Toissayönä lajittelin unissani kaloja - nimenomaan SAVUSTETTUJA kaloja! Merkillistä! Olin olevinani ostanu kaupasta 3 pientä savukalaa, mutta jääkaappiin latoessani niitä vain löytyi pussista lisää ja lisää! Mietin siinä sitten, että kenen kaloja ne oikein oli ja mitkä niistä olikaan ne mun ostamat...
Onko jotain selitystä, mitä kalat unessa tarkoittaa? Mulla ei oo minkäänlaista unikirjaa...
Kuka tietäis?
5
745
Vastaukset
- selitys
suoraan unikirjasta:muinaiset babylonialaiset samaistivat fallokseen,kristillisen ajan alussa kalasta tuli uskonnolinen vertauskuva ennustaa hyvää onnea,kalan kiiniotto hyviä ihmissuhteita,eurooppalaisen tulkinnan mukaan kuollet kalat kertovat pettymyksistä liikesuhteissa/asioissa. englannissa kalansyöminen unessa merk.toiveiden toteutumista,ja yleisesti ottaen kalaunet symbolisoivat terveyttä.
lainaus unikirja ISBN 952-5257-26-6,löytyy kunnan lainakirjastosta tällä no:lla,ole hyvä Mulle tulee mieleen, että kalat on ruokaa, voivat viitata myös henkiseen ravintoon, ajatuksiin, mutta miksi ihmeessä ne oli savustettuja. Ne on jotenkin likaantuneet ehkä, muuttuneet matkalla. Aiot siis säilyttää niitä, mutta huomaatkin ettei ne kaikki edes ole sun omia. Onko mielessäsi joitain turhia ajatuksia kenties omasta itsestäsi, jotka ei pidä paikkaansa. Leimoja joita toiset ovat sinuun ajan kuluessa laittaneet. Voivat alkaa sanoilla...sä et koskaan... sä oot aina...sinä et osaa... et sinä ole...sinä olet...niistä monet ovat aivan turhia, voisit kenties alkaa miettimän niitä pitääkö sellaiset paikkaansa ja ehkä testaamaankin. Ajattelet etä minähän voin ja osaan.
- vaihtoehto
Mikähän lienee yhteiskunnallinen asemasi tällähetkellä? Opiskelija, työelämässä? Kalat symbolisoivat ihmisiä. Muistan kuinka naapurin mummo kerran kertoi nähneensä unessa juomalasissa kaksi kuivattua kalaa, sanoi että he miehensä kanssa kuolevat pian. Niinpä kävikin. itse kalastelin viime toukokuun puolessa välissä ja sain oudon pienen sintin, jonka joku tunnisti ruutanaksi. Sit sain isomman kalan, ihan tosi ison. No, vauvoista en vielä tiennyt, mut juuri syntyi ihan pieni keskonen, lapsenlapsi ja sit näinä päivinä ootellaan isompaa vauvelia miehen pikkuveljelle.Ja kuollet kalat sameassa vedessä tietää tosi huonoa? Mutta savustetut kalat...työpaikastaan irtisanottuja ihmisiä, enemmän kuin aluksi luultiin.
- Kalauni
Olen kotona hoitamassa lapsiani, suunnittelen ryhtyväni yrittäjäksi. Olen nähnyt jotenkin merkillisen paljon unia viime aikoina, melkein voisi kuvitella, että ne liittyvät jotenkin suunnitelmiini ryhtyä yrittäjäksi... En vain oikein saa kiinni naruista, en tiedä mitä uneni vihjailevat! "Irtisanottuja ihmisiä" - kenties suunnittelemani henkilöstömäärä on liian suuri?? Vaikka ihan pienyrityksestä onkin kyse...
- Nukkumaija
kalat tarkoittavat mielestäni kykyjä ja lahjoja joita sinulla on. Ja paljon! Liittyen varmaan tähän yrityksen perustamiseenkin, mutta miksi hiostat, savustat itseäsi eli et luottaisi kykyihisi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1195204- 472869
Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332812Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺312561Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭231939En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä111687- 1181647
Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231425- 971397
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101388