pissaleikkejä

mimuska89

Jo pelkästään miehen pissimisen näkeminen kiihottaa, mutta ei ole tilaisuutta tullut päästä leikkejä kokeilemaan, ihanaa olisi jos mies kusisi vatsalleni ja pillulleni, varsinkin kun saisi vielä itse pidellä elintä kädessään kusen suihkutessa <3 muita saman henkisiä?

46

4203

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuu meidän kanssa leikkiin pissaleikkejä...

    • missäs vaikutat.

    • Mullekin kävis,mistä päin kirjoittelet?

    • pissapoika

      Ihana nainen, voi miksi emme ole tavanneet:) Olen mies ja tykkäisin katsoa kun nainen pissaa. Olisi kyllä ihanaa pissata naisen katsellessa. Saisit toki tarttua kaluuni ja ohjata virtsa suihkua mutta minä joutuisin kyllä ponnistelemaan lantion lihaksilla että saisin pissan tulemaan vaikka kalu seisoo:)

    • joerektiovalmiina

      Miestäkin kiihottaa sunnattomasti, kun nainen on estoton. Tullainen peruspissaleikki ilman mitään juomista on kiihottavaa.

    • olispas kiva kokeilla tuollaista

    • arvo13

      ristiin pissaaminen on myös kokeilun arvoista.on muutaman kerran ex tempore kapakassa tullu kokeiltua.jotkut tytötkin tykkäs :)

    • SporttiEmmi

      Mulla on tässä lähiaikoina tarkoituksena pyytää säätöä pissaamaan mun pimpille ja pepulle. Sen jälkeen ottaisin siltä suihin ja se sais katsoa kun ite pissaan sen päälle.

      • olis kiva kokeilla kanssasi


      • Voin tulla tuuraamaan..


      • salapanomies

        kuulostaa kyllä hauskalta, toivottavasti se suostui ja tykkäsi


      • Anonyymi

        Tuu kikkiin jaketsu69 mielelläni pissaan pimpillesi ja pepullesi


      • Vielä kiihottavampaa on kun pissaa jossain muualla kun vessassa, esin mulla on vinyyli lakana niin voi vaikka sängyssä.


    • Gummitus

      Nyt tuli tilaisuus, otahan yhteyttä.

    • katsoavoi

      Etelä-Suomesta löytyy oikeasti komean näköinen mies joka on kiinnostunut. Silloin pissajututkin on kivoja jos mies on lisäksi pimppiä kostuttuva malli.

      • Anonyymi

        Minkä niminen ❓


    • TkuM91

      Olen itse pissa leikeistä kiinnostunut ollut jo pitkään ja olen niitä myös harjoittanut kun itseäkin kiihottaa aika paljon kun nainen pissaa päälle ja on jonkin aikaa ollut toiveena päästä useamman naisen päälle pissaamaksi saman aikaisesti

    • oskariolematon1

      ensimmäisen kerran sain maistaa pissaa,nuolin pimppiä jonkun aikaa,samala työnsin sormea peppureikään.ja hups pissat lensi naamalle.vanhempi nainen meni noloks,muta sanoi että ei ole koskaan saanut niin voimakasta orgasmia.itsekkin ehkä vähän ihmetelin .mtta sen jälkeen tuo pissa homma ollut ihan in.pääsispä vielä useammin kokemaan.jos jotain kiinnostaa niin arvo survo faces

      • roughlove

        Ootko varma, että oli pissa?.. ettei vaan nainen ois squirtannut.
        Minä myös lennättänyt nesteet miehen naamalle samanlaisessa tilanteessa :D


      • Squirtaaminen on tosi kiihottavaa! vielä jos sen saa suuhun niin aina parempi.


    • hellämies80

      voi mimuska89 tyttöseni...

      olisit ny vaan laittanu mailiosoitteen mukaan.

      Mä tykkäisin kyllä kivaa tyttöä helliä kaikin tavoin.

      pisujutut: hassua haaveilla, mutta totta toi yhden toisen miehen kommentti: jos otat kalusta kiinni ni silloin alkaa seisoa ja kun seisoo ni ei kovin helposti kyl tuu pissaa.

      ihan heti en ehdi sua tapaamaan kun on muita kiireitä, mutta myöhemin tänä vuonna kyllä, jos seuraa kaipaat.

      saako sua tyttö kulta helliä, ja jos saa, niin miten mä löydän sut?

    • naminami

      Oletteko kokeilleet tällaista: ensin rakastellaan sylikkäin, niin, että mies istuu ja nainen istuu päällä sylissä, kasvot vastakkain. KUn sitten lauetaan, istutaan samassa asennossa ja rauhoitutaan, kulli sisällä ja vaan odotellaan. Sitten molemmat antavat pissan tuilla. Hieno tunne.

    • roughlove

      PervParkin bileissä on oma alue heille, jotka tykkää näistä "shamppanjaleikeistä" :)

      • ainavalmisko

        Joo, tammikuun bileissä oli hyvät suihkut. Oli sen verran antelias pari, että antoivat mullekin osansa. Vieläkin lämmittää mielessä kuva, jossa pissasuihku ryöppyää kohti kasvoja. Täytyy varmaan taas mennä, jos vaikka sama pari tulis nytkin.


      • Mikäs tuo PervPark on? alkoi kiinostaa.


    • Pissa..le

      Vanhempana naisena olen saanut monen pojan pissaavan kädestä pitäen. Kyllä kiihottaa sen jälkeen kun rupee seisoo. Sit voi opettaa mihin "työntää"

    • Pervomees

      Mukavaa ja kiihottavaa on naisen päälle kusta. Etenkin jos hän puolestaan kusee suuhuni.

    • hybukgtr

      Kiihottavaa olisi antaa naisen käsitellä kaluani!

    • olisin enemmän kuin kiinnostunut<3

    • Kusikolli

      Olisihan se hienoa kun voisin kusta naisen päälle ja muutakin kivaa ;)

    • Kiimamies1

      Kunpa löytäisin sellaisen neidon jonka päälle voisin kusta <3

    • Kiinnostunu

      Olen aina kiinnodtunut kun nuori mies pissaa. Parasta on kun saa pitää kiinnii kun ja puristaa kun kunnolla roiskuu. Joskus saanut suuhuni.

      • tuutko pitelee mun heppiä?


      • Kusikolli

        Mä olen 27 vuotias mies joka tykkäisi mielellään antaa.


      • Anonyymi

        Tuu kikkiin jaketsu69


    • kertokaaihmeessä

      Miten tällaista voisi hienovaraisesti kumppanilleen esittää?
      Miten olette itse tehneet aloitteen?

      • Anonyymi

        Saunomassa on hyvä aloittaa... alkuun vois vähän ’vahingossa’ roiskahtaa toisen päälle ; )


    • Molemminpuoliset pissaleikit kiinnostaa minuakin t:m47

    • täällä. feikitkin voi meilata. :) naiset toki mieluiten.

    • Mä maksan 100€ jos joku muija tulee kusemaan mun syliin ottakaa yhteyksii s.postiin [email protected]

      • Anonyymi

        Mitä maksat jos saat privatisti videoita siitä? Ja iha mistä ikinä haluatkaan ( kik nuortalihaaa) T: N


    • Anonyymi

      Haluaisin pissata naisen sisään. Laukeaisin ensin perseeseen ja virtsata sitten perään. Kuka haluaisi peräsuolihuuhtelun?

    • Anonyymi

      kiihottaako muita housuihin pissaaminen ?

      • Kyllä kiihottaa nytkin pisut housussa.Pissaan myös julkisesti housuun...


    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nokialaisen koulun pihalta löytyi nuoren ruumis

      Näin kertovat iltapäivälehdet ja Nokian uutiset. Mitähän on tapahtunut..?
      Nokia
      151
      3275
    2. Missäs lynkkausjoukot piileksii?

      Tänään lähilehden kirjoituksessa paikallinen entinen pizzayrittäjä kertoi muuttaneensa pois Sysmästä. Syynä oli koulukiu
      Sysmä
      54
      1077
    3. Mies hävisi oikeudenkäynnin koronapassista valtiota ja Fazeria vastaan määrättiin korvaamaan lähes

      https://yle.fi/a/74-20091554 Henkilö liikkui ilman Koronapassia ja yritti päästä aamiaiselle Fazer kahvilaan,
      Maailman menoa
      224
      927
    4. Haluisin jutella sulle siitä

      Mistä mennään. Tiedän yhteyden.
      Ikävä
      43
      890
    5. Haluaisitko sitten mies

      Että ottaisin sinuun yhteyttä?
      Ikävä
      43
      850
    6. Tulihan tästä

      Meidän "jutusta" vähän turhan suuri show tänne palstalle. Sivusta seurasin sitä enimmäkseen.
      Ikävä
      67
      844
    7. Suomen edesottamukset Ukrainan sodassa jaksavat ihmetyttää ulkomaisia työkavereitani

      Työskentelen korkean teknologian yrityksessä, jossa on ihmisiä ympäri maailmaa. Suuri osa ulkomaisista on kotoisin Aasia
      Maailman menoa
      265
      800
    8. Mites meillä nainen tämä yhteys

      Onko se yhteistä se kokemus siitä, että tunnemme syvästi toisemme? Tunnemme vetoa ja sielunyhteyttä, jotain kuin toisest
      Ikävä
      53
      794
    9. En ymmärrä käytöstäsi, mies

      Jotain miehen logiikkaa? Et siis halua tutustua yhtään millään tavoin paremmin, vaikka ajatuksissasi näköjään joskus pyö
      Rakkaus ja rakastaminen
      63
      790
    10. Mitä ajattelisit siitä

      Miten reagoisit jos kaivattusi ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      45
      780
    Aihe