http://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/271585-mira-kasslinin-miljoonakodit-ovatkin-300-000-euron-tusinataloja
Sellainen kuva tuosta tulee!
Onko Miljoona-Mira sittenkin vain pullukka huijari
21
438
Vastaukset
- Rahalla_saa_luksusta
En tykkää tyypistä yhtään. Ohjelmassa on luvassa miljoonakotien omistajien lipomista, mikäli oikein arvaan. Kaisa tuskin pistää omassa luksuskotiohjelmassaan paremmaksi. Saa nähdä.
- Hvhvhkkjjk
No joo, tää Sami Lotila on varsinainen tyhjäntoimittaja. Sai potkut Hymystä niin sitten ilmaisjakelulehden juoruja toimittelee.
- ÄläAmmuLähettiä
Jos tuo Lotila kirjoittaisi tuollaisen jutun, ja ko. juttu ei olisi totta, joutuisi hän maksamaan kalliisti. Jos Mira Kasslin tai tuotantoyhtiö ei tee tutkintapyyntöä, niin Lotilan teksti on totta!
- EnLuottaisi
OtavaMedian akkajohtajien taso on heikko, ovat ryvettyneet muidenkin työntekijöiden irtisanomiskohuissa. Naisjohtajia hehkutetaan suotta, ei valta ketään yleensä tee reiluksi ;-( vallanhalu kertoo usein sokeudesta omiin kykyihin. Tulee vauhtisokeus.
- MissPiggyMira
On Kilo-Mira, kinkkua piisaa!
- kassler-fani
Olik tämä se Mira Kasleri?
- Potkatar
Ihan soma, noin joulukinkuksi.
Omena suuhun, niin ei ärsytä. - PikkasenPullukka
Ei olekaan mikään kaunotar. Ilman meikkiä näyttää possun nassulta, niin pieni ja pyöreä, 15 tusinassa.
- Mira_röhkii
Tasapaksulta ja kaltatulta.
- ajetaanmefillarilla
On On On
- matti134
Aianki se syö siinä ohjelmassa koko ajan.
- Laardi_Liisa
Tuhdissa kunnossa. Oma asunto kai miljoona kuutiota? Jotta mahtuu edes kääntymään siellä.
- voihan
Tunnen myötähäpeää katsoessani ohjelmaa. Mira on amatöörimäinen, jäykkä, itkunpartaalla oleva ja hokee koko ajan "tuota, tuota". Ohjelmaa aion katsoa jatkossakin juuri siksi, kun olen asunto- ja sisustusjutuista kiinnostunut, mutta odotin Miralta jämäkkää otetta asioihin, mitä ei todellakaan ole näkynyt.
- Pedanttiina
Minun mielestäni Miran ohjelma ei ole edes viihdyttävä, vaan astetta aneemisempi kiinteisökaisajuttu, jossa hehkutetaan työn glamouria ja jotakin ihmeellistä rikkaat, kauniit ja rohkeat-teeskentelyä. Olen kiinnostunut asunnoista ja niiden myymisestä tasolla, jolle en muuten ikinä pääse kurkistamaan, mutta siltä osin ohjelma on ollut minulle suuri pettymys. Upeiden asuntojen sijaan joudun tuijottamaan Miran silmien siristelyä (kauniit silmät), ravintolassa istumista, kuntosalilla treenaamista jne. toisarvoista toimintaa. Ohjelma-aikaa syövät myös mainokset, joten varsinaiseen ohjelman aiheeseen eli miljoona-asuntoihin ei paljon aikaa uhrata.
- EiJatkoon
Ei ihan heti uskois, että on ollut kovakin kilpapyöräilijä.
Ikääkään ei vielä ole niin paljon, että kävis tekosyynä.....
Puiseva ohjelma.
Ilmeisesti tehty alalla jo olevia varten opetusohjelmaksi?
Ei sovi "viihde"-gengreen sitten millään....
Melkein mieluummin katson vaikka näitä mökkituunaus-ohjelmia.
Liskin uutuusohjelma on mielenkiintoinen vain siksi, että meissä jokaisessa asuu pieni peeping-Tom.....
Kiva kurkistella "rikkaiden" asuntoja....
Ei kauhean hyvällä maulla sisustettuja nekään....- Pedanttiina
Pientä mökkiremonttia-ohjelman vastikään alkanut uusin tuotantokausi oli ainakin ensimmäiseltä jaksoltaan taattua tavaraa. Tänään taitaa tulla uusia jaksoja Huvila ja huusi-ohjelmasta. Saa nähdä, onko julkkiksia mukana.
Olin melko varma, että Martinan koti olisi esitelty joko Kaisan tai Miran ohjelmassa. Olen saanut sellaisen käsityksen, että pedanttisen Martinan ammattitaitoisesti ja varmalla maulla sekä sopivalla ripauksella rockia sisustettu koti on huikean upea luksusmiljoonakoti. Ohjelmissa esiteltävät asunnot olivat kuitenkin ohjelmaa tehdessä myytävinä ja nyt varmaan myyty, joten Martinan kaunis luksuskoti jää nyt näkemättä. Onneksi minulla on mahdollisuus ottaa oppia nettijutusta, jossa näkyy Martinan varma kädenjälki ja millintarkka tyylikkyys:
http://www.mtv.fi/lifestyle/koti/artikkeli/martinan-ja-eskon-tunnelmallinen-keskusta-asunto/3256302
- huikeetypy
Ai, minusta Mira on todella vetävä friidu. Mä tykkään naisista, joilla on jut tuollaiset muodot! Hyvä ohjelma ja hyvä Mira!!!
- EiMitäänPieniä
Kilo-Kaisa ja Milli-Mira, siis painoa...
- pöhjapyh
Mira on iso täti joka suhteessa haluaa olla se "isin pikku tyttö" jota mies määrää; näin kertoo "me naiset" lehdessä itse.
Kyllä Jethron ohjelma voittaa Kaisan ja Miran korkokengissä koikkelehtimis ohjelmat puhtaasti 10 - 0. - huijarivaiveijari
Tuskin huijari mutta varsin tuhti daami onpi hän, kuitenkin naisellinen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1094276
- 783496
Oletko koskaan stalkannut kaivattuasi?
Jos olet, miten olet stalkannut? Jäitkö kiinni? Onko hän stalkannut sinua? Jos on, miten suhtauduit?823333Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?253239Just alkoi ottamaan päähän
Miten voikin mennä näin, että koko päivän haluaa vain nähdä toisen ja lähelle. Sitten aivan salamana mieleen tulee kaikk223232- 722916
"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m452790Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim642787Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.852559- 92442