Ja Persut vihaavat suomalaisia joten Persujen vihapolitiikka on onnistunutta.
Suomalaiset vihaavat Persuja
9
68
Vastaukset
- pohjoinenääni
Onpa provosoiva kirjoitus,mitä tämmösollä haetaan? Minä henkilökohtaisesti olen keskustan äänestäjä,en siis persu.Mutta se ei tarkoita sitä,että vihaisin persuja sen kummemmin kun muitakaan puolueita.
Jos kepu on päämonisteripuolue vaalien jälkeen.Ensimmäisenä minusta pitää persuja kysellä hallitukseen mukaan.Jussi Niinistö mm olis hyvä järkevä mies puolustusministeriksi.- soinin_Wätyspoppoo
Pohjoinenääni - olet ilmiselvä soiniWätys, eiks`jeh?
- pohjoisenääni
soinin_Wätyspoppoo kirjoitti:
Pohjoinenääni - olet ilmiselvä soiniWätys, eiks`jeh?
No joo! Eihän täällä nimillään muutkaan kirjoittele, että minua voidaan epäillä vaikka SKPn äänenkannattajaksi.Mutta olen kepun jäsen ja kepua äänestän.Lisäksi toivon Jussi Niinistöstä puolustusministeriä.
- IsänmaanToivoja
Eipä näitä aloiyuksilta ja kommenteilta antipersun neroilta paljoa jää jälkipolville kerrtottavaa. Nämähän ovat aivan vihoissaan ja homopyörityksessä. Eivätkä muuta ymmärrä. Tuon tasoiset sitten kertoilevat, mitä persut ovat ja mitä eivät.
Eihän tuo antipersujen porukka edes ymmärrä mitä heillä nenästä suuhun valuu, niin tuollaista jälkea siitä sitten palstalle syntyy . . . homot ja viha, joita tuputtavat persuille.- Waith
Sinulta homolta taitaa valua spermaa sieltä suupielestä kun tälläistä paskaa kirjoittelet.
- NerojaPalstalla
Waith kirjoitti:
Sinulta homolta taitaa valua spermaa sieltä suupielestä kun tälläistä paskaa kirjoittelet.
Nii nii mutku anustapissa koko homma niinku homoill
- EXkokkare
Aloitus on oikeaan osuva ja pitää täysin paikkansa. Kuka voi muka muuta väittää? Joku mukamas kepulainen yrittää epätoivoisesti muuta väittää, mutta sieltähän paljastuukin - tadaaa- pesunkestävä persu. Kepulle mieluisin hallituskumppani on demerit. Persuja ei halua kukaan.
- OmitustaHöpötystä
Ei sulla kyllä ihan putkeen mene, ottiko tuollaisen suuren viisauden punnerrus koville. Viellä kun osisit selittää mitä helvettiä tuo suuri viisautesi pitää sisällään ?????
Taidat kuvitella että monta sanaa peräkkäin, tekee tekstistä viisaan ja sisällöllisen - ei muuten tee ;) OmitustaHöpötystä kirjoitti:
Ei sulla kyllä ihan putkeen mene, ottiko tuollaisen suuren viisauden punnerrus koville. Viellä kun osisit selittää mitä helvettiä tuo suuri viisautesi pitää sisällään ?????
Taidat kuvitella että monta sanaa peräkkäin, tekee tekstistä viisaan ja sisällöllisen - ei muuten tee ;)Ja itse pidät omaa kirjoitustasi "viisaampana"?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site425841Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.
Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers714575Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto464342SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta
"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun564121SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt913725Tytti Tuppurainen ollut aivan sekaisin viime päivinä
Pitäis varmaan tehdä huumetesti sille. "– SDP:n Tytti Tuppurainen väittää kirkkain silmin ja Antti Lindtman vierellään613245SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het502423Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?352329Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat422069En uskalla ees ajatella muru
Miten mulle ois käynyt näiden raskaiden vuosien aikana jos sua ei ois ollut 🥺😧❤️ Sä oot ollut mun henkisenä tukena iha131189