Sellasta vaan kyselisin että voiko aikuista kissaa pitää 1 vuorokauden yksin?
Olen ennen aina vakkari hoitajalle vienyt, mutta silloin kyse on ollut pidemmistä hoito jaksoista. Nyt hoitajalla on jtn muutto hommia niin ei voi kissaa ottaa..
Olen tutkaillut sitä joskus huvikseni työpäivän ajan web kameralla ja silloin ainakin nukkuu suurimman osan ajasta.
Muuten on kyllä tosi seurallinen tapaus ja tämän takia asia huolettaa itseani.. :p
Kissa vuorokauden yksin?
5
155
Vastaukset
- swaggercats
Voi pitää, kunhan jättää tarpeeksi ruokaa ja vettä :) Eikä jätä mitään vaarallisia juttuja kissan saataville, jne.
- yökyöpelit
Voisitko saada vaikka naapurin käväisemään kerran (vaikka illalla) kissan luona, tarkistamassa että kaikki kunnossa ja antamassa tuoretta ruokaa?! Tämä parempi vaihtoehto, mutta kyllä periaatteessa kissa pärjää juurikin tuon vuorokauden, kunhan on tarjolla ravintoa, vettä ja puhdas vessa.
- pärjääköemäntä
Kyllähän se varmasti pärjää. Kissasta sitten riippuneen miten siihen reagoi. Oma vuoden ikäiseni ei ole vielä ollut kertaakaan yötä yksin. Aina olen jonkun pyytänyt paikalle "lapsenvahdiksi" :) Mutta olen ajatellut, että pitäisi ottaa nyt joku yö että oppisi siihenkin. On sellainen hömppäsyliseurapulla, ettei kyllä oikein pidä yksinolosta,
Ja hällä kun on kaikki ilta, aamu, yö yms rituaalinsa :) - Miukujamilli
:D kyllä voi jos ruokaa, vettä, leluja ja puhdas vessa on. Mutta "vaaralliset" tavarat pitää laittaa piiloon.
- Hirmustin
Kyllä kissa nyt yhden yön yli pärjää vielä itsekseenkin.
Ainoa tietysti on, jos ei ole tottunut olemaan yksin, niin se voi olla sille sen kannalta ikävä kokemus.
Tietysti jos sulla on joku mukava ja asiallinen naapuri/tuttu läheltä, niin voisiko häntä pyytää vaikka käydä kurkkaamassa sun kissaa sit jossain vaiheessa, ihan vaikka sun oman mielenrauhan vuoksi?
Ja tosian, riittävästi ruokaa ja vettä sekä puhdas potta, niin niiltä osin pärjää kyllä varmasti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1054899Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493262Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle852999- 811747
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411510450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1111368Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku91237- 161059
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1141059Miehen taloudellinen tilanne ja
halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah431027