95% suomalaisia vituttaa kun tarttee elättää

Väinämöinen-cccc

kaikenmaailman loisia. Mm. somalaisia, virkaloisia, poliitikkoloisia ym kaikkea paskaa jotka eivät halua elättää itseä vaikka siihen pystyisivät. Suomi on menossa rajua vauhtia konkurssiin Kreikan lailla. Ei Kreikallakaan kestänyt kuin 10 vuotta kun konkurssi tuli...

Niin käy tätä menoa myös sosiaalistiselle Suomelle.

Tuo on asia joka vituttaa 95% suomalaisia.

20

120

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 35vs65

      Ei pidä paikkaansa sillä julkisen puolen eli sen loispuolen prosenttiluku on paljon suurempi ja koko muu lössi.

      • Bror-Erik

        Itse tykkään olostani suomalaisena työttömänä enkä tunne vihaa ketään tuntematonta
        kohtaan.Aivan järjetöntähän se olisikin,mutta kaikkea uutta ja tuntematonta haluan oppia ja
        osata koska ihmiselämässä vapautuminen ja riehakkuus ovat parasta aikaa :) Eiks je?


      • Taisi olla se prosentti luku 66 %. Että silleen.


    • TEHDÄÄN-NIINKUIN

      KREIKKALAISET ja lopetetaan veronmaksu. Sillä homma hoituu kotiin. Loiset joutuvat hevonhelvettiin. Muistakaa silti se että nuo etelästä roudatut loiset ovat ihan erilaisia kuin suomalaiset, ne kuvittelevat että ne saa tehdä mitä haluaa ja suomalaisten on muka pakko elättää sitä paskasakkia, mm. sellaisia mustahameisia "naisia" joilla on helevetin iso kakaralauma mukana...

    • 93495834

      Ainakin työttömien elättäminen suojelee työläisiä. Kuka perusduunari on niin tyhmä, että haluaisi olla työnantajansa armoilla? Ei kukaan, joten et ole selvästikään itse duunari. Työttömyysturva on mahdollisuuteni ottaa lopputili huonosta työstä ja on aivan oikein, että se on meille työssäkäyville mahdollista, emmekä joudu pelkäämään että joudumme sillan alle, jos meidät erotetaan. Silloinhan te työnantajat päättäisitte, onko meillä ruokaa, vai ei, sekä onko meillä sänky jossa nukkua, vaiko ei. Ei kiitos, sanoo järkevä työläinen. Kahdesta pahasta työttömyysturvalla ratsastavat ovat paljon pienempi, kuin että tukia ei olisi. Kyllä asenteet muuttuisivat sairaitakin kohtaan sinulla, jos joskus joku oma omaisesi syntyisi vaikkapa vammaisena. Et kuitenkaan kykene samaistumaan siihen tilanteeseen, koska olet niin itsekeskeinen.

    • juupajoki

      Jos poistettaisiin Suomesta punikit, muslimit ja natsit, sossumenot putoaisivat 70%

    • JaloKansa_AinaEnsin
    • omat_ensin

      Elintasopakaolaisten hyysäämisen seurauksena kantasuomalaiseten vanhusten hoitamista heikkennetään jatkuvalla syötöllä. Kantasuomalaisten nuorten vaikea saada asuntoa, kun mamut ajavat jonoissa ohi.

    • Valkoinenkostaja
    • TosiOn

      Aloittaja kirjoittaa pelkkää ASIAA!

    • olemmeloisia

      Ainoa verenimijä on sijoittaja, joka kiskoo korkoa tekemättä mitään. Työeläkeyhtiöt ovat suurimpia sijoittajia.

    • suhteellista1

      Talouselämä uutisoi pari päivää sitten että työkyvyttömyyseläkkeellä on
      194 000 suomalaista, kustannukset viime vuonna olivat 2.16 miljardia euroa.
      Pääasiallinen syy on mielenterveyshäiriöt.
      Ehkä mamut ei ainakaan tuohon asiaan ole syyllinen...

      • Syy-yhteys

        Suomalainen systeemi on suunniteltu ottamaan kaikkien rahat pois laskua laskun päälle tarjoamalla. Monen, etenkin ennaltatarjottuun malliin luottavaisen tyypin kuuppa voi vähän pehmetä siinä samalla ymmärrettävästi.


    • eiriitäekut

      Työtä vieruksuvia on tähän maahan tullut paljon lisää omasta ja vieraasta.

    • Jukkaburtsov

      Äänestämällä meitä uusia saat uudet ajatukset päätöksen tekoon! Aika lopettaa suomalaisuuden polkeminen!

    • Plus

      Putinin hyökkäyssodankäyntiä ja uuden valmistelua, pietarilaisia ja Viipurin kulkukoiria.

    • totuuson

      Jos päästäisiin eroon muslimeista, punikeista ja natseista, katoaisi työttömyys käytännössä kokonaan ja veroprosenttia voisi pugottaa ainakin 5 % ja velkaantuminen pysähtymyisi samoin tein.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      113
      1135
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      864
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      679
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      275
      642
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      608
    6. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      62
      600
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      584
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      523
    9. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      90
      453
    Aihe