50-nainen opettaa/Onko kokemusta?

pojuparikymppinen

Hei,
Onko teillä kellään kokemusta järjestelystä vanhempi nainen opettaa parikymppistä miestä? Miehen tai pojan puolesta järjestely on ihan houkutteleva, joskin hitusen nolo, mutta entä naisen näkökulmasta? Onko siis olemassa naisia, jotka pitää asetelmaa jotenkin aidosti houkuttelevana?

Kyselen lähinnä sillä, kun treffipalstoilla näkee aina silloin tällöin näitä nuorta etsiviä opettajia, että onko taustalla kenties maksullisen tarjoaja tai feikki? Itseäni kiinnostaisi kyllä olla jonkin opissa, jotta voisin yllättää ikäiseni taidoillani tilanteen tullessa vastaan. Joskun toki koen aitoa vetoa vanhempiin naisiin, mutta toki oman ikäiset tai nuoremmat kiinnostavat enemmän. Tämä järjestely kiinnostaisi itseäni siis ihan oppina ja seikkailuna.

Kellään kokemusta naisena tai miehenä?

84

9968

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • M-26v

      Itsekkin haluaisin joskus päästä sänkyyn hieman päälle viisikymppisen naisen kanssa kun jokin siinä on ainakin ajatuksen tasolla todella kiihottavaa. Olen minä parin nelikymppisen naisen kanssa sängyssä ollut ja oman ikäisistä ei ole vieläkään mitään kokemusta ja tottakai haluaisin senkin kokea. En vain tiedä mistä sitä onnistuis löytämään haluamaansa seuraa kun olen todella ujo. Pitää vielä oikein painottaa tuota asiaa että olen todellakin niin ujo että se haittaa merkittävästi naisiin tutustumista ja seuran saamista.

      Olen jo vuosia sitten kuullut että Helsingissä on sellainen paikka kuin mummotunneli josta olis helppo löytää vanhempia naisia seksiseuraksi. Harmi vain että asun monen sadan kilometrin päässä Helsingistä niin ei sinnekkään niin vain tule lähdettyä. Netistä taas on todella vaikea mistään löytää vanhempia naisia jotka olisivat valmiita opettamaan nuorempaa miestä. Onhan sitä tullut yritettyä mutta aika huonoin tuloksin. Alkaa myös jo hieman tämä ikä painamaan kun ei varmaan monikaan nainen halua opettaa enää mitään lähemmäs kolmekymppistä miestä. Pitääkin varmaan alkaa valehdella ikänsä 18-vuotiaaksi kun näytän aika paljon ikäistäni nuoremmalta.

      • pojuparikymppinen

        Ja itse olen kanssa 25, mutta näytän ikäistäni nuoremmalta. Omanikäiseni pitävät minua pikkupoikana, mutta nuoremmat ovat kiinnostuneita, vähän liiankin nuoret.


      • Poikai
        pojuparikymppinen kirjoitti:

        Ja itse olen kanssa 25, mutta näytän ikäistäni nuoremmalta. Omanikäiseni pitävät minua pikkupoikana, mutta nuoremmat ovat kiinnostuneita, vähän liiankin nuoret.

        Opettelua. Poika kavereinden kanssa imetetään toisianne. Runkkaaame ja kokeilemme toistenne pyllyä naida.


      • Anonyymi

        ite hakeuduin tätini seuraan osas todella hyvin opettaa nuorta poikaa nyt 50v vieläkin palaan hänen luokseen on yksin mutta meillä ihania seksi hetkiä yhdessä


      • Anonyymi
        Poikai kirjoitti:

        Opettelua. Poika kavereinden kanssa imetetään toisianne. Runkkaaame ja kokeilemme toistenne pyllyä naida.

        poika seksi mukavaa just 15-16v voi kokeilla rajoja muut voi kattella minä nuorempana tienasin tupakki-rahat ottamalla suihin koulun välitunneilla oli siinä kyllä urakkaa ja lopuksi jaoin peppuu jokaiselle jotka halus kivaa oli nyt naimisissa ja vaimoni enää saa leikkiä pepullani


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ite hakeuduin tätini seuraan osas todella hyvin opettaa nuorta poikaa nyt 50v vieläkin palaan hänen luokseen on yksin mutta meillä ihania seksi hetkiä yhdessä

        Olin 25 ja olin lopettanut seurustelun, menin kaupunkiin tädin luo yöksi kun halusin käydä tansesissa. Täti oli jotain 45 - 47v. Täti asui yksin kun pani ukon pellolle juopottelun takia.
        Istuttiin iltapäivällä parvekkeella auringon paisteessa ja otettiin lonkeroa ja viiniä, täti neuvoi ota täällä niin ei mene paljon rahaa illalla. Kun Marja tuli sisältä oli vaihtanut bikinit päälle, asettui viltille makaamaan antoi aurinkovoiteen ja nauroi kun olet siinä rasvaa selkä puoli. Marjalla on kaunis vartalo käy salilla useasti katselin pakaroita ja pyllyä aikuisen kiinteä vartalo levittelin jalkoihin rasvaa tunsin käsissä kiinteät lihakset, kun laitoin pakaroille Marja veti housut aivan pyllyvakoon että voin rasvata hieroin voidetta rohkeasti Marja huokaili sinut pitäisi plkata öljyämään useammin selkä ja olkapäät sain rasvan Marja kääntyi ja istui otetaan viiniä juotiin pari lasia Marja sanoi haluan että rasvaat edestä ja heitti yläosan hieroin jalkoihin Kun pääsin haaroihin pani huusut pillun huulien väliin alkoi shortseja kiristää jo kunnolla rasvasin jalat ja aloin rasvata vatsaa Marja oli silmät kiinni näytti tunne vähän rasvasin pillun huulia Marja värähteli kuiskas ihanaa sinä osaat.
        Rasvasin rintoja ihanan pehmeät rinnat öljysin kunnolla. Marja kokeili kalua kuiskasi riisu, otin itseni alasti Marja katsoi kalua ihanan kova ja sopivan iso rasvasi sen kunnolla ja veti päälleensä ohjasi sisään, Marja oli liukas ja märkä, kiskasi ollaan hiljaa ja levitti haaroja suukottelin kaulaa Marja kuiski menet ihanan syvälle tulen hulluksi täällä ulkona sanoin vastapään yläkerran parvekkeelta voi nähdä Marja rutisti voi luoja näkeeeköhän sieltä kun minua naidaan ei mennnt pitkään kun kietoi jalat ja tärisi imi kaluaa ja kuiski nyyyt nyyyt tunsin kuinka supisteli rajusti kuiski tule tule kun laukesin painoi kynsillä pakaroista työnsi niin syvälle kuin pääsin . Marja katsoi ruskeilla silmillä ja hymyili, ethän lähde minnekkään keinutti lantiota kuiskasi haluan lisää ja paljon.
        Sisällä Marja oli koko ajan alsti kehuin hänen vartaloa. Marja istui viereen ja sanoi olen huomannut salilla kuinka pojat katsoo mun pyllyä peileistä sen näkee hyvin, joskus kun tulen pitää tyydyttää kunnolla itseä Marja nousi ja tuli ison mustan dildon kanssa istui vastapäätä katsoi minua koko ajan ja hyväili rintoja ja hyväili kalulla pilua ja työnsi sisään katsoin kuinka nautti siirryin eteen ja nuolin samalla Marja oli silmät kiinni ja huokaili ihana iso kalu panee ja toinen nuolee sai sellaisen orgasmin että valitti pitkään käänsin Marjan sohvalle ja annoin levähtää, nukahti siihen.
        Istuin vastapäätä jakatselin Marjaa kaunis aikuinen nainen ja rinnat kauniit.
        Jonkin ajan päästä Marja hypähti istumaan katseli ympärille hymyili mun ihana poika liukui eteen nyt sain ensikertaa naisen huulet siten kalun ympärille että nautin kieli liikkui terskan ympäri Marja imaisi ja sanoi nyt saan olla kiimanen nainen haluan olla huora saank olla , ai saan sun kalu paisuu lisää, hanaa saan olla ja hieroi pillua kertoi kuinka pillu valuu jatkoi vähän aikaa ja nousi, pakko saada sisään nyt heilui ihan vapaasti pidin rinnoista kiinni ja imin jos voin kysyin paljonko maksaa supatti korvaan kaksi sataa niin saat panna sisään lantio keinui nopeaa kysui milloin milloin kun kerroi kohta piti syvällä ei liikkunut kun laukesin rutisti kunnolla ja painoi alas.
        Levähdettiin kumpikin ainakin kaksi tuntia Marjan puhelin soi, EI EI nyt en ole kotona laski puhelimen Jenni olisi tullut kylään.
        Olen ollut Marjan luona useasti tämän jälkeen , kerran siellä oli Jennikin kun menin pyynnöstä loppuu palsta ei voi kertoa sitä iltaa


    • M-26v

      Kysyn ihan uteliaisuuttani aloittajalta että millä treffipalstoilla olet tällaisia ilmoituksia nähnyt missä vanhempi nainen haluaa opettaa nuorta miestä? Itse olen nähnyt tuollaisia lähinnä iskurissa mutta eikös se ole nykyään maksullisten naisten ilmoittelu palsta? Näin ainakin olen käsittänyt että nykyään siellä valtaosa naisista on maksullisia.

      • pojuparikymppinen

        Joo iskurissa olen juuri nähnyt, mutta kokemusta ei ole. Suomi24-treffissä on kanssa välillä, mutta ei niin suoria.

        Et sä vissiin niin ujo ole, kerta nelikymppisiä on kuitenkin irronnut. Vai onko he olleet itse niin aloitteellisia/puutteessa?


      • M-26v
        pojuparikymppinen kirjoitti:

        Joo iskurissa olen juuri nähnyt, mutta kokemusta ei ole. Suomi24-treffissä on kanssa välillä, mutta ei niin suoria.

        Et sä vissiin niin ujo ole, kerta nelikymppisiä on kuitenkin irronnut. Vai onko he olleet itse niin aloitteellisia/puutteessa?

        No vähän vaikea selittää asiaa mutta netissä tuli ensin kirjoiteltua varmaan useampi kuukausi ennenkuin rohkenin tavata ja kuulostaa varmaan aika hullulta mutta ekalla tapaamisella vedin aika paljon alkoholia ja jotain lääkkeitä sekaisin että rohkenin tavata. Jatkossa se sitten olikin jo jokseenkin helpompaa ilman mitään päihteitä vaikka toki yhä jännitän tuollaisia tapaamisia todella paljon ja varsinkin silloin kun tapaan ensimmäistä kertaa jonkun naisen.


      • mies_25_

        Noita vasta eronneita seksiseuran hakioita kyllä löytää myös suomi24 treffien listoilta. Voiskin kokeilla jutustella heidän kanssa :)


    • kokemustakinon

      On kokemusta. Opettajalla oli enemmän halua kuin osaamista. Myöhemmin rehvasteli työkavereille asiasta. En enää valitsisi työkaveria opettajaksi.
      Seuraava ”opettajani” oli noin nelikymppinen naapurin rouva jolla oli asennetta, loistava valinta.

    • hyväkokemus

      Jos haluaa nuori mies vanhempaa naista kannattaa mennä kylpylään. Itse kun olin joitakin kertoja n 26 v omanikäisen kanssa. Poikuus meni tuossa iässä.
      Olin kylpylässä tuolloin ja naisten tansseissa haki n 60 v nainen joka oli tyylikäs ym. Menin sänkyyn ja täytyy sanoa, että tiettyä arkuutta ja epävarmuutta se otti pois. Kannattaa harrastaa vanhempien naisten kanssa sexiä..

    • pohjoisen_poju

      Olen 19v nuorukainen ja pitkään haaveillut 50 tai 60 naisen oppiin pääsystä, tuntuu vain että näitä naisia on harvemmassa

      • Pieru-Joe

        Perverssi!


      • Vanharouvahunningolla

        Mitä perverssiä tuossa on?? Kyllä nuori mies voi rakastella vanhempaa naista ja kyllä halukkaita naisia löytyykin, eikä välttämättä silti mitään muodottomia möhkälevalaita. Minusta ihan ok juttu.....suostuisin, jos poika olisi fiksu käytöksinen ja luotettava.


      • kokematonM
        Vanharouvahunningolla kirjoitti:

        Mitä perverssiä tuossa on?? Kyllä nuori mies voi rakastella vanhempaa naista ja kyllä halukkaita naisia löytyykin, eikä välttämättä silti mitään muodottomia möhkälevalaita. Minusta ihan ok juttu.....suostuisin, jos poika olisi fiksu käytöksinen ja luotettava.

        Ootkos mistäpäin?


      • Vanharouvahunningolla
        kokematonM kirjoitti:

        Ootkos mistäpäin?

        Pirkanmaalta.......kiinnostuitko? :)


      • Edellinen
        Vanharouvahunningolla kirjoitti:

        Pirkanmaalta.......kiinnostuitko? :)

        Olet siis parisuhteessa, mut haluat syrjähypyn..hmm.
        Sanotaanko, et jos lähellä asuis, niin miksei voisi naida vanhempaakin.
        On mulla yksi sulka hatussa jo ennestään, et ei sillain keinolla millä hyvänsä ja mistä hyvänsä tarvitse naista etsiä.


      • KokematonNuori
        Vanharouvahunningolla kirjoitti:

        Pirkanmaalta.......kiinnostuitko? :)

        Asutko Tampereella tai lähellä Tamperetta?


      • Vanharouvahunningolla

        Sastamalan suunnalla :)


      • KokematonNuori
        Vanharouvahunningolla kirjoitti:

        Sastamalan suunnalla :)

        Minkä ikäinen?


      • Vanharouvahunningolla

        Olen 60 , mutta onko iällä väliä? Mieskaverini haluaisi nähdä, kun olen nuoremman miehen huomion kohteena. Istuttaisiin yhdessä iltaa tai jossain mökillä....missä vain. Minulle hän toivoisi stay upit, minihameen ja korkokumpparit, mutta ei pikkareita. Sinun tulisi lähennellä minua, olla kiltti, huomaavainen ja olla kiinnostunut muustakin, kuin pelkästä panosta. Vaikea yhtälö.


      • KokematonNuori
        Vanharouvahunningolla kirjoitti:

        Olen 60 , mutta onko iällä väliä? Mieskaverini haluaisi nähdä, kun olen nuoremman miehen huomion kohteena. Istuttaisiin yhdessä iltaa tai jossain mökillä....missä vain. Minulle hän toivoisi stay upit, minihameen ja korkokumpparit, mutta ei pikkareita. Sinun tulisi lähennellä minua, olla kiltti, huomaavainen ja olla kiinnostunut muustakin, kuin pelkästä panosta. Vaikea yhtälö.

        Ei iällä ole väliä. Itse olen 26-vuotias mies ja vielä melko kokematon seksin suhteen. Olis kyllä tosi kiihottavaa naida päälle kuusikymppisen rouvan kanssa mutta haluaisin että olisimme kahden joten tuo on kyllä vähän vaikea yhtälö toteutettavaksi että miehesi olisi katselemassa. Olen vähän ujo tuollaisien juttujen suhteen että joku olis ylimääräisenä katselemassa ja haluaisin vähän yksityisyyttä.

        Kiihottaa kyllä ajatella kuinka olisit pukeutunut stay-upeihin, minihameeseen ja korkosaappaisiin ja tulisit ratsastamaan mun nuorella munalla. Pari kertaa olen nainut vanhemman naisen kanssa ja olen sängyssä tosi kestävä joten nauttisit varmasti. ;)


      • Vanharouvahunningolla

        Niinpä....sullakin vain pelkkä nainti mielessä.


      • KokematonNuori
        Vanharouvahunningolla kirjoitti:

        Niinpä....sullakin vain pelkkä nainti mielessä.

        No mitä muuta muka pitäisi olla mielessä, häh?


      • KokematonNuori
        KokematonNuori kirjoitti:

        No mitä muuta muka pitäisi olla mielessä, häh?

        Tavataanko ensi viikonloppuna mun luona Tampereella mut ilman sun miestä? Voidaan me viiniäkin juoda, vähän syödä, saunoa ja katsella vaikka elokuvia mut seksi on tietysti pääasia.


      • Työpoikuus
        Vanharouvahunningolla kirjoitti:

        Mitä perverssiä tuossa on?? Kyllä nuori mies voi rakastella vanhempaa naista ja kyllä halukkaita naisia löytyykin, eikä välttämättä silti mitään muodottomia möhkälevalaita. Minusta ihan ok juttu.....suostuisin, jos poika olisi fiksu käytöksinen ja luotettava.

        Työpaikallani on paljon nuoria poikia, itse viisikyppinen nainen ja pojat vielä katselee perään. Tänä vuona on viisi poikuutta saanut opettaa, ja tusina muita poikia on ollut yötä. Ei tarvii kapakasta hakee kun on halukkaita lähellä.


    • Opettajana

      On monta 16-22v poikaa opetttanut toisia ekaa kertaa mikä kiihottaa. Nuorestakin pojasta saa kunnon seksi orjan kun jaksaa opettaa mistä pitää nuolla ja ym... Tykkään kunnon panoista kun kerran seisoo tunti kaupalla kovana. KANNATTAA.

      • dilfjju

        Joo mua opetti oma Äitini kun olin 15. Oon siitä ikuisesti kiitollinen. Sain tutkia naisen anatomiaa ja menettää poikuuden, sekä mikä tuntuu naisesta hyvältä, että se saa satavarmasti orgasmin. Ei siitä mitään traumoja jääny, minulle ainakaan. Nyt 13v myöhemmin kun minulla on vaimo ja lapsi, Tavataan vielä kerran viikossa, kun asutaan samassa kaupungissa.


    • Täällä olisi 23-vuotias nuorimies, joka etsii vanhempaa naista opettamaan ja viemään poikuuden.

    • 62v

      Kaverin 15v poika oli ekakertaa saunassani. Kiihottu rinnoista ja karvasesta vitustani. Painauden sitä vasten kun iso seiso. Pussailin ja puristelin munaan sisälleni, kohta laukes. Sitten opetin pitempään ettei heti tule.

      • aamen...ja sitten mummu heräsi ja päästi irti sängynjalasta.


    • Oppikoulu

      Me vastattiin kaverin kanssa, ollaan 18 v kumpikin... tonne iskuriin kymmenelle naiselle ja kun ollaan kokematon ja kerran saanut, ajattelimme etsiä tuollaisen 40-50 naisen opastamaan.
      No 8 niistä oli ihan hanurista, eli feikkejä, mutta kaksi asiallista oli. Lähetettiin reilustu kuvat ja sovittiin tapaaminen marketin kahvilaan. Ja näistä kahdeta se eka oli ihan kiva ja ok. näköinenkin.
      Oli kyllä naimisissa, mutta rouva vakuutti, että asia oli ok. hänen miehelleen. Seuraavana viikonloppuna menimme rouvan mökille ja tapasimme myös hänen miehensä joka oli lähdössä takaisin kaupunkiin.
      Ja kyllä oli monella tavoin mielenkiintoinen viikonloppu, rouva osasi asiansa ja melkein kaikkea oli tarjolla. Ensi viikonloppuna menemme uudelleen. Eli kyllä vanhemmat naiset osaa ja tietää.

      • Taharontietää

        No kerroppa siitä viikonlopusta....oliko vielä kivaa?


    • nymfot

      Joskus törmänny ilmotukseen, jossa nainen on kirjoittanut olevansa parisuhteessa oleva nymfomaani ja hänen miehensä ei pysty tarpeita täyttämään ja kuulemma mies hyväksyy täysin, että nuoremmat miehet käyvät opissa. Teki mieli ottaa yhteyttä, mutta mieliteoksi jäi.

    • Neitsytpoju19

      Täällä olisi 19v neitsytpoju joka haluaisi kypsän naisen oppiin.

    • Vanharouvahunningolla

      Eikö enään puumat kiinnosta, kun keskustelu lakannut?

      • KokematonNuori

        Olis kiinnostanut mutta sua ei kiinnostanut tavata mua vaikka ehdotin. Mut eipä kiinnosta enää. Olen jo luopunut unelmistani.


    • 20vjaparisuhteessa

      Vaikka heti :)

    • Pojille tiedoksi, kyllä luonto tikanpojan puuhun ajaa...
      Kuunnelkaa naita ja naisen kehoa, kyllä se teille kertoo, mitä pitää tehdä! Eri naiset nauttiin, eri asioista.
      Tosi asia on kyllä, ettei nuoret naiset osaa heittätyä nauttimaan, mietitään sängyssä kaikkea turhaa esim. miltä näytän. Vanhempana tietää, ei se miehelle ole tärkeää, tärkeinä on tyydytys. Miehet olenko oikeassa?

    • ewpioh

      Aloittajalle: Kannattaa käydä kylpylöissä tai ruotsinlaivalla, molemmissa pyörii kiimaisia ja impotentti-äijänsä ansiosta kroonisessa kyrvänpuutteessa eläviä kypsiä rouvia.

      Nuo seuranhakupalstojen opettaja-tädit taitavat olla enimmäkseen maksullisia.

    • Tädinlelu

      Minä olin 12v ensimmäisellä kerralla kun oli tädin luona hoidossa viikonlopun. Täti otti multa vaatteet pois, sanoi että tarkistaa mitä on vaatteiden alla piilossa, Herranen aika oletko sinä POIKA sanoi se täti ja rupesi kopeloimaan minua. Minä sain orkasmin monta kertaa silloin, en oikeeta ei tullut spermaa silloin. Ja täti piti koko viikon lopun mut alasti, ei antanut laittaa housuja jalkaani. Ja seuraavalla kerralla sama uudestaan, Kunnes vihdoin rupesi mun penikseni toimimaan ja täti rupesi kädestä pitäen opettamaan runkkaamisen salat, pesun sekä lopuksi miten naidaan. Mutta tädilläni jäi jokin vaihde päälle, ja joka kerta multa vaatteet pois kun menin sinne, monta kertaa mun vanhempani jäivät katselemaan kun täti riisui multa vaatteet pois, ja rupesi runkkaamaan minua. Sen jälkeen kun oli tullut yksi laukaus multa, lähtivät mun vanhempani pois. Ja täti laittoi mut selälleni ja otti itseltään housut pois, ja rupesi naimaan minua silloin. Ja kun penikseni teki lakon niin kopeloi minua koko ajan ei pienintäkään lepoa antanut. Ja kun mun vanhempani tuli hakemaan minua, menin monta kertaa alasti mun isäni kaulaan, Ja isäni sekä äitini laittoi mulle vaatteet päälleni. Ja me lähdettiin pois. kun päästiin kotiin niin isäni kantoi mut keittiöön ja laittoi mut pallin päälle seisomaan ja multa otettiin vaatteet pois. Ja mun vanhempani ottivat käsirasvaa ja voitelivat mun vartaloni silloin. Pilini erittäin huolella, onpa täti tehnyt hyvää työtä sinun kanssasi nyt, ei seiso pojan vehje ei. Ja minä pyysin että seuraavalla kerralla ei tädin luokse. Mutta mun isäni sanoi että meillä on sopimus sen tädin kanssa, ja meillä on pieni pakko viedä sinut sinne joka kerta kun se soittaa ja sanoo että haluaa sinua. Tätini oli taannut mun vanhemmilleni lainan, ja jos ei poika tule hänen luokse niin seuraavaan lainaan ei tätini laita nimeään alle, ja me joudutaan muuttaa kadulle.

      • tätisionvihanen

        ja milloin, sä heräsit, kun untanäit ja kirjotit tän eekö äitis jo puutu tommosee


    • nuorkokematon

      18-v neitsytpoika Kuopiosta opettajan tarpeessa

    • Rouvahunningolla

      ONko"vanharouvahunningolla" vielä kiinnostnut nuorista miehistä,)? Täällä olisi urheileva komee nuorimies kiinnostunut...

    • Tiina-60v

      Kun omalta ukolta ei saa kuin harvakseen , niin pakko hakea nuoremmista ja timmivartaloisista nuorista miehistä apua puutteeseen . Laivaristeilyt on hyvä paikka missä saa varmasti nautintoa . Mäkin mielelläni etsin nuorempia kuin vanhoja ja väsyneitä ukkoja seurakseni .

      • KuumaaPuumaa

        Hyvälle kuulostaa. Itse pidän vanhemmista Ladyistä jotka tykkäävt nauttia nuoremman sporttisen miehen hyvin seisovasta kalusta. Voisin
        mailia laittaa sinulle PuumaRouva jos kiinnostaa,)


    • Kansmies

      Neljä vuotta oli seksielämää eletty kun törmasin puuman, kapakassa. Eli olin itte 22 ja nainen päälle 40.. Ei päästänyt nukkumaan sitten ollenkaan. Otti kummasti kaiken liiallisen jännityksen pois ja sain huomaatavasti paremman käsityksen miten naista pitää käsitella.
      Käyttänössä oli sen verran iso kokemus et itse pitän tätä oikean seksielämään aluksi.
      Pitänee myöntää et tähään päivään asti puumien suhtessä nenä tuulessa, silmänkulmassa iloinen salama. Vaikka jos ikä itelläki 40 plus..

    • Puumathot

      Mun poikuus meni vasta 24 vuotiaana jollekin 40v thaihierojalle. Ehdotti suoraan sitä ja ruvettiin hommiin. En osannut nauttia kokemuksesta ja vähän pettynyt fiilis kun oli suuret odotukset seksiä kohtaan. Suuri helpotus kuitenkin saada pesää. Ei se tosin ole tehnyt minusta hirveästi rohkeampaa naisten kanssa, mutta vähemmän jännittää nykyisin. Onhan näitä kokemuksia kertynyt muutama lisää tuonkin jälkeen. Ajan kanssa oppii nauttimaan enemmän ja uusi aspekti avautuu koko asiaan. Sen voi sanoa että porno vääristää paljon mielikuvia asian suhteen. Porno on nykyisin tylsää katsottavaa kun oikean ihmisen kosketus on paljon parempaa. Tuntuu että olen mieltynyt kokemusten johdosta vähän vanhempiin naisiin. Tietenkin nuoremmatkin kelpaa, mutta olen eri aaltopituudella. Haluaisin sekstailla vanhempien naisten kanssa ja sitten seurustelupuoli jos siihen ryhtyisi niin oman ikästen.

      Se puumien itsevarmuus ja rohkeus puree muhun kun itse oon usein liian ujo tekee aloitetta sekä se että ei tarvii säätää niin paljoo. Suoraan asiaan ilman sen suurempia vitkutteluita. Kyllä nuoren miehen on niin paljon helpompaa elää kun on saanut vanhemmalta naiselta kunnon kyydit.

    • PaasiCheri

      Aikoinaan n 19-20 vuotiaana tuli käytyä hesassa PaasiCheri nimisessä tanssipaikassa.
      Ja voin sanoa että saanti ja kyyti oli huimaa ,kun melkein joka kerta joku 30-55 ikähaarukassa ollu daami nappas matkaansa.Oli eronnutta,yh:ta ja karannutta munan puutteessa.
      Olin jo jonkun verran kokenut silloin,mutta kyllä aikuisen naisen käsittelyssä aina oppi jotain uutta.
      Vähä unisia öitä nuo reissut ja aamut alko panemisella.
      Parasta oli aikuisessa naisessa se huolenpito,eivät heittäneet pihalle saatuaan haluamansa,vaan yleensä sai aamu kaffet ja aamupalat ennen kotio lähtöä...jotku daamit anto jopa tupakki ja bussirahat lähtiessä.
      Ja aina sai naida paljaalla....oi niitä aikoja vuosina 1989-1991

    • Ujomies28v

      Antaako vanhemmat naiset helposti laivaristeilyllä kunhan vain uskaltaa mennä ehdottamaan seksiä? Vai pitääkö olla komea, sporttinen ja vähintään 180cm pitkä mies?

      • Anonyymi

        ite alotin nainnit hieman alle 50v naisen kanssa eipä siitä ongelmia tullu kummallekkaan,jostainhan se on alotettava eikä muo kiinnostanu mitkään pikkulikat!


    • Anonyymi

      Menetin 24-vuotiaana poikuuden naapurikylän 45v leskelle, tutustuttiin netin välityksellä suomi24 chatissa ja lyhyen jutustelun jälkeen hän kutsui luokseen saunomaan... Ajatus oli niin kiehtova että rohkenin matkustaa hänen luokseen samana iltana. Menin hänen edellään saunaan löylyihin ja hän seurasi hetken päästä perässä. Hänellä oli valtavat aikuisen naisen rinnat jotka kiihottivat niin paljon ettei voinut vastustaa pientä seisokkia lauteilla... peseydyimme yhdessä jonka jälkeen hän johdatti minut makkariinsa, meni kontilleen ja pyysi minua taakseen, siirryttyäni hänen taakseen levitti hän pillunsa käsillään ja pyysi minua laittamaan pippelini sinne... tunne oli niin ihana että kaluni alkoi sykkimään spermaa lähes samalla sekunnilla kun olin työntänyt pippelini koko varren matkalta hänen kosteaan lemmenluolaansa. Siinä meni poikuus :)

    • Anonyymi

      Itse 19v armeijasta vkl vapaalla livechatistä löysin 54v rouvan joka kyllä tykkäsi opettaa ja antoi tutkia rauhassa. Jatkoimme tapailua monta kertaa.. oli kuulemma salapuuma

      • Anonyymi

        Sulla on käynyt tuuri, Livechat on meinaan täynnä miehiä ja miehiä jotka esiintyy naisina...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla on käynyt tuuri, Livechat on meinaan täynnä miehiä ja miehiä jotka esiintyy naisina...

        Kannattaa olla tosiaan varovainen, siellä paljon huijareita. Vanhempia setiä jotka kyllä vie nuorelta pojalta neitsyyden.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa olla tosiaan varovainen, siellä paljon huijareita. Vanhempia setiä jotka kyllä vie nuorelta pojalta neitsyyden.

        Tinderistä löytyy naisia vaikka joka sormelle, oletkos katsonut paikkakuntasi tarjontaa?


    • Anonyymi

      Meillä on mieheni kanssa sopimus, että naapurin miehelle ei persettä jaeta (koska saa sitä muutenkin omalta rouvaltaan) mutta puutteessa olevia nuoria poikia/miehiä saan avustaa. Varsinkin poikuuden poistamisessa.

      Mieheni mielestä tämä on täysin ymmärrettävää koska jos pojalla ei oo tyttöystävää johon paineet voisi purkaa niin on hyvä jos on käytettävissä ns "naapurin rouva" joka antaa. Muutenhan poikaparat kuolevat myrkkyihinsä.

      Näin olen hoidellut useamman pojan vuosien saatossa. Ja voi sitä poikien ilmettä siemensyöksyn hetkellä kun ensimmäistä kertaa saavat naiseen purkautua.

      • Anonyymi

        Toi on kiihottavaa. Meillä kans rakas mature vaimoni (47 v) on antanut pillua muutamalle nuorelle ensikertalaiselle oriille. Meillä on yhteisenä hupina ns kellottaminen eli kuinka nopeasti poikaparat purkautuvat. Olen vieressä huoneessa kellon kaa ja on erittäin kiihottavaa tietää ja kuulla että vaimo on selällään sohvalla/sängyssä/lattialla jalat auki ja nuori ori on jalkojen väilissä kyntämässä.

        Yleensä kesto on 3-5 min. Lopussa mulla on kyrpä jäykkänä ja pussit pinkeänä. Ja kun poika katoaa takavasemmalle niin ryntään huoneeseen ja tuun joko liukkaille tai käännän vaimon vatsalleen ja tuun takapuoleen.


    • Anonyymi

      Alastonsuomessa useampi pari tarjoaa poikuuden poistoa ilmoituksillaan. Klubeista löytyy ilmoitukset..

      • Anonyymi

        Kävin minäkin nuorena neitsyyden menettämässä 47v naiselle,pullukka oli mutta hyvät oli kyyditkin ja pirun tiukka jota ihmettelen vieläkin...
        Eronnu oli ja lapset jo maailmalla puuttessa oli hänkin ties koska saanu?


    • Anonyymi

      Hei. oon noin 40v mies. ollessani noin 20v olin usein erään eläkeläisparin opissa. olin silloin vielä aika kokematon mut oli tosi mahtavaa ku kokenut pari opetti kaikki jutut. ja kaikki tykättii kovasti, ikäeroa noin 50v mut ei haitannu mitää, saman henkisiä ku oltiin. nain rouvaa kaikissa asennoissa, isäntä avusti ja katteli vieressä, välillä pani myös. myös bi juttua kokeiltii isännän kaa, esim tykkäs usein ohjata mun meisselin vaimon pilluun. ja kerran sain kokeilla isännän penispumppua, isäntä asensi sen paikalleen ja pumppasi. rouva katseli huvittuneena ja kommentoi että ei tarvi ku se näyttää seisovan ilmankin. vhs filmejä kateltii porukalla aina samalla. kerran isäntä otti valokuvan ku mun meisseli oli pillun huulilla. näytti sitte kuvaa myöhemmin. usein oon haaveillu rouvasta jälkee päin, ja ollu kiitollinen saamastani perinpohjaisesta opetuksesta. ja tämä tarina on tosi.

    • Anonyymi

      iteäni opetti nainen 50v kuinka nuolla ja leikkiä sormella pillua opetti myös mulle kuinka hyvältä anaali hieronta ja suihinotto tuntuu myöhemmin myös miehensä mukana opin kaiken myös miehestä suihinoton ja anaali nautinnon sekä sperman suihin oton olen kiitollinen

    • Kyllä oikein innokkaan kokemattoman pojan ensi seksikokemuksen luojana ja opettajana kiihoittaa ainakin näin 56.v rouvana.

      • Anonyymi

        Voisin tulla TuuliTädin hellään oppiin.


      • Ja intoa ja opinhalua nuorilla riittää...sen olen huomannut.


      • sonjarouva kirjoitti:

        Ja intoa ja opinhalua nuorilla riittää...sen olen huomannut.

        Niin vilpitöntä intoa etteivät pojut osaa sitä peitellä ja silmät harhailee ympäri naisen vartaloa himosta kiiluen!
        Poikien punteissa hurjasti jäykistelevät kohoumat puhuttelevat kyllä tätiäkin ja pistää myös halut hyrräämään!


      • TuuliTäti kirjoitti:

        Niin vilpitöntä intoa etteivät pojut osaa sitä peitellä ja silmät harhailee ympäri naisen vartaloa himosta kiiluen!
        Poikien punteissa hurjasti jäykistelevät kohoumat puhuttelevat kyllä tätiäkin ja pistää myös halut hyrräämään!

        sposti?


      • Anonyymi

        Missäs päin suomee olet?


      • Anonyymi
        sonjarouva kirjoitti:

        sposti?

        Täällä 22v kiinnostaa kovasti.. mites Sonjaa? ...


      • Anonyymi
        sonjarouva kirjoitti:

        Ja intoa ja opinhalua nuorilla riittää...sen olen huomannut.

        ota yhteyttä mukavaan sinkku kolliin johan.ois18gmail.com


      • Anonyymi

        Haluaisitko opettaa minua oon 20v mutta epävarma haluisin jonku opettaa kunnolla miten tyydyttää


    • Anonyymi

      Kesällä kysyn vaimolta onko se kiinnostunut nuorista kun tekee kaikkea mielellään veljenpojan kanssa Jannen joka on 16v. Sanoi onhan se kiva ja samalla nuori tumpelo ja sen taia se tyttö jötti sen. Illalla palattiin asiaan sanoin äsngyssä, auta sitä vähän aikuistumaan, tarkoitatko että viettelen sen, vaikka jos ei muu auta.
      aamulla noustiin Sari alkoi pukeutumaan , sanoin tuo ei auta, nakkas liivit mulle haistele nuita.
      Laittoi valkoisen paidan ja shortsit. Näytin peukkua,näytti kieltä ja huuteli meitä kahville. Iltapäivällä Sari sanoi minua rupesi oikeasti haluttamaan kun rinnat on koko ajan hiertyy. Sanoin mene kalalle kokeile olla kuuntelevainen ja anna hyväillä jos haluaa.
      Sari kertoi että oli kuunnellut ja lohduttanut niin halatessa Janne oli vähän halannut kovempaa ja hämmästynyt niin oli sanonut kiinnostaako rinnat oli antanut hyväillä kunnolla nostanut puseroa ja imettänyt kiimasia nännejä mutta olin tullut justiin.
      Kun illalla lähdin kalaan sanoin Sarille anna, annat sen mennä ensin sinne saunaan menet vaat ja sanot täällä on saunottu aina yhdessä, varmaan saat imeä nuorta kyrpää.Soita kun saan tulla.
      Illalla purki tuntojaan.
      Kun menin saunaan istuin viereen, kysyin oliko väärin päivälla kokeilla rintoja, oli noussut kumarasta ja sillä seisoi tosi kovana en puhunut mitään nousin seisomaan otin kauhaan vettä pesin kunnolla ja imin tiesin että olen ehkä ensimmäinen, ei puhuttu mitään kaunis kova kyrpä nyrkissä halusin saada sen suuhuni ei kestänyt kauaa kun sain suuhuni kovan lastin.
      Istuttiin ja otettiin löylyjä ja makoilin lauteella. Janne ei ujostellut käveli kalu pystyssä, tuli viereen imi nännejä kokeili pillua avasin reidet että pääsi kunnolla sisään, sinä tulit et soittanut.
      Illalla vaimo kävi kuumana kuiskaili vaikka mitä ja runkkasi estelin kaikkea, suuttui ja alkoi nukkumaan. aamulla herätin nuolemisella, oli heti mukana työnteli pillua kuin nuori hutsu pidin käsistä ja annoin saada pienen orgasmin, yritti vetää sänkyyn mutta menin keittiöön. Huutelin Jannea juotiin kahvit, sanoin Jannelle menen käymään töissä soittelen, herätä Sari.
      Illalla Sari kertoi, Janne tuli herättelemään ja kertoi että lähdit, vedin Jannen päälleni, olin sun takia niin valmis että ohjasin Jannen sisään vähän ylättyneenä alkoi naimaan et usko kuinka olin rivona ja kiimassa tunsin vain kovan nuoren kyrvän lakana kastui ja kun tulin kastui lisää Jannen otin sievästi sisään kun tunsin että koveni lisää puristelin lihaksilla kun laukesi sen sperma oli kiinteää kuin liimaa ei valunur pysyi iholla. Naitiin yhteensä neljästi ja pitkään aina, eihän haittaa että opetin. Hommaan sulle siskoni tyttären se on kuulema aika levoton poikien kanssa, Niinanko ? joo Niinan.

    • Anonyymi

      Äitini opetti minulle aikoinaan naisen anatomiat ja seksin salat. Olon 17v ja äitini 42v.

    • Anonyymi

      minä olen mies jota nuorena opetti 50v nainen atoi suuhoidon työnsi sormen peppuun epäröin sano tuntuu hyvälle 2sormen jälkeen halusin jotain lisää ei ollut sauvaa mutta haki vanhan 0,33 cokis pullon liukkaria istuin päälle sinne liukui sehän on muodoiltaan kuin anus tappi tulin suuhun melkein heti.seuraavalla kerralla olikin mies mukana silloin alkoi juhlat tätä jatkuu normi sex ei enää kiihota nykyään ukm

    • Anonyymi

      Onko tääl seksiopettajii nuorelle miehelle jolla himoi menettää poikuus:)?

    • Anonyymi

      Itse oon antanut 18 v siskon pojalle ekat kyydit. Terhakkaasti seiso teinikyrpä ja hyvältä tuntui. Ensimmäisellä kerralla ampui spermat melko nopeasti sisään mutta myöhemmin kesti jo paremmin.

      Poika käy aika useasti meillä kylässä ja aina annan jos oma mies ei oo paikalla. Mukavaa vaihtelua oman miehen viikkopanoon.

      N 57v

      • Anonyymi

        Oh-hoh mutta eipä tuo sitten kait mikään ihme että siskonpoikasi useasti käy tädin luona vähän kyläilemässä jos meno ja meininki on tuollaista? ;)


    • Anonyymi

      Onko täällä naisia joilta saisi seksioppia?
      t.kokematon kakskymppinen

    • Anonyymi

      5-6kumppiseltä haluaisin myös oppia.
      Oon kyl ite jo 44, mut kokeneempaa olis kiva kokeilla.
      Kik: ZepiParkkonen

    • Anonyymi

      Ja alueena Pirkanmaa
      ZepiParkkonen

    • Anonyymi

      Löytyyks naisopettajii?
      T.Parikymppinen poju Päijät-Hämeest

    • Anonyymi

      Tämä 60 mummo hoitais pojan pippelit pystyyn ja pallit tyhjiksi😍

    • Anonyymi

      H­ei! Ku­ts­umme sinu­t kä­ym­­­ään u­­­udess­­a chatissa! Mei­­­tä on yli mil­­joona! 👉 http://alikuzu.com/H/M3x6H6

    Ketjusta on poistettu 59 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4582
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2249
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1764
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe