E-pillereiden jälkeinen hiustenlähtö

oivoivoi

Hei,

Kertokaahan kokemuksia e-pillereiden lopetuksen jälkeisestä hiustenlähdöstä. Minulla alkoi sulkasato 2kk lopetuksen jälkeen. Nyt tätä on kestänyt 1-2 kk.. Hiuksia on lähtenyt aikalailla ja poninhännän paksuus ohentunut aikalailla. Ohimon seutu alkavat olla aika paljasta..

Siis tämä on ihan hirveää. Kauanko tätä on odotettavissa? Kauan muilla on kestänyt? Biotiini- ja kalavalmisteet on nyt käytössä.. toivottavasti olisi jotain apua.

5

92

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olisiko_selitys

Ilmeisesti testosteronitasosi on korkea koska hiuksesi lähtee miestyyppisesti.

• BLOODisLIFE

Multa on lähteny hiuksia monia vuosia ja mun hiuksia on arvosteltu ja kommentoitu ja sanottu lause Kuten eräällä ja sen jälkeen naurettu ja katottu mua ja mulle tuli pakkomielle mun hiuksista ja mä usein koskettelen mun hiuksia ja yritän laittaa niitä paremmin että kukaan ei taas sanois mitään! Kun mä alotin elaastarit ja mä alotin ne mun hemoglobiinin takia niin vittu mun hiukset oli upeet! Oon ollu nyt muutaman vuoden käyttämättä niitä ja hiuksia on taas lähteny ja ostin Priorin shampoon, kun en voi niitä pillereitä niellä, niin katotaan auttaako, oon myös aatellu biotiinia ja foolihappoo... ostin myös hiusklipsin tavoin laitettavat synteettiset pidennykset

• Hiusongelmista

Epäilen, ettei hiustenlähtösi liity mitenkään hormonivalmisteen poisjättämiseen. Hiuksia lähtee normaalistikin noin 50 kappaletta päivässä. Muun muassa stressi ja sairaudet (ihan jo flunssakin) voivat noin puolen vuoden jälkeen näkyä voimakkaampana hiustenlähtönä. Hius on onneksi uusiutuva luonnonvara ja uutta kasvaa tilalle koko ajan. Kiinnitä huomiota siihen, että shampoosi on hajusteeton (mielellään luomulaatuinen) ja ettet käytä liuotinaineita sisältäviä lakkoja ym. muotoilutuotteita, jotka voivat kerääntyä päänahkaan. Liiku runsaasti, jotta verenkierto elimistössäsi pysyy hyvänä. Muista myös nesteytys, eli juo riittävästi vettä. Tämä vaikuttaa lähinnä päänahan ihon kuntoon. Aika selättää ongelmasi, olen siitä varma.

• tiuhtineeeen

onko hiustenlähtösi aloittaja jo loppunut?

• tintittitiit

uppp

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      20
      3784
    2. Muistatko vielä viime kesän "sutinat"?

Kohtalo vai mikä lie järjesti, että törmäiltii jatkuvasti toisiimme. Ihan uskomatonta, koska eihän me mitään ikinä sovit
      Ikävä
      24
      3179
    3. En tullut, koska käytit päätäsi.

Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m
      Ikävä
      32
      2385
    4. Yksi "sometähti" vähemmän

Ei tunnu missään.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      92
      2149
    5. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      22
      2000
    6. Tuliko ikävä

Vai miksi laitoit viestin? Soittamalla voisi saada kiinni. Mutta et sä uskalla
      Ikävä
      27
      1648
    7. Kulta, sovitetaanko joku ilta avainta lukkoon?

Musta tuntuu että me ollaan pari. Olisi ihana saada asialle sinetöinti viemällä suhde päätyyn asti. ❤️ Rakastan sua ikui
      Ikävä
      41
      1631
    8. Saitko ne viestit

Silloin viime kuussa? Vai etkö lukemut niitä.
      Ikävä
      32
      1512
    9. Päivi Räsänen eroaa todennäköisesti kirkosta

Päivi Räsänen kertoo järkyttyneensä evankelis-luterilaisen kirkon homolinjauksesta. Räsänen sanoo todennäköisesti eroava
      Luterilaisuus
      502
      1473
    10. Miten lasketaan?

Ompa ollut valtava ihmismassa taas Folkkaajia liikenteessä. Miten noin 2200 lipunostaneesta muodostuu 11000 kävijää?.
      Haapavesi
      9
      1424
    Aihe