kaikenmaailman loisia. Mm. somalaisia, virkaloisia, poliitikkoloisia ym kaikkea paskaa jotka eivät halua elättää itseä vaikka siihen pystyisivät. Suomi on menossa rajua vauhtia konkurssiin Kreikan lailla. Ei Kreikallakaan kestänyt kuin 10 vuotta kun konkurssi tuli...
Niin käy tätä menoa myös sosiaalistiselle Suomelle.
Tuo on asia joka vituttaa 95% suomalaisia.
95% suomalaisia vituttaa kun tarttee elättää
20
120
Vastaukset
- 35vs65
Ei pidä paikkaansa sillä julkisen puolen eli sen loispuolen prosenttiluku on paljon suurempi ja koko muu lössi.
- Bror-Erik
Itse tykkään olostani suomalaisena työttömänä enkä tunne vihaa ketään tuntematonta
kohtaan.Aivan järjetöntähän se olisikin,mutta kaikkea uutta ja tuntematonta haluan oppia ja
osata koska ihmiselämässä vapautuminen ja riehakkuus ovat parasta aikaa :) Eiks je?
- TEHDÄÄN-NIINKUIN
KREIKKALAISET ja lopetetaan veronmaksu. Sillä homma hoituu kotiin. Loiset joutuvat hevonhelvettiin. Muistakaa silti se että nuo etelästä roudatut loiset ovat ihan erilaisia kuin suomalaiset, ne kuvittelevat että ne saa tehdä mitä haluaa ja suomalaisten on muka pakko elättää sitä paskasakkia, mm. sellaisia mustahameisia "naisia" joilla on helevetin iso kakaralauma mukana...
- 93495834
Ainakin työttömien elättäminen suojelee työläisiä. Kuka perusduunari on niin tyhmä, että haluaisi olla työnantajansa armoilla? Ei kukaan, joten et ole selvästikään itse duunari. Työttömyysturva on mahdollisuuteni ottaa lopputili huonosta työstä ja on aivan oikein, että se on meille työssäkäyville mahdollista, emmekä joudu pelkäämään että joudumme sillan alle, jos meidät erotetaan. Silloinhan te työnantajat päättäisitte, onko meillä ruokaa, vai ei, sekä onko meillä sänky jossa nukkua, vaiko ei. Ei kiitos, sanoo järkevä työläinen. Kahdesta pahasta työttömyysturvalla ratsastavat ovat paljon pienempi, kuin että tukia ei olisi. Kyllä asenteet muuttuisivat sairaitakin kohtaan sinulla, jos joskus joku oma omaisesi syntyisi vaikkapa vammaisena. Et kuitenkaan kykene samaistumaan siihen tilanteeseen, koska olet niin itsekeskeinen.
- juupajoki
Jos poistettaisiin Suomesta punikit, muslimit ja natsit, sossumenot putoaisivat 70%
- JaloKansa_AinaEnsin
Pian ruotsalaisten mökit saatetaan antaa mamuille. RKP ja Suomen mäd... eikun siis edistysrintama odottavat innolla, miten tässä asiassa edetään mallimaassamme!
http://mitavittua.fi/2015/03/kesamokit-maahanmuuttajille/ - omat_ensin
Elintasopakaolaisten hyysäämisen seurauksena kantasuomalaiseten vanhusten hoitamista heikkennetään jatkuvalla syötöllä. Kantasuomalaisten nuorten vaikea saada asuntoa, kun mamut ajavat jonoissa ohi.
- Valkoinenkostaja
Tämä taisi olla ihan valkoinen?
https://www.youtube.com/watch?v=Wh3N5j8_lgQ - TosiOn
Aloittaja kirjoittaa pelkkää ASIAA!
- olemmeloisia
Ainoa verenimijä on sijoittaja, joka kiskoo korkoa tekemättä mitään. Työeläkeyhtiöt ovat suurimpia sijoittajia.
- suhteellista1
Talouselämä uutisoi pari päivää sitten että työkyvyttömyyseläkkeellä on
194 000 suomalaista, kustannukset viime vuonna olivat 2.16 miljardia euroa.
Pääasiallinen syy on mielenterveyshäiriöt.
Ehkä mamut ei ainakaan tuohon asiaan ole syyllinen...- Syy-yhteys
Suomalainen systeemi on suunniteltu ottamaan kaikkien rahat pois laskua laskun päälle tarjoamalla. Monen, etenkin ennaltatarjottuun malliin luottavaisen tyypin kuuppa voi vähän pehmetä siinä samalla ymmärrettävästi.
- eiriitäekut
Työtä vieruksuvia on tähän maahan tullut paljon lisää omasta ja vieraasta.
- Jukkaburtsov
Äänestämällä meitä uusia saat uudet ajatukset päätöksen tekoon! Aika lopettaa suomalaisuuden polkeminen!
Plus
Putinin hyökkäyssodankäyntiä ja uuden valmistelua, pietarilaisia ja Viipurin kulkukoiria.- totuuson
Jos päästäisiin eroon muslimeista, punikeista ja natseista, katoaisi työttömyys käytännössä kokonaan ja veroprosenttia voisi pugottaa ainakin 5 % ja velkaantuminen pysähtymyisi samoin tein.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131135
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89864Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18679Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat275642- 77608
- 62600
- 104584
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49523- 26522
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet90453