimmat "hoitokokouksineen," helvetti peloitteluineen ja ihmisen sinne kiroamisineen. Jos esim nainen, ei jaksa synnyttää lasta joka kymmenes kuukausi. Heillä on myöskin yleistä lasten sexuaalinen hyväksi käyttö, kun vaimo on jatkuvasti paksuna, eikä ehkä jaksa aina vastata ukon toiveisiin. Että kaivappa omaa kipeää hampaankoloasi, ja lakkaa valehtelemasta adventisteista.

        Puhutko omista kokemuksista vai mistä? Jos et puhu, älä puhu toisten puolesta.


      • Anonyymi
        pyhpyh kirjoitti:

        Mene sinäkin hoitoon.

        Ai. Sä oot sieltä justiinsa tullut kun noin suosittelet sitä.
        Olitko pakkopaidassa?


    • sivullisenToteamus

      Aloittaja ei ole vielä tilannut "kallonkutistajalle" aikaa. Mutta, tauti näkyy pahenevan tässä ajansaatossa. Koskahan kilahtaa psykoosiin.

      Minä en ole "Ellulaisia", mutta tämän psyykealoittajan jatkumoviestityksestä pitää antaa palautetta.

      • SairastuttavatLahkot

        Oma seurakuntasi - ymmärtääkseni helluntaiseurakunta - tekee myös monista sairaita helvetin piinaopeillaan ja hurmosteluillaan, joten menisit sinäkin välillä itseesi, sen sijaan, että hurskastelet täällä jatkuvasti. Samaa sairastuttavaa höttöä erilaisine sisältöineen erinäköisissä paketeissa. Eikö täältä löydy yhtään rehellistä uskovaista, joka edes joskus myöntäisi oman seurakuntansa vääryydet?


      • MaailmakoVapaa
        SairastuttavatLahkot kirjoitti:

        Oma seurakuntasi - ymmärtääkseni helluntaiseurakunta - tekee myös monista sairaita helvetin piinaopeillaan ja hurmosteluillaan, joten menisit sinäkin välillä itseesi, sen sijaan, että hurskastelet täällä jatkuvasti. Samaa sairastuttavaa höttöä erilaisine sisältöineen erinäköisissä paketeissa. Eikö täältä löydy yhtään rehellistä uskovaista, joka edes joskus myöntäisi oman seurakuntansa vääryydet?

        Tottahan se varmasti on, että kun kaltaisesi tulee seurakuntaan, niin monisäikeisyyshän siellä näkyy. Mutta, se kasvaminen onkin pidemmän jakson tulos, ja eihän keskenkasvusen kohdalla pueta täysikäisen vaatteita ja sitten arvostella ihmistä.
        Siksi ajatus "vääryys" tulee esiin monella tapaa, kuten koko raamattualukien ihmisen raadollisuus näkyykin.
        Mutta, haaste onkin Sanassa se kilvoitus. Kilvoitelkaa hyvän uskon kilvoitus. jne.
        Viesti on raamattuun kirjoitettuna paljon pidempi, mutta kertoo juuri, että yksi pääsee voittajana kilparadalta ja haaste on olla se voittaja.
        Tietenkin puhutaan vertauksin, mutta se avaa ymmärrystä jokaiselle terveen ja oikean sääntöjen mukaisen kilpailun merkityksistä.
        Osahan juostessa kompuroi. Onhan se maailmankilpailuistakin nähty Myrskylämiehen Juha Miedokin kohdalla. Mutta nousi ja eteni.
        Haastetta piisaa kaikille.
        Mutta, maailma se sairastuttaa ihmisiä, ateismin puolella. Tuossa pyörittäessäni puolisoani kaupunkini kylää, kerron kylähistoriaa ihmisten elämäntaistelusta.
        Tuossa putosi tyttö toisesta kerroksesta, ja äiti surmasi tämän vammautuneen tytön.
        Tuosta talosta hyppäsi perheen äiti kerrostalosta, kun mies oli niin paha.
        Myös tuon talon äiti teki samanlaisen teon jne. Eli puolisoni kuunteli tämän surullisten tarinoiden taustoja. Pahuuden tähden murskaantuneiden ihmisten historiaa.
        Pakanuuden taustainen maailma, se on hirvittävä hirstoriastaan tässäpäivässä.


      • korjataanNimeä
        MaailmakoVapaa kirjoitti:

        Tottahan se varmasti on, että kun kaltaisesi tulee seurakuntaan, niin monisäikeisyyshän siellä näkyy. Mutta, se kasvaminen onkin pidemmän jakson tulos, ja eihän keskenkasvusen kohdalla pueta täysikäisen vaatteita ja sitten arvostella ihmistä.
        Siksi ajatus "vääryys" tulee esiin monella tapaa, kuten koko raamattualukien ihmisen raadollisuus näkyykin.
        Mutta, haaste onkin Sanassa se kilvoitus. Kilvoitelkaa hyvän uskon kilvoitus. jne.
        Viesti on raamattuun kirjoitettuna paljon pidempi, mutta kertoo juuri, että yksi pääsee voittajana kilparadalta ja haaste on olla se voittaja.
        Tietenkin puhutaan vertauksin, mutta se avaa ymmärrystä jokaiselle terveen ja oikean sääntöjen mukaisen kilpailun merkityksistä.
        Osahan juostessa kompuroi. Onhan se maailmankilpailuistakin nähty Myrskylämiehen Juha Miedokin kohdalla. Mutta nousi ja eteni.
        Haastetta piisaa kaikille.
        Mutta, maailma se sairastuttaa ihmisiä, ateismin puolella. Tuossa pyörittäessäni puolisoani kaupunkini kylää, kerron kylähistoriaa ihmisten elämäntaistelusta.
        Tuossa putosi tyttö toisesta kerroksesta, ja äiti surmasi tämän vammautuneen tytön.
        Tuosta talosta hyppäsi perheen äiti kerrostalosta, kun mies oli niin paha.
        Myös tuon talon äiti teki samanlaisen teon jne. Eli puolisoni kuunteli tämän surullisten tarinoiden taustoja. Pahuuden tähden murskaantuneiden ihmisten historiaa.
        Pakanuuden taustainen maailma, se on hirvittävä hirstoriastaan tässäpäivässä.

        Anteeksi, piti kirjoittaman Lasse Viren, juoksija. Oli tämä hiihtäjän Miedonkin epäonni mielessä. Mutta, Viren oli muistini mukaan Myrskylän suunnalta.


    • Monen nuoren lupaava elämän alku on tosiaan pilattu Toivonlinnan koulussa, mutta se, että Toivonlinna olisi maanpäällinen helvetti on ilmaisuna kyllä jostain satukirjasta haettu.

      Toivonlinna on vain erään lahkon oppilaitos, jossa nuorista pyritään kasvattamaan kuuliaisia pastoreiden ja lahkon ilmaisia pikku apulaisia tai jos kiinnostusta satumaailmaan riittää voi nuori halutessaan mennä vaikka Newbold Collegeen opsikelemaan itse jäsenistön ja jäsenehdokkaiden käskyttämistä muinaisen beduiiniheimon ohjekirjan pohjalta.

      • punnittuapohdintaa

        Helvettihän se uskomattomalle on taivaskin. Siinä kirkkaudessa ja puhtaudessahan on hirvittävä olla. Siksi ymmärrän täysin ilmi-antaja kannanottosi sisällön ja hengen.
        Muutahan ei voi odottaa puheistasi.


      • Anonyymi

        Opetetaanko Newbolt Collegessa fysiikkaa, kemiaa tai biologiaa?
        Eppäilen.


    • PahuudenPesäTopila

      Toivonlinnassa harrastettiin mm. pedofiliaa ja mustaa magiaa ja luettiin mustaa Raamattua.
      Ellen Whiten haamuakin yritettiin manata haudasta.

      • pyhpyh

        Puhut täyttä potaskaa.


      • Anonyymi

        Ja pahoja henkiä siellä suorastaan vilisi, niinkuin ellun kotona.
        Kattolamppu putosi Toivonlinnasta katosta, mutta se ei putonut suoraan alas, vaan viistosti.
        Ulkona juoksi naisten vanhoihin pukeutunut nainen, kuin raketti edes takaisin.


    • naurajanElämänPunnintaa

      Sekö sinut aloittaja sai kiroamaan Toivonlinnaa, kun viinankanto alaikäisille on laitonta?

      Hiemanhan lukijoina pitää höpinöitäsi tyhjänpuhumisena, kun moralisi on aika kevyellä rakenteilla rakennettu ja se lähimmäisesi rakastaminen on häneen kohdistuvaa väkivaltaa, jonka vastuusi sysäät sille alaikäiselle, jonka langetat elämänhelvettiin.

      iloinen_naurajaa 11.3.2015 21:35

      Onko syntiä ottaa viinaa??? Minusta ei. Entäs viinan hakeminen nuorille ystäville, joilla ei vielä ikä riitä itse ostamaan Alkosta??? Ei sekään väärin ole, sillä "hädässä ystävä tunnetaan". Minä ainakin autan mielelläni jos ystävilläni on jano!!! :-):-):-)

      • lapsenmielisyys

        Että oletko vielä noin nuori. Sen keskenkasvusen puheet voi kyllä sitten ymmärtää. Eihän sitä aikuisen aivoituksia voi odottaakaan.


      • iloinen_naurajaa

        Vit-tu olen yli 40, mutta alle 50 haahahahaahahahaahahaahahahaaaa enkä jätä janoisia ystäviäni koskaan pulaan!! Kukas sitä ny kuivin suin jaksaisi olla??? :-):-):-)


      • lainrikkojalle
        iloinen_naurajaa kirjoitti:

        Vit-tu olen yli 40, mutta alle 50 haahahahaahahahaahahaahahahaaaa enkä jätä janoisia ystäviäni koskaan pulaan!! Kukas sitä ny kuivin suin jaksaisi olla??? :-):-):-)

        Enpä olisi uskonut, aivan puheista pääsi käsitykseen, että 14 vuotiaan räkätystasolla mennään. Mutta, minkäs sille voi, kun viisaus ei ole tavoittanut ihmistä.


      • iloinen_naurajaa

        Olen viisas, mutta sinä olet vi-tun harhainen uskovainen pelle ja luuseri!!!! :-):-):-)


    • 5656565656464

      Ilmiantaja on toivonlinnassa töissä ja siksi puolustaa helvetin e sikartanoa.

      • Mitähän töitä ajattelet minun Toivonlinnassa sitten tekevän? Opettajan vai rehtorin toimiako?
        Tiesitkö muuten, että aikanaan Toivonlinna toimi kesäisin kylpyläparantolana kun koululaiset olivat kesälomillaan? Liekö sitten tässä syy siihen, että joillain pastoreilla tuntuu olevan pakottava tarve päästä silittämään nuorten poikien reisien sisäpintaa? Hierontaahan se vain oli? Vai kuinka?


      • Anonyymi
        ilmi-antaja kirjoitti:

        Mitähän töitä ajattelet minun Toivonlinnassa sitten tekevän? Opettajan vai rehtorin toimiako?
        Tiesitkö muuten, että aikanaan Toivonlinna toimi kesäisin kylpyläparantolana kun koululaiset olivat kesälomillaan? Liekö sitten tässä syy siihen, että joillain pastoreilla tuntuu olevan pakottava tarve päästä silittämään nuorten poikien reisien sisäpintaa? Hierontaahan se vain oli? Vai kuinka?

        Asuntola on vankila en suosittele lähettämään lapsia tänne. he masentuvat ja etääntyvät teistä ja ulkomaailmasta. Täällä ei opeteta tasapuolisesti uskontoa vaan syötetään paskaakin paskempaa adventisti propagandaa


    • Anonyymi

      Olen itse nyt täällä aivopesun keskuudessa enkä ikinä ole voinut näin huonosti. Keittiön seinälläkin luki kk takaperin että homot kuuluvat helvettiin en itse homo le mutta tuen mielummin homoja kun tässä koulussa olevia aivopesun valtaamia hippiäisiä

      • Anonyymi

        Kannattaisiko sinun keskittyä siellä oikein kirjoituksen opiskeleun... jos se vaikka vähentäisi tuota pahaa oloasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaisiko sinun keskittyä siellä oikein kirjoituksen opiskeleun... jos se vaikka vähentäisi tuota pahaa oloasi.

        Tarkoitat kai oikeinkirjoituksella: ellu,ellu,ellu,ellu, sapattisinetti, kahvi on myrkkyä, älä syö sikaa j.n.e.


    • Anonyymi

      Toivonlinna on kristillinen oppilaitos joka kuullostaa ulkoapäin erittäin mukavalta ja kasvattavalta paikalta, mutta totuus on että tänne tultuaan eristyt hyvin vahvasti ulkomaailmasta ja todellisuuden tajusi harmaantuu adventistien syöttämään propagandaan. Täällä ei käytetä omia aivoja vaan kuunnellaan ja uskotaan kaikki mitä kerrotaan. Seksuaalisuuteen liittyvä syrjintä näkyy täällä oppilaitoksessa vahvasti eikä toisenlaisia tulkintatapoja oteta vakavasti, homoja pilkataan jatkuvasti joka voi olla hyvinkin vaarallista tietyille henkilöille henkisesti.

      • Anonyymi

        Ehkä sinun kannattaisi kuitenkin edes yrittää käyttää niitä omia aivojasi.


    • Anonyymi

      Minulla on pelkästään huonoja muistoja Toivonlinnasta. Olin siellä koulukiusattu ja jopa jouduin joskus väkivallan uhriksi. Kaiken lisäksi väkivaltaan syyllistyi adventtikirkon silloisen esimiehen jälkikasvu, joka mielestään oli jumalasta seuraava koulussa.

      Kaikkein pahimpia kokemuksiani en tahdo edes jakaa tällä palstalla, koska uskovaiset ovat sellaisia, että hyökkäävät heti kimppuun alentavilla kommenteillaan.

      Loppujen lopuksi en enää halunnut mennä Toivonlinnaan kouluun ja meninkin asuinkuntani yleiseen kouluun. Ero Toivonlinnan ja kunnallisen koulun välillä oli huima. Opetus kunnallisessa koulussa oli huomattavasti ammattitaitoisempaa ja kannustavampaa. Myös koulukiusaamista ei kohdallani koulussa enää ollut.
      Tuntui kuin olisin paratiisissa uudessa koulussa, jossa luokkatoverit ottivat uuden oppilaansa lämpimästi vastaan. Yhteisissä harrastuksissa oli myös hyvä henki, eikä ketään hyljeksitty tai halveksittu.

      Näin jälkeenpäin olen vain yhdestä asiasta ollut harmissani ja se on se, että miksi menin ylipäätään Toivonlinnaan. Se oli suuri virhe.

      • Anonyymi

        Vai että huimaavaa. Nimittäin minä opiskelin välillä Piikkiön keskuskoululla ja välillä Toivonlinnassa. Minun arvosanani nousivat selvästi kun lähdin Toivonlinnasta keskuskouluun. Niin hyvin oli minua Toivonlinnassa opetettu, että pärjäsin sen vuoden keskiverto oppilaita paremmin. Opettajakin ihmetteli asiaa. Ilmeni, että Toivonlinnassa oli keskuskoulua korkeampi taso opetuksessa mutta tiukemmat arvosanakriteerit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai että huimaavaa. Nimittäin minä opiskelin välillä Piikkiön keskuskoululla ja välillä Toivonlinnassa. Minun arvosanani nousivat selvästi kun lähdin Toivonlinnasta keskuskouluun. Niin hyvin oli minua Toivonlinnassa opetettu, että pärjäsin sen vuoden keskiverto oppilaita paremmin. Opettajakin ihmetteli asiaa. Ilmeni, että Toivonlinnassa oli keskuskoulua korkeampi taso opetuksessa mutta tiukemmat arvosanakriteerit.

        Tässäkin maassa on paljon mielenterveysongelmaisia, monet nuoret jopa eläkkeellä, ja aina tulee lisää. Paljon kuolee huumeisiin. Mikä nuorisoa vaivaa ? Suurin osa näistä nuorista ei tiedä Toivonlinnasta mitään, joten ei ole Toivonlinnan syytä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai että huimaavaa. Nimittäin minä opiskelin välillä Piikkiön keskuskoululla ja välillä Toivonlinnassa. Minun arvosanani nousivat selvästi kun lähdin Toivonlinnasta keskuskouluun. Niin hyvin oli minua Toivonlinnassa opetettu, että pärjäsin sen vuoden keskiverto oppilaita paremmin. Opettajakin ihmetteli asiaa. Ilmeni, että Toivonlinnassa oli keskuskoulua korkeampi taso opetuksessa mutta tiukemmat arvosanakriteerit.

        Ei Piikkiössä ole enää keskuskoulua, on Piikkiön yhtenäiskoulu, jonka sivustolla kerrotaan seuraavaa:

        =="Toiminta-ajatus ja päämäärä:

        Koulun tavoite on antaa laadukasta perusopetusta ja turvata oppilaiden jatko-opintokelpoisuus. Yhteisten sääntöjen ja johdonmukaisten toimintamallien kautta kouluun on luotu turvallinen ja kannustava oppimisilmapiiri.

        Painotukset:

        Koulussamme on otettu käyttöön uusia sähköisiä oppimisympäristöjä ja hyödynnämme aktiivisesti uutta tekniikkaa opetuksessamme. Koulussamme on moderni täysin uudenlainen luokkatila, joka mahdollistaa uudenlaisen oppimisen moderneja opetuslaitteita ja tapoja hyödyntäen.

        Koulumme on aktiivisesti mukana kansainvälisessä toiminnassa. Koulumme oppilaat osallistuvat oppilasvaihtoihin ja tutustuvat eri maiden kouluihin, kulttuureihin ja oppilaisiin."==

        Vaikka Piikkiö, joka nykyään on osa Kaarinaa, onkin takapajula, autioituva luusereiden pikku kyläpahanen, niin kyllä siellä kuitenkin ihan hyvä koulu näyttäisi olevan?

        Toivonlinna sentään on adventtikirkon valtakunnallisesti ylläpitämä lahkon oma aivopesula, joten sinne eksyvät vain ne reppanat, jotka luulevat, että ovat koulussa herran kukkarossa. Eivät kuitenkaan ole, vaan sisäoppilaitoksessa ollaan lahkon vankeina ja aivo-orjina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Piikkiössä ole enää keskuskoulua, on Piikkiön yhtenäiskoulu, jonka sivustolla kerrotaan seuraavaa:

        =="Toiminta-ajatus ja päämäärä:

        Koulun tavoite on antaa laadukasta perusopetusta ja turvata oppilaiden jatko-opintokelpoisuus. Yhteisten sääntöjen ja johdonmukaisten toimintamallien kautta kouluun on luotu turvallinen ja kannustava oppimisilmapiiri.

        Painotukset:

        Koulussamme on otettu käyttöön uusia sähköisiä oppimisympäristöjä ja hyödynnämme aktiivisesti uutta tekniikkaa opetuksessamme. Koulussamme on moderni täysin uudenlainen luokkatila, joka mahdollistaa uudenlaisen oppimisen moderneja opetuslaitteita ja tapoja hyödyntäen.

        Koulumme on aktiivisesti mukana kansainvälisessä toiminnassa. Koulumme oppilaat osallistuvat oppilasvaihtoihin ja tutustuvat eri maiden kouluihin, kulttuureihin ja oppilaisiin."==

        Vaikka Piikkiö, joka nykyään on osa Kaarinaa, onkin takapajula, autioituva luusereiden pikku kyläpahanen, niin kyllä siellä kuitenkin ihan hyvä koulu näyttäisi olevan?

        Toivonlinna sentään on adventtikirkon valtakunnallisesti ylläpitämä lahkon oma aivopesula, joten sinne eksyvät vain ne reppanat, jotka luulevat, että ovat koulussa herran kukkarossa. Eivät kuitenkaan ole, vaan sisäoppilaitoksessa ollaan lahkon vankeina ja aivo-orjina.

        Minä vuonna olet tuolla opiskellut ?

        Kysynpävaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä vuonna olet tuolla opiskellut ?

        Kysynpävaan.

        80-90-luvulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        80-90-luvulla.

        Tuosta 80-90 luvulta koulu on muuttunut.
        Itsekin olin sielä 60-70 luvulla. Olihan se aika moista tuolloin.
        Siunausta sinulle veli !

        Kysynpävaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        80-90-luvulla.

        Eli olitko tääl sillon ku se poika yritti itsemurhaa


    • Anonyymi

      Nuori uskovainen poika ja miehen alku on sairas, ellei sillä ole pillu aina mielessä. Voihan se tietysti olla syntymälahjana geeneistään homokin? Silloin sillä on muut mielessä.
      Terve poika käy pesällä aina kun se vain on mahdollista.
      Antakaa nuorten jatkaa siellä Toivonlinnassa esiaviollista harjoitteluaan. Ja minkäs te sille mahdattekaan. Aina on paikkoja ja tilaisuuksia missä voi pistää piiloon pois piilosta piiloon.

      • Anonyymi

        Olet itse sairas noilla jutuillasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet itse sairas noilla jutuillasi.

        En ole sairas, vaan Toivonlinnasta valmistunut ja kyllä siellä neitokaisten pesiin ahkerasti munittiin.
        Tietysti olin aikoinaan sairas, koska sinne kouluun menin ja olin siellä niin kauan.
        Kaikki, jotka Toivonlinnan ovat käyneet, ovat henkisesti enemmän tai vähemmän sairaita.
        Minkäs teet?

        Ne suhteellisen hyvin tervehtyvät ja eheytyvät, jotka jättävät taakseen koko adventtikirkon ja ne ihmiset siinä yhteisössä.
        Niillä sen sijaan ei kaikki ole siellä linnunpöntössä kohdillaan, jotka vuodesta toiseen roikkuvat adventtikirkon piirissä ja veljeilevät sen yhteisön luusereiden kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole sairas, vaan Toivonlinnasta valmistunut ja kyllä siellä neitokaisten pesiin ahkerasti munittiin.
        Tietysti olin aikoinaan sairas, koska sinne kouluun menin ja olin siellä niin kauan.
        Kaikki, jotka Toivonlinnan ovat käyneet, ovat henkisesti enemmän tai vähemmän sairaita.
        Minkäs teet?

        Ne suhteellisen hyvin tervehtyvät ja eheytyvät, jotka jättävät taakseen koko adventtikirkon ja ne ihmiset siinä yhteisössä.
        Niillä sen sijaan ei kaikki ole siellä linnunpöntössä kohdillaan, jotka vuodesta toiseen roikkuvat adventtikirkon piirissä ja veljeilevät sen yhteisön luusereiden kanssa.

        Ei edes meitin kansan- koululaitoksessa oltu sinunkaltaisiasi, että aina on ollut kojo mollukoissa. Eli taitaa olla korvienvälissä vipottava kaveri.
        Mene hoitoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei edes meitin kansan- koululaitoksessa oltu sinunkaltaisiasi, että aina on ollut kojo mollukoissa. Eli taitaa olla korvienvälissä vipottava kaveri.
        Mene hoitoon.

        Kyllä se nuorella terveellä miehellä on molo pystyssä joka päivä ja monta kertaa, eikä siihen lasketa aamuista kusilastissaan olevaa kiven kovaa mulkkua.
        Miehen täytyy olla pahasti sairas tai sokea, ellei se käänny katsomaan, kun hyväperäinen neitokainen menee ohi. Kyllä se niin sydäntä lämmittää, kun sellainen kaunis pylly piukoissa housuissa sujahtaa ohi. Ja sekin on niin herttaista, kun edessä näkyy kamelin varvas.

        Minkä minä sille voin, kun ei sinulla reppanalla enää seiso muu kuin järki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole sairas, vaan Toivonlinnasta valmistunut ja kyllä siellä neitokaisten pesiin ahkerasti munittiin.
        Tietysti olin aikoinaan sairas, koska sinne kouluun menin ja olin siellä niin kauan.
        Kaikki, jotka Toivonlinnan ovat käyneet, ovat henkisesti enemmän tai vähemmän sairaita.
        Minkäs teet?

        Ne suhteellisen hyvin tervehtyvät ja eheytyvät, jotka jättävät taakseen koko adventtikirkon ja ne ihmiset siinä yhteisössä.
        Niillä sen sijaan ei kaikki ole siellä linnunpöntössä kohdillaan, jotka vuodesta toiseen roikkuvat adventtikirkon piirissä ja veljeilevät sen yhteisön luusereiden kanssa.

        Eli olit siis sairas mennessäsi Topilaan ja sairas sieltä lähtiessäsi. Mikään ei ollut muuttunut. Syy ei siis ollutkaan Topilassa. Oletitko, että koulu parantaa ihmisen? Voin kertoa, että jos oletit, niin olit väärässä.

        Ilmeisesti et jatkanut Topilasta eteenpäin kun et edes tiedä, että lukiosta ei valmistuta mihinkään ammattiin. Vasta korkeakoulusta valmistutaan johonkin. Tai ammattikoulusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli olit siis sairas mennessäsi Topilaan ja sairas sieltä lähtiessäsi. Mikään ei ollut muuttunut. Syy ei siis ollutkaan Topilassa. Oletitko, että koulu parantaa ihmisen? Voin kertoa, että jos oletit, niin olit väärässä.

        Ilmeisesti et jatkanut Topilasta eteenpäin kun et edes tiedä, että lukiosta ei valmistuta mihinkään ammattiin. Vasta korkeakoulusta valmistutaan johonkin. Tai ammattikoulusta.

        Sinä yksinkertainen et edes sitä ymmärrä, että ylioppilaaksi valmistutaan. Aika moni ei myöskään YO-kirjoitusten jälkeen jatka opintojaan missään, vaan siirtyy työelämään vaikkapa oppisopimuksella.

        Ei sitä näköjään voi sinulta paljon vaatia, kun et ole ilmeisesti mitään syntymälahjana saanutkaan.

        Toivonlinna tekee viisaastakin tyhmän, eli se uskonnollinen paska, mitä siellä aivopesun keinoin syötetään lapsille, tekee hyvästäkin "aihiosta" idiootin, kun alkaa elämään Raamatun ja lahkon valtaapitävien esittämien harhojen maailmassa.

        Koulu ja sivistys voi tosiaan parantaa ihmisen, mutta Toivonlinna ei siihen kykene, vaan päinvastoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä yksinkertainen et edes sitä ymmärrä, että ylioppilaaksi valmistutaan. Aika moni ei myöskään YO-kirjoitusten jälkeen jatka opintojaan missään, vaan siirtyy työelämään vaikkapa oppisopimuksella.

        Ei sitä näköjään voi sinulta paljon vaatia, kun et ole ilmeisesti mitään syntymälahjana saanutkaan.

        Toivonlinna tekee viisaastakin tyhmän, eli se uskonnollinen paska, mitä siellä aivopesun keinoin syötetään lapsille, tekee hyvästäkin "aihiosta" idiootin, kun alkaa elämään Raamatun ja lahkon valtaapitävien esittämien harhojen maailmassa.

        Koulu ja sivistys voi tosiaan parantaa ihmisen, mutta Toivonlinna ei siihen kykene, vaan päinvastoin.

        Adventistien mielestä Toivonlinna on paratiisi ja paras opinahjo nuorille maanpäällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä yksinkertainen et edes sitä ymmärrä, että ylioppilaaksi valmistutaan. Aika moni ei myöskään YO-kirjoitusten jälkeen jatka opintojaan missään, vaan siirtyy työelämään vaikkapa oppisopimuksella.

        Ei sitä näköjään voi sinulta paljon vaatia, kun et ole ilmeisesti mitään syntymälahjana saanutkaan.

        Toivonlinna tekee viisaastakin tyhmän, eli se uskonnollinen paska, mitä siellä aivopesun keinoin syötetään lapsille, tekee hyvästäkin "aihiosta" idiootin, kun alkaa elämään Raamatun ja lahkon valtaapitävien esittämien harhojen maailmassa.

        Koulu ja sivistys voi tosiaan parantaa ihmisen, mutta Toivonlinna ei siihen kykene, vaan päinvastoin.

        Jopa on sinulla syvät haavat ja kova katkeruus. Vaikka kaikenlainen avoin avautuminen onkin nykyään muotia, niin olisiko parempi purkaa sitä pahaa oloaan terapiassa kuin keskustelupalstoilla. Sairautesi ainakin voisi helpottua siitä, täällä huutelusta se vain pahenee.


    • Anonyymi

      Sisäoppilaitosympäristö on oikein hyvä alusta koronavirustartunnoille.
      On vain ajan kysymys, kun Toivonlinna saa oman "koronapelinsä".

    • Anonyymi

      Toivossa elän sanoo nimimerkki Ellen... siis koronan.

      • Anonyymi

        Heil ellen g white


    • Anonyymi

      Kadun viinan kanssa läträämistäni ja sitä, että ostin samaa myrkkyä nuorille...

      T: iloinen nauraja

      • Anonyymi

        Jaa, minä en kadu. Toisaalta en ole ostanut viinaa nuorille. Enkä koskaan käyttänyt huumeita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa, minä en kadu. Toisaalta en ole ostanut viinaa nuorille. Enkä koskaan käyttänyt huumeita.

        Etkö ymmärrä, että viinakin on huume ja sieltä pahimmasta päästä? Se on järkyttävän myrkylllinen ja riippuvuutta aiheuttava litku. Jotkut uskovaiset kutsuvatkin viinaa "Pirun kuseksi".

        T: iloinen nauraja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö ymmärrä, että viinakin on huume ja sieltä pahimmasta päästä? Se on järkyttävän myrkylllinen ja riippuvuutta aiheuttava litku. Jotkut uskovaiset kutsuvatkin viinaa "Pirun kuseksi".

        T: iloinen nauraja

        Kenelle on kenelle ei. Jos viina on yksille huume, niin sokerikin on toisille.


      • Eka kerran peukutin iloisen naurajan kommenttia.


    • Anonyymi

      Sisäoppilaitos on kaikelle paskalle hyvä kasvualusta.
      Sisäoppilaitoksista saavat alkunsa pedofiilit, massamurhaajat, kierot valehtelevat pastorit, uskonharhoissaan kylpevät muita halveksivat fundamentalistit jne.

      • Anonyymi

        Kaikkein eniten elämässäni kadun sitä, että olin Toivonlinnassa koulussa.
        Vanhemmat kun olivat uskonharhaisia pölvästejä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikkein eniten elämässäni kadun sitä, että olin Toivonlinnassa koulussa.
        Vanhemmat kun olivat uskonharhaisia pölvästejä.

        Eniten elämässä tykkäsin kouluista juuri Toivonlinnasta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eniten elämässä tykkäsin kouluista juuri Toivonlinnasta!

        Toivonlinnassa opettajat olivat puolueellisia, Pärställä oli suuri merkitys. Jos olit pastorin tai muu adventtikirkon palkkalistoilla oleva vaikuttaja, niin sait paremman kohtelun, eli sinua käsiteltiin silkkihanskoin.

        Toivonlinnan sisäoppilaitos oli myös suljettu ympäristö, jossa suljettussa ympäristössä oli helppo harrastaa kaikkea sellaista, mitä kotona nuoret eivät olisi saaneet tehdä.
        Yleistä koulssa ovat alaikäisten alkoholin käyttö sekä esiaviollinen seksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eniten elämässä tykkäsin kouluista juuri Toivonlinnasta!

        Koska kirjoitat paskaa, siksi tykkäät Toivonlinasta. Et ole edes Toivonlinnan koulun lähellä käynyt.
        Kuvia Toivonlinnasta nähnyt. Siinä sinun tykkäämisesi Toivonlinnasta.
        Tunnistin heti sinut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikkein eniten elämässäni kadun sitä, että olin Toivonlinnassa koulussa.
        Vanhemmat kun olivat uskonharhaisia pölvästejä.

        Jäitkö niin pahasti luokallesi, että olet vieläkin Toivonlinnassa?


    • Anonyymi

      Toivonlinna oli ihan mukava paikka. Aate ei tarttunut ja joitakin itseään toisia parempana pitäviä siellä oli, mutta samanlaisia aatettaan ja tapojaan tyrkyttäviä löytyy muualtakin. Hauskoja muistoja jäi Turusta ja tyttöjen kanssa vietetyistä hetkistä. Opetus oli kaiketi hyvää, kun sen avulla saaduilla eväillä pääsi korkeakouluun ja työuralle. Ei oteta asioita niin kauhean vakavasti. Hymyä huuleen..

    • Anonyymi

      Adventistineitokaisten pesää sai ainakin helposti Toivonlinnassa. Topilassa on aina ollut muutamia tyttösiä, jotka tiedettiin kiertopalkinnoiksi ja joilta sai helposti pesää eli suomeksi persettä.

      Toivonlinnassa keiteltiin mm. syksyisin omenoista pontikkaa ja juhlittiin säännöllisesti tietyissä paikoissa alkoholia nautiskellen. Pitihän niistä omenoista päästä eroon, kun niihin meinasi välillä ihan hukkua. Olihan se mukavaa.
      Toisaalta olihan siellä koulussa myös seksuaalisesti kieroutunutta henkilökuntaa ja oppilaitakin aika-ajoin ja niitä piti karttaa.

      Aika tietysti kultaa muistot ja siksi nuoruus onkin niin mukavaa aikaa, kun kaikkea jännää pitää silloin kokeilla.

      • Anonyymi

        Itse olin vain ns. eturepulla, mutta ei takerruta epäolennaisuuksiin. Erotiikka ja nuoriso kuuluvat yhteen ja se on vain terveen nuoren merkki. Sisäoppilaitosiässä testataan myös päihteitä ja aina joku suostui tuomaan viinaa alaikäisille sisäoppilaille. En nyt kuitenkaan ymmärrä sitä, että mitä erikoista seksissä ja kupin kallistelussa on. Ei niistä kukaan ole mielenterveyspotilaaksi hurahtanut.


    • Anonyymi

      Mistään muusta ei ollut Toivonlinnassa puutetta, kuin ainoastaan ravitsevasta ja hyvästä ruuasta. Ruoka on aina ollut Toivonlinnassa ala-arvoista mautonta mössöä.

      Siksi erään kerran Toivonlinnan ruokalassa oppilas pitikin ennen ruokailuun ryhtymistä ruokarukouksen, jossa hän rukoili seuraavaa:
      "Herra siunaa meille tämä ruoka ravinnoksi, sillä sinulle ei ole mikään mahdotonta."

      Tuo oppilaan julkinen vilpitön rukous kertoo vain yksinkertaisella tavalla Toivonlinnan ruokalan tasosta.

      • Anonyymi

        No, eihän ne "linnan" ruat yleensä ole piffiä. Meidänkin paupungin kouluista käydään pizzapaikoissa syömässä.
        Turha varmaan nurista, kun on elävänä selvinnyt senkin läpi. Ainut paikka on SA-int, jossa lihaa pannaan pataan senverran, ettei kotioloissa ole varaa kellään vastaavaan.
        Kolmevuotta söin näkkäriä, senjälkeen päästiin pehmeänleivän pariin.


    • Anonyymi

      Toivonlinna on ajanut monet nuoret epätoivoon. Itsemurhat, alkoholi- ja mielenterveysongelmat, ihmissuhdeongelmat, masennus jne. ovat Toivonlinnan koulun oppilaiden kärsimiä vaivoja.
      Toivonlinna on useimmille vain epätoivoa ja ankeutta tarjoava laitos.

      • Anonyymi

        Valheesi ei hetkauta tippakaan, koska oppilaat antavat täysin palautteen kuin mitä sinä väität.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valheesi ei hetkauta tippakaan, koska oppilaat antavat täysin palautteen kuin mitä sinä väität.

        siis täysin toisen palautteen ...


      • Anonyymi

        Ihmissuhdeongelmat varsinkin on yksi Toivonlinnan anti.

        Nuorilla siinä koulussa on ahdasmielisten uskonnollisväritteisten sekä Raamatun tuhansia vuosia vanhojen käytäntöjen vuoksi jäänyt oman minän kehitys lapsen asteelle.

        Uskonnollisuus ja siihen liittyvät eriskummallisuudet, joita aivopesun keinoin syötetään lapsille, vaikuttavat negatiivisesti kehittyvän nuoren terveeseen suhtautumiseen muihin ympärillä oleviin.

        Seksuaalisuuden tukahduttaminen siihen liittyvillä jyrkillä säänöillä, vaikuttaa monissa tapauksissa alitajunnan tasolla nuoren koko loppuelämän ajan. Nuoren on silloin vaikeaa luoda tervettä suhdetta vastakkaiseen sukupuoleen.

        Adventtikirkon jyrkät kriteerit parin valinnassa eivät millään tavalla edistä nuoren hyvinvointia, kun puoliso pitäisi löytää yhteisön sisältä vain siksi, että lahkon valtaapitävät pelkäävät menettävänsä jäsenaineksen, jos hän luo suhteen ei yhteisöön kuuluvan kanssa.


      • Anonyymi

        Enpä tunne ensimmäistäkään mt -tapausta Toivonlinnan vuosilta. Eikä ne vuodet Toivonlinnassa ankeita olleet. Hauskaa siellä pidettiin vaikka ei mitenkään sääntöjen puitteissa eletty. Ankeaa saattoi olla sellaisilla, jotka ottivat kaiken aatteellisen propagandan liian tosissaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmissuhdeongelmat varsinkin on yksi Toivonlinnan anti.

        Nuorilla siinä koulussa on ahdasmielisten uskonnollisväritteisten sekä Raamatun tuhansia vuosia vanhojen käytäntöjen vuoksi jäänyt oman minän kehitys lapsen asteelle.

        Uskonnollisuus ja siihen liittyvät eriskummallisuudet, joita aivopesun keinoin syötetään lapsille, vaikuttavat negatiivisesti kehittyvän nuoren terveeseen suhtautumiseen muihin ympärillä oleviin.

        Seksuaalisuuden tukahduttaminen siihen liittyvillä jyrkillä säänöillä, vaikuttaa monissa tapauksissa alitajunnan tasolla nuoren koko loppuelämän ajan. Nuoren on silloin vaikeaa luoda tervettä suhdetta vastakkaiseen sukupuoleen.

        Adventtikirkon jyrkät kriteerit parin valinnassa eivät millään tavalla edistä nuoren hyvinvointia, kun puoliso pitäisi löytää yhteisön sisältä vain siksi, että lahkon valtaapitävät pelkäävät menettävänsä jäsenaineksen, jos hän luo suhteen ei yhteisöön kuuluvan kanssa.

        Valheesi ei hetkauta.


    • Anonyymi

      Ne, jotka satuilevat Toivonlinnasta jotain positiivista, ovat verrattavissa linnakundeihin, jotka haluavat mennä takaisin 'lusimaan' samaan paikkaan, koska siellä ovat kaikki 'hyvät' tutut ja 'turvalliset' kaverit, joiden kanssa voi sählätä suljetussa piirissä ja saada uusia virikkeitä samanlaisilta pölvästeiltä kuin itse on.

      • Anonyymi

        Valheesi ei hetkauta.


    • Anonyymi

      Minulle näytettiin Toivonlinnassa. 'Turvaton karkulainen' näytti minulle.

      • Anonyymi

        Vielläkö siellä on insestiä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vielläkö siellä on insestiä?

        Kaikki olivat alaikäisiä, kun heidät puhkottiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki olivat alaikäisiä, kun heidät puhkottiin.

        Valheenne ei hetkauta yhtään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valheenne ei hetkauta yhtään.

        Pastoreidemme valheita me rakastamme ja haluamme kuulla niitä joka sapatti lisää. Hallelujaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pastoreidemme valheita me rakastamme ja haluamme kuulla niitä joka sapatti lisää. Hallelujaa!

        Valheesi ei hetkauta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valheesi ei hetkauta.

        Minua ei kiinnosta paskan vertaa hetkauttaako sinua joku vai ei hetkauta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minua ei kiinnosta paskan vertaa hetkauttaako sinua joku vai ei hetkauta.

        Eikä minua valheesi.


    • Anonyymi

      Toivonlinna on mukava ja turvallinen paikka.hyvää ruokaa, hyvät työhön eläytyvät opettajat, ja hyvä tunnelma niin tunneilla kuin vapaa-ajalla asuntolassa.

    • Anonyymi

      Iloisesti nauroin Toivonlinnassa vuosia ja hyvin viihdyin. En tuntenut ensimmäistäkään narkkaria tai mt -tapausta. En myöskään saanut uskonnollista tartuntaa. Taitaa olla aloittajalla itsellään ongelmia, joihin vain psykiatria ja sosiaalityö auttaa.

    • Anonyymi

      Hauskoja valheita siellä ja täällä. Omana aikana toivonlinnassa ei oo ollut kertaakaan itsemurhia, tuskin ollenkaan alkoholinkäyttöä, tai ylipäätäänsä mitään näistä väitteistä

      • Anonyymi

        "Omana aikana toivonlinnassa ei oo ollut kertaakaan itsemurhia"

        Itse olin 6 vuotta Toivonlinnassa ja sinä aikana tapahtui 3 itsemurhaa.
        Alkoholin käyttö oli luonnollisesti nuorilla ihan tavallista. Elämänsä ensimmäiset kännit otettiin yleensä Toivonlinnassa. Tietysti seksikokeilut aloitettiin myös Toivonlinnassa, koska kiimaisia nuoriahan se paikka on täynnä. Tietysti käteen vetäjiä sellainen ympäristö myös kasvattaa, jossa kaikkia normaalia nuorten toimintaa pidetään kiellettynä.
        Toivonlinnassa oli myös aikanani pedofiiliongelma, kun parikin opettaja-asemassa olevaa henkilökunnan jäsentä ja yksi seminaarioppilas tykkäsivät seksuaalisesti nuorista pojista. Itsekin jouduin ahdistelun kohteeksi ja lähellä oli, etten hakannut tohjoksi yhtä poikia ahdistelevaa opettajaa. Kaikki tapahtui siis minun koulussa olo aikana.
        Kirkkojen ja lahkojen piirissä palkkalistoilla on iso määrä kieroutunutta porukkaa, koska lahkot ovat niille tyypeille kuin kaalimaa "pupujusseille". Uskovan "lammasturkin" alle kun on hyvä verhoutua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Omana aikana toivonlinnassa ei oo ollut kertaakaan itsemurhia"

        Itse olin 6 vuotta Toivonlinnassa ja sinä aikana tapahtui 3 itsemurhaa.
        Alkoholin käyttö oli luonnollisesti nuorilla ihan tavallista. Elämänsä ensimmäiset kännit otettiin yleensä Toivonlinnassa. Tietysti seksikokeilut aloitettiin myös Toivonlinnassa, koska kiimaisia nuoriahan se paikka on täynnä. Tietysti käteen vetäjiä sellainen ympäristö myös kasvattaa, jossa kaikkia normaalia nuorten toimintaa pidetään kiellettynä.
        Toivonlinnassa oli myös aikanani pedofiiliongelma, kun parikin opettaja-asemassa olevaa henkilökunnan jäsentä ja yksi seminaarioppilas tykkäsivät seksuaalisesti nuorista pojista. Itsekin jouduin ahdistelun kohteeksi ja lähellä oli, etten hakannut tohjoksi yhtä poikia ahdistelevaa opettajaa. Kaikki tapahtui siis minun koulussa olo aikana.
        Kirkkojen ja lahkojen piirissä palkkalistoilla on iso määrä kieroutunutta porukkaa, koska lahkot ovat niille tyypeille kuin kaalimaa "pupujusseille". Uskovan "lammasturkin" alle kun on hyvä verhoutua.

        Pitäisiköhän sinun katsoa peiliin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Omana aikana toivonlinnassa ei oo ollut kertaakaan itsemurhia"

        Itse olin 6 vuotta Toivonlinnassa ja sinä aikana tapahtui 3 itsemurhaa.
        Alkoholin käyttö oli luonnollisesti nuorilla ihan tavallista. Elämänsä ensimmäiset kännit otettiin yleensä Toivonlinnassa. Tietysti seksikokeilut aloitettiin myös Toivonlinnassa, koska kiimaisia nuoriahan se paikka on täynnä. Tietysti käteen vetäjiä sellainen ympäristö myös kasvattaa, jossa kaikkia normaalia nuorten toimintaa pidetään kiellettynä.
        Toivonlinnassa oli myös aikanani pedofiiliongelma, kun parikin opettaja-asemassa olevaa henkilökunnan jäsentä ja yksi seminaarioppilas tykkäsivät seksuaalisesti nuorista pojista. Itsekin jouduin ahdistelun kohteeksi ja lähellä oli, etten hakannut tohjoksi yhtä poikia ahdistelevaa opettajaa. Kaikki tapahtui siis minun koulussa olo aikana.
        Kirkkojen ja lahkojen piirissä palkkalistoilla on iso määrä kieroutunutta porukkaa, koska lahkot ovat niille tyypeille kuin kaalimaa "pupujusseille". Uskovan "lammasturkin" alle kun on hyvä verhoutua.

        Missähän koulussa ei olisi mitään vaikeuksia ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missähän koulussa ei olisi mitään vaikeuksia ?

        No eihän 'herran kukkarossa' (vai herrojen kukkarossa), jota nimeä Toivonlinnasta adventtikirkon valtaapitävien toimesta käytettiin, pitäisi esiintyä mitään pahaa?
        Toisaalta pahimmat roistot ja rikolliset istuvat juuri niissä pöydissä, joissa adventtikirkon asioista päätetään Suomessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eihän 'herran kukkarossa' (vai herrojen kukkarossa), jota nimeä Toivonlinnasta adventtikirkon valtaapitävien toimesta käytettiin, pitäisi esiintyä mitään pahaa?
        Toisaalta pahimmat roistot ja rikolliset istuvat juuri niissä pöydissä, joissa adventtikirkon asioista päätetään Suomessa.

        Höpöhöpö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eihän 'herran kukkarossa' (vai herrojen kukkarossa), jota nimeä Toivonlinnasta adventtikirkon valtaapitävien toimesta käytettiin, pitäisi esiintyä mitään pahaa?
        Toisaalta pahimmat roistot ja rikolliset istuvat juuri niissä pöydissä, joissa adventtikirkon asioista päätetään Suomessa.

        Ethän sinäkään täydellinen ole vai ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ethän sinäkään täydellinen ole vai ?

        Höpöttelijät ovat kaikkein kieroutuneinta porukkaa.
        Tämä, joka palstalla kirjoittaa 'höpöhöpö' on itse täysi höpöhöpö.
        Samoin on se 'hetkauttelija'.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpöttelijät ovat kaikkein kieroutuneinta porukkaa.
        Tämä, joka palstalla kirjoittaa 'höpöhöpö' on itse täysi höpöhöpö.
        Samoin on se 'hetkauttelija'.

        Höpöhöpö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpöhöpö.

        Adventisteja ohjataan USA:sta, kaksisarvisen 'pässin' maasta.
        USA:ssa ymmärretään vain ja ainoastaan se, että protestanttien ja kristittyjen yhteinen jumala on raha. Rahanhimo on lahkojen ja kirkkokuntien yhteinen 'armolahja'.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Adventisteja ohjataan USA:sta, kaksisarvisen 'pässin' maasta.
        USA:ssa ymmärretään vain ja ainoastaan se, että protestanttien ja kristittyjen yhteinen jumala on raha. Rahanhimo on lahkojen ja kirkkokuntien yhteinen 'armolahja'.

        No no ei muitten haukkuminen auta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Adventisteja ohjataan USA:sta, kaksisarvisen 'pässin' maasta.
        USA:ssa ymmärretään vain ja ainoastaan se, että protestanttien ja kristittyjen yhteinen jumala on raha. Rahanhimo on lahkojen ja kirkkokuntien yhteinen 'armolahja'.

        Valheesi ei hetkauta.


      • Anonyymi

        Valheesi ei hetkauta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valheesi ei hetkauta.

        Ne, jotka väittävät, että valheet eivät hetkauta, todistavat sillä olevansa itse valehtelijoita sekä välinpitämättömiä ja ovat siksi kieroutuneinta porukkaa.
        Meitä kun uskonharhaisten valheet kyllä hetkauttavat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Omana aikana toivonlinnassa ei oo ollut kertaakaan itsemurhia"

        Itse olin 6 vuotta Toivonlinnassa ja sinä aikana tapahtui 3 itsemurhaa.
        Alkoholin käyttö oli luonnollisesti nuorilla ihan tavallista. Elämänsä ensimmäiset kännit otettiin yleensä Toivonlinnassa. Tietysti seksikokeilut aloitettiin myös Toivonlinnassa, koska kiimaisia nuoriahan se paikka on täynnä. Tietysti käteen vetäjiä sellainen ympäristö myös kasvattaa, jossa kaikkia normaalia nuorten toimintaa pidetään kiellettynä.
        Toivonlinnassa oli myös aikanani pedofiiliongelma, kun parikin opettaja-asemassa olevaa henkilökunnan jäsentä ja yksi seminaarioppilas tykkäsivät seksuaalisesti nuorista pojista. Itsekin jouduin ahdistelun kohteeksi ja lähellä oli, etten hakannut tohjoksi yhtä poikia ahdistelevaa opettajaa. Kaikki tapahtui siis minun koulussa olo aikana.
        Kirkkojen ja lahkojen piirissä palkkalistoilla on iso määrä kieroutunutta porukkaa, koska lahkot ovat niille tyypeille kuin kaalimaa "pupujusseille". Uskovan "lammasturkin" alle kun on hyvä verhoutua.

        Minä taas,näin Koivulan pihalle laskeutuvan avaruusaluksen, jonka kyljessä oli 666. Meiltä kaikilta löytyy ihan oikeita kokemuksia Toivonlinnasta. 😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne, jotka väittävät, että valheet eivät hetkauta, todistavat sillä olevansa itse valehtelijoita sekä välinpitämättömiä ja ovat siksi kieroutuneinta porukkaa.
        Meitä kun uskonharhaisten valheet kyllä hetkauttavat.

        Valheesi ei hetkauta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä taas,näin Koivulan pihalle laskeutuvan avaruusaluksen, jonka kyljessä oli 666. Meiltä kaikilta löytyy ihan oikeita kokemuksia Toivonlinnasta. 😆

        Näit sen aluksen, kun olit vetänyt ensin kourallisen mielialalääkkeitä ja päälle juonut litran kokista. Varmaan näit EllenWhitenkin alastomana nelin kontin lattialla koiran kanssa? Toivonlinnassa oli pakko lääkitä psyykettään, koska uskonharhoissaan sekoileva henkilökunta oli ihan pihalla ja pyrki aivopesemään oppilaita uskonharhoihin.
        Moni jäi uskonharhoihin koukkuun ja kulkee nykyään psyykepilleripurkki kädessä zombeina kadulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näit sen aluksen, kun olit vetänyt ensin kourallisen mielialalääkkeitä ja päälle juonut litran kokista. Varmaan näit EllenWhitenkin alastomana nelin kontin lattialla koiran kanssa? Toivonlinnassa oli pakko lääkitä psyykettään, koska uskonharhoissaan sekoileva henkilökunta oli ihan pihalla ja pyrki aivopesemään oppilaita uskonharhoihin.
        Moni jäi uskonharhoihin koukkuun ja kulkee nykyään psyykepilleripurkki kädessä zombeina kadulla.

        Sinulle pillerit ovat todellisuutta. Latvasi oli sekaisin jo syntymästä asti. Ehkä suvussasi on mielisairautta tai olet sukusi ensimmäinen sekopää. Niin tai näin, Toivonlinnalla ei ole mitään tekemistä ongelmiesi kanssa. Olisit seonnut ja sekoillut missä tahansa. Tsemppistä kuitenkin vaikeaan elämääsi.


    • Anonyymi

      Huomasin, että vuonna 2015 tekemäni aloitus on taas noussut esiin...toden totta, Toivonlinna pitäisi hakata maantasalle ja tilalle pitäisi rakentaa jotain täysin uutta, joka ei liity mitenkään tähän sairaaseen adventtilahkoon....

      Toivon, että adventismi kuolee kokonaan pois! hahahaaa

      t. iloinen nauraja

      • Anonyymi

        "Toivon, että adventismi kuolee kokonaan pois!"

        Ainakin Suomesta se on jo poistumassa kovaa vauhtia.


      • Anonyymi

        Putinismiako haluat tilalle? t. Ivallinen nauraja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Putinismiako haluat tilalle? t. Ivallinen nauraja

        Adventismi ja putinismi ovat samaa kastia.
        Molemmat vievät, kun vain on mahdollista vaikka sen viimeisen paidan päältä.
        Molemmat perustuvat saneluun ja hierarkiaan sekä ihmisten alistamiseen ja nöyryyttämiseen. Kummassakaan ihmisellä ei ole muuta arvoa kuin se, mitä hän mahdollisesti omistaa ja se pyritään kaikin keinoin anastamaan häneltä pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Adventismi ja putinismi ovat samaa kastia.
        Molemmat vievät, kun vain on mahdollista vaikka sen viimeisen paidan päältä.
        Molemmat perustuvat saneluun ja hierarkiaan sekä ihmisten alistamiseen ja nöyryyttämiseen. Kummassakaan ihmisellä ei ole muuta arvoa kuin se, mitä hän mahdollisesti omistaa ja se pyritään kaikin keinoin anastamaan häneltä pois.

        Vain typerässä mielikuvituksessa voi rinnastaa amerikkalaisen adventismin slaavilaiseen fasismiin. Löytyykö taskusta trollitehtaan ruplia vai hullun paperit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain typerässä mielikuvituksessa voi rinnastaa amerikkalaisen adventismin slaavilaiseen fasismiin. Löytyykö taskusta trollitehtaan ruplia vai hullun paperit?

        Rusismi (venäläinen muoto fasismista) ja adventismi ovat yhtä.
        Adventismissa ajatellaan, että ei adventistit ovat ali-ihmisiä
        Rusismissa ajatellaan, että kaikki muut ympärillä ovat ali-ihmisiä.
        Molemmissa ajatellaan, että kaikki muut ovat alempiarvoisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rusismi (venäläinen muoto fasismista) ja adventismi ovat yhtä.
        Adventismissa ajatellaan, että ei adventistit ovat ali-ihmisiä
        Rusismissa ajatellaan, että kaikki muut ympärillä ovat ali-ihmisiä.
        Molemmissa ajatellaan, että kaikki muut ovat alempiarvoisia.

        No no noita juttuja ei kukaan ota vakavasti kirjoitelisit asiallisesti niin tulisi enemmän keskustelua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No no noita juttuja ei kukaan ota vakavasti kirjoitelisit asiallisesti niin tulisi enemmän keskustelua.

        Ei uskonharhaisten kanssa voi, eikä kannata keskustella. Uskova ei osaa keskustella. Hän vain inttää ja toistaa mantraansa, joka on hänelle aivopesun keinoin iskostettu päähän, joka ei saa ajatella omilla aivoillaan.
        Uskovaiset ovat niin itseään täynnä olevia ja kuitenkin he herkkäuskoisuudessaan ovat alentuneet uskomaan ihmisten keksimiin jumaliin. Ihmiset ovat luoneet KAIKKI jumalat omiksi kuvikseen ja kaltaisikseen. Jumalat ovat väkivaltaisia, kostonhimoisia, palvonnan kipeitä, ylpeitä, narsistisia, vihamielisiä jne. Lukekaa vaikkapa raamatun vt:n Jahve jumalan toiminnasta ja käytöksestä sekä hänen luonteenpiirteestään. Se kertoo vain ja ainoastaan sitä, millainen ihminen on, kun hän loi Jahven omaksi kuvakseen ja kaltaisekseen aloittaessaan palvomaan olematonta epäjumalaansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei uskonharhaisten kanssa voi, eikä kannata keskustella. Uskova ei osaa keskustella. Hän vain inttää ja toistaa mantraansa, joka on hänelle aivopesun keinoin iskostettu päähän, joka ei saa ajatella omilla aivoillaan.
        Uskovaiset ovat niin itseään täynnä olevia ja kuitenkin he herkkäuskoisuudessaan ovat alentuneet uskomaan ihmisten keksimiin jumaliin. Ihmiset ovat luoneet KAIKKI jumalat omiksi kuvikseen ja kaltaisikseen. Jumalat ovat väkivaltaisia, kostonhimoisia, palvonnan kipeitä, ylpeitä, narsistisia, vihamielisiä jne. Lukekaa vaikkapa raamatun vt:n Jahve jumalan toiminnasta ja käytöksestä sekä hänen luonteenpiirteestään. Se kertoo vain ja ainoastaan sitä, millainen ihminen on, kun hän loi Jahven omaksi kuvakseen ja kaltaisekseen aloittaessaan palvomaan olematonta epäjumalaansa.

        Sinullahan niitä harhoja näköjään riittää. Lääkäriltä voisit saada apua traumoihin, jotka sait pakeista Topilan giltseiltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rusismi (venäläinen muoto fasismista) ja adventismi ovat yhtä.
        Adventismissa ajatellaan, että ei adventistit ovat ali-ihmisiä
        Rusismissa ajatellaan, että kaikki muut ympärillä ovat ali-ihmisiä.
        Molemmissa ajatellaan, että kaikki muut ovat alempiarvoisia.

        Väitteesi on aivan puhdas valhe.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei uskonharhaisten kanssa voi, eikä kannata keskustella. Uskova ei osaa keskustella. Hän vain inttää ja toistaa mantraansa, joka on hänelle aivopesun keinoin iskostettu päähän, joka ei saa ajatella omilla aivoillaan.
        Uskovaiset ovat niin itseään täynnä olevia ja kuitenkin he herkkäuskoisuudessaan ovat alentuneet uskomaan ihmisten keksimiin jumaliin. Ihmiset ovat luoneet KAIKKI jumalat omiksi kuvikseen ja kaltaisikseen. Jumalat ovat väkivaltaisia, kostonhimoisia, palvonnan kipeitä, ylpeitä, narsistisia, vihamielisiä jne. Lukekaa vaikkapa raamatun vt:n Jahve jumalan toiminnasta ja käytöksestä sekä hänen luonteenpiirteestään. Se kertoo vain ja ainoastaan sitä, millainen ihminen on, kun hän loi Jahven omaksi kuvakseen ja kaltaisekseen aloittaessaan palvomaan olematonta epäjumalaansa.

        Valheesi ei meitä hetkauta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valheesi ei meitä hetkauta.

        Uskoviksi itseään kutsuvien narsistisuus tuli taas näissä 'valheesi ei hetkauta' kommenteissa hyvin esiin.
        Uskovat ovat aina totuuden kääntäneet valheeksi ja valheen totuudeksi.
        Niin se vain on.


    • Anonyymi

      Mitä siis Toivonlinnan kouluun tulee, niin ei se nyt poikkea käytännössä millään muotoa muista kunnallisista kouluista muutoin kuin, että se on myös sisäoppilaitos.
      Luonnollisesti siellä käy ulko-oppilaita, jotka asuvat lähistöllä.

      Kaikki samat haasteet ja ongelmat ovat myös Toivonlinnassa kuin muissa kouluissa. On koulukiusaamista, eriarvoisuutta, juopottelua, tupakan polttoa jne.

      Se joidenkin oppilaiden suosiminen on paljon räikeämpää luonnollisesti Toivonlinnassa kuin muissa kouluissa ja se johtuu siitä, että koulussa on myös adventtikirkon palkkaa nauttivien jälkikasvua ja heitä luonnollisesti kohdellaan silkkihansikkain ja heidän tekemisiään katsotaan usein sormien läpi.
      Kaikkein huonoiten käyttäytyvät sattuvat jostain kumman syystä olevan juuri ne pastoreiden jälkikasvut. Sen ymmärtää, koska pastori on paljon poissa kotoa ja lapsella ei ole silloin kunnon roolihahmoa ja auktoriteettia/kasvattajaa.

      Nuoret ovat nuoria, eikä koulu tee heistä mitenkään toisistaan poikkeavia.
      Nuoret eivät myöskään ole Toivonlinnassa niin sidoksissa oman uskonnollisen yhteisön sääntöihin, jolloin lipsuminen ja laistaminen niistä on helpompaa ja arkipäivää. On myös huomattavaa, että iso joukko oppilaista ei myöskään ole sidoksissa millään muotoa adventtikirkkoon tai muuhunkaan uskonnolliseen yhteisöön.

    • Anonyymi

      Siitä on jo vuosikymmeniä, kun itse olin Toivonlinnassa. Se oli minulle etuoikeus. Sain siellä olla uskovien nuorten ja vanhempien seurassa, ei ollut alkoholia, eikä tupakkaa, ruoka oli terveellistä, ja luonto varsin kaunis.

      Kävelin usein kallioilla, ja joskus otin aurinkoa rannalla.

      Siellä oli mahdollisuus saunoa ja uida, enkä edes kuullut mitään rivoja juttuja.

      Kenties maailma on saanut sijaa Toivonlinnassakin ja ajat ovat muuttuneet.

      Sellaista se on. Minulla on hyvät muistot.

      • Anonyymi

        Meillä ainakin oli Toivonlinnassa asuntolassa aikanaan alkoholia, tupakka ja makkaraa sekä muuta höystettä, kun se Piikkiö oli lähellä, eikä se Turkukaan kaukana ollut ja sieltä pystyi helposti tuomaan kaiken mukanaan, kun oli tarve. Alkoholin kanssa oli välillä saantiongelmia, kun piti löytää joku, jolla oli ikää.
        Viikonloppuisin käytiin usein juhlimassa Turussa ja jäätiin usein myös sitten kavereiden luokse yöksi Turkuun, kun meni ilta pitkäksi. Turussa neitokaiset oli mukavia ja meno oli sen mukaista.
        Ruoka oli aivan hanurista Toivonlinnan ruokalassa ja siksi pitikin käydä usein Piikkiön snagarilla syömässä. Toivonlinnan ruuat kun eivät maistuneet millekään tai korkeintaan sahajauholle. Onneksi sitä laitosta ei tarvinnut kauan kestää, kun jo vuoden sisäoppilaana oleminen riitti ja muutin kunnalliseen lähikouluun. Helvetin hyvä päätös oli lähteä siitä linnasta pois. Samalla tuli jätettyä taakse koko se adventtikirkon sisäsiittoinen porukka.
        Välillä käyn täällä lukemassa hyviä iltasatuja ja adventtikirkon piirissä pörräävien pölvästien kommentointia. Saa ainakin hyvä naurut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä ainakin oli Toivonlinnassa asuntolassa aikanaan alkoholia, tupakka ja makkaraa sekä muuta höystettä, kun se Piikkiö oli lähellä, eikä se Turkukaan kaukana ollut ja sieltä pystyi helposti tuomaan kaiken mukanaan, kun oli tarve. Alkoholin kanssa oli välillä saantiongelmia, kun piti löytää joku, jolla oli ikää.
        Viikonloppuisin käytiin usein juhlimassa Turussa ja jäätiin usein myös sitten kavereiden luokse yöksi Turkuun, kun meni ilta pitkäksi. Turussa neitokaiset oli mukavia ja meno oli sen mukaista.
        Ruoka oli aivan hanurista Toivonlinnan ruokalassa ja siksi pitikin käydä usein Piikkiön snagarilla syömässä. Toivonlinnan ruuat kun eivät maistuneet millekään tai korkeintaan sahajauholle. Onneksi sitä laitosta ei tarvinnut kauan kestää, kun jo vuoden sisäoppilaana oleminen riitti ja muutin kunnalliseen lähikouluun. Helvetin hyvä päätös oli lähteä siitä linnasta pois. Samalla tuli jätettyä taakse koko se adventtikirkon sisäsiittoinen porukka.
        Välillä käyn täällä lukemassa hyviä iltasatuja ja adventtikirkon piirissä pörräävien pölvästien kommentointia. Saa ainakin hyvä naurut.

        Mitä siinä on nauramista, jos on opetellut juopottelemaan ja juhlimaan, eikä terveellinen ruoka ole kelvannut? En oikein tajua hauskuutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä siinä on nauramista, jos on opetellut juopottelemaan ja juhlimaan, eikä terveellinen ruoka ole kelvannut? En oikein tajua hauskuutta.

        Pari olutta ja pari kahvia päivässä, sekä hyvä liha- ja kala-ateria pitää terveyden yllä.
        https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tutkijoiden-mukaan-jokapaivainen-olut-voikin-olla-terveysteko-tassa-syy/8452828
        Mikään ei ole sen terveellisempää, ei mikään.
        Laitosruuat ovat laitosruokia, ravintoarvot lähellä nollaa ja varsinkin Toivonlinnan ruuat ovat olleet aina ala-arvoista mössöä, koska keittiössä ei ole ammattitaitoista kokkia eikä keittäjää ja raaka-aineissa pitää pihistellä koko ajan.
        Ei ihme, että Toivonlinnaan haetaan kokkia/keittäjää jatkuvasti, tälläkin hetkellä.
        Kuka viitsii edes harkita?
        https://www.nykyaika.fi/2023/09/skyk-hakee-kokkia/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pari olutta ja pari kahvia päivässä, sekä hyvä liha- ja kala-ateria pitää terveyden yllä.
        https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tutkijoiden-mukaan-jokapaivainen-olut-voikin-olla-terveysteko-tassa-syy/8452828
        Mikään ei ole sen terveellisempää, ei mikään.
        Laitosruuat ovat laitosruokia, ravintoarvot lähellä nollaa ja varsinkin Toivonlinnan ruuat ovat olleet aina ala-arvoista mössöä, koska keittiössä ei ole ammattitaitoista kokkia eikä keittäjää ja raaka-aineissa pitää pihistellä koko ajan.
        Ei ihme, että Toivonlinnaan haetaan kokkia/keittäjää jatkuvasti, tälläkin hetkellä.
        Kuka viitsii edes harkita?
        https://www.nykyaika.fi/2023/09/skyk-hakee-kokkia/

        Ja kaikki tuo tilitys vain siksi, että naisia piti yrittää löytää Turusta asti. Niiltäkin sait tietenkin pakit. Get over it!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kaikki tuo tilitys vain siksi, että naisia piti yrittää löytää Turusta asti. Niiltäkin sait tietenkin pakit. Get over it!

        "Ja kaikki tuo tilitys vain siksi, että naisia piti yrittää löytää Turusta asti."
        Eihän siellä toivonlinnassa ollut yhtään todellista naista.
        Oli vain joko keski-ikäisiä haaskoja tai alaikäisiä pentuja.
        Turussa oli siis normaaleille ihmiselle tarjontaa.
        Ymmärrän kyllä kommenttisi, koska Toivonlinna oli lähinnä pedofiilien ja perverssien uskovaisten temmellyskenttä ja joillekin se näyttäisi olevan ihan riittävän hyvä sellaisena?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ja kaikki tuo tilitys vain siksi, että naisia piti yrittää löytää Turusta asti."
        Eihän siellä toivonlinnassa ollut yhtään todellista naista.
        Oli vain joko keski-ikäisiä haaskoja tai alaikäisiä pentuja.
        Turussa oli siis normaaleille ihmiselle tarjontaa.
        Ymmärrän kyllä kommenttisi, koska Toivonlinna oli lähinnä pedofiilien ja perverssien uskovaisten temmellyskenttä ja joillekin se näyttäisi olevan ihan riittävän hyvä sellaisena?

        Samanikäisiä tyttöjä löytyi kun mitä olin itsekin. Yhtä tuli tamppailtua enemmänkin. Uskonnolla ei ollut mitään tekemistä asiassa. Se oli ihan riittävän hyvä sellaisena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samanikäisiä tyttöjä löytyi kun mitä olin itsekin. Yhtä tuli tamppailtua enemmänkin. Uskonnolla ei ollut mitään tekemistä asiassa. Se oli ihan riittävän hyvä sellaisena.

        "Yhtä tuli tamppailtua enemmänkin. Uskonnolla ei ollut mitään tekemistä asiassa."

        Kyllähän siinä tytön 'tamppailussa' ollaan usein samassa asennossa kuin rukoillessakin, siis polvillaan. Usein siinä myös päästellään voimakkaimpia ääniä, kuten rukoillessa.
        USA:ssa varsinkin siellä makuukamarin puolella polvillaan olevien suusta tulee ilmoille hokemia: " Oh My God " tai "Oh Jesus I am coming"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Yhtä tuli tamppailtua enemmänkin. Uskonnolla ei ollut mitään tekemistä asiassa."

        Kyllähän siinä tytön 'tamppailussa' ollaan usein samassa asennossa kuin rukoillessakin, siis polvillaan. Usein siinä myös päästellään voimakkaimpia ääniä, kuten rukoillessa.
        USA:ssa varsinkin siellä makuukamarin puolella polvillaan olevien suusta tulee ilmoille hokemia: " Oh My God " tai "Oh Jesus I am coming"

        Nyt keskitytään aivan epäolennaisiin yksityiskohtiin. Keskeistä on se, että Toivonlinnaa arvostelevan todellinen ongelma oli se, että hän ei saanut naista. Kokemus ja turhautuminen on ollut niin kokonaisvaltainen, että siihen täytyy epätoivon vimmalla keksiä jotain uskontoon liittyviä syitä ja löytää vikoja kaikkialta muualta paitsi itsestä. Mielikuvitus ja itsekritiikittömyys on pillittäjällä ihan omalla tasollaan.


    • Anonyymi

      Jos ette saaneet tyttöjä topilasta niin kannattaa keskittyä tyyliongelmaanne

      • Anonyymi

        Fuck you gay


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Fuck you gay

        Ai, en tiennyt sun olevan homppeli. 🤣 Sellaista seuraa ei varmaan Toivonlinnasta löydy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai, en tiennyt sun olevan homppeli. 🤣 Sellaista seuraa ei varmaan Toivonlinnasta löydy.

        "homppeli. Sellaista seuraa ei varmaan Toivonlinnasta löydy."

        Homous on hyvin yleistä fundamentalistisissa uskonnollisissa piireissä.
        Erona on vain se, että homoudesta ei pidetä ääntä, koska homot saavat uskonnollisissa fundamentalistisissa piireissä poikkeuksetta otsaansa iljettävän leiman, josta sen haltija ei pääse koskaan eroon.
        Uskonlahkojen ahdasmielinen suhtautuminen homouteen, johtaa siihen, että homot salaavat taipumuksensa viimeiseen asti. Yksi keino salaamiseen ovat kulissiavioliitot.
        Naisilla homouden salaaminen käy helpommin, koska vanhaa piikaa ei useinkaan tahdota epäillä homoksi. Naimatotomaan poikamieheen sen sijaan on helpompi kohdistaa homo epäilyjä, koska heteromiesten käytökselle on asetettu selvät kriteerit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "homppeli. Sellaista seuraa ei varmaan Toivonlinnasta löydy."

        Homous on hyvin yleistä fundamentalistisissa uskonnollisissa piireissä.
        Erona on vain se, että homoudesta ei pidetä ääntä, koska homot saavat uskonnollisissa fundamentalistisissa piireissä poikkeuksetta otsaansa iljettävän leiman, josta sen haltija ei pääse koskaan eroon.
        Uskonlahkojen ahdasmielinen suhtautuminen homouteen, johtaa siihen, että homot salaavat taipumuksensa viimeiseen asti. Yksi keino salaamiseen ovat kulissiavioliitot.
        Naisilla homouden salaaminen käy helpommin, koska vanhaa piikaa ei useinkaan tahdota epäillä homoksi. Naimatotomaan poikamieheen sen sijaan on helpompi kohdistaa homo epäilyjä, koska heteromiesten käytökselle on asetettu selvät kriteerit.

        On sulla vaikeaa ja kova tarve selitellä. 🤣Ratkeaako köyhyys ja naisen puute muka sillä, että kirjoittaa typeryyksiä entisestä koulusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On sulla vaikeaa ja kova tarve selitellä. 🤣Ratkeaako köyhyys ja naisen puute muka sillä, että kirjoittaa typeryyksiä entisestä koulusta.

        "Ratkeaako köyhyys ja naisen puute..."

        Mitäs homppeli naisella tekee kotona?
        Sitä paitsi homot ovat taloudellisesti paljon paremmassa asemassa, kun ei tarvitse rahalle persoa naista elättää?


    • Anonyymi

      Sisäoppilaitokset ovat KAIKKI maanpäällisiä helvettejä ja varsinkin ne, jotka perustavat toimintansa johonkin ideologiaan, ismiin tai uskontoon.

      • Anonyymi

        Voi niissä pitää hauskaakin, kun on oikea asenne ja lantussa ei viiraa. 😉


    • Anonyymi

      Täällähän on ihan kivaa

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikko Leppilampea epäillään seksuaalisesta ahdistelusta

      Tämä on ilon päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      4759
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      125
      4333
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2821
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1911
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1689
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1680
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      95
      1641
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1593
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1541
    Aihe