Mikä olisi helpoin asento aloittelijalle. Siis sellainen, jossa harjoituksen puute ei tulisi esille.
En haluaisi missään tapauksessa paljastaa kokemattomuuttani. Se olisi aivan liian vaikeaa tällaiselle itsevarmana pidetylle miehelle varsinkin kun nainen on huomattavasti kokeneempi.
Helpoin asento aloittelijalle
6
3716
Vastaukset
- fkdkf
Nainen päällä.
- poika________________
Tuo on kyllä hyvä, jos nainen sattuu olemaan siihen innokas
nainen päällä on hyvä asento siksi että silloin voi alla oleva sopeutua paremmin naisen edestakaiseen liikkeeseen ja mukautua sopivaan rytmiin
- Dippaaja
Tietty jos ei ole nainut usein, niin siinä mälli saattaa irrota helpolla kun eukko alkaa ridaan. Pitäs olla sellanen asento missä saa itse dipata.
Nainen päällä ei ole helppo asento, eikä sovellu erit. naisille, ketkä ei siitä pidä ;)
Lähetyssaarnaaja on aliarvostettu, eikä sekään ollenkaan iisi juttu.
Jos kerran olet itsevarma, varmaan hoidat homman kotiin vaikka ottamalla seinää vasten.- um6um6u
Nainen päällä on hyvä kokemattomalle miehelle.
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733394Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91901Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241279- 1321111
- 1001033
- 60964
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67956Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6915- 84899
- 34830