Turussa paradiseen tänään

mikke95

20v jätkä on tulossa paradiseen touhuumaan tänään. muita tulossa? mua saa nussia ja imen.

21

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TURUSTA

      KOSKA OLET SEURAAVAN KERRAN?

      • mikke95

        millanen oot?


      • TURUSTS

        35v normaalin koko mulla on 18cm 6cm paksu


    • antti60v

      Kävin ko. paikassa 12.5.runkkailin kopin ovi avoinna,pian sain imut. myöhemmin luukullisessa kopissa sain peppuun ja samalla toinen imi minulta suihin. kiva kokemus.

    • vastaava

      moikka menetkö ensiviikolla voisin tulla mukaan olen 57v lihaksikas

      • antti60v

        En tiedä koska seuraavan kerran, oon treelta ja poikkeen joskus taas Turkuun.


      • antti60v

        No nyt tuun taas 15.6 iltapäivän viettoon sinne ja illalla laivalle.


    • vastaava

      laittakaa joku sähköposti osoite niin voidaan treffata siel pardisessa löytyiskö 20v tai nuorempaa mun tekis mieli nuorempaa

    • ukmtku

      Koska taas ole paikalla v59

      • antti60v

        15.6


    • runggari

      Oisko tänään 16.6 joku menossa?

    • koskamennään

      koska menään Paradiseen?

    • jussisss

      olen myös menossa tänään mihin aikaan otte siel

    • antti60v

      15.6 olin neljä tuntia ja ei mitään toimintaa koko aikana, Höh

    • antti60v

      16.9 tuun taas käymään, olispa vaikka pariskunta kerrankin Paradisessa joita sais katsella edes.

    • raikka55v

      Eihän tuonne viitsi mennä kun siellä ne pari vakkarityyppiä päivystää aina.

      Toinen isomies röhjöttää tuolilla sammuneena housut kintuissa ja toinen lyhyt paksu kyylä kyttää muiden touhuja varaten kopin repulla tai takilla vaikka itse juoksee jatkuvasti käytävällä kyyläämässä muiden touhuja mahtaako tuo kyylä tehdä dokumenttielokuvaa paikasta tai miksi se on aina siellä kyttäämässä.

      • sikarimies

        Taidan tietää nuo mainitsemasi tyypit ( iso mies juo suoraan pullonsuusta viinaa ja makaa sammuneena ovi auki ja housut kintuissa ja se kyylä on sellainen lyhyt paksu rillipäinen kyttääjä ) olen tuolla käynyt noin 5 tai 6 kertaa ja nuo kaksi ovat olleet molemilla kerroilla paikalla.

        edellämainittujen ällötystyyppien takia minä en enää tuonne paikkaan rahojani tuhlaa.


    • ukm60v

      16.9 ukm tulossa. saispa silloin jotain hyvää.

      • ukmtku60v

        tulen kanssa 16.9


      • ukm60v

        Ok. iltapäivällä.


      • ukmtku601

        OK ILTAPÄIVÄLLÄ


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      456
      3326
    2. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      436
      3115
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      127
      2849
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      164
      2202
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      8
      2050
    6. 182
      1420
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1347
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1226
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      81
      1200
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1050
    Aihe