Yöaikaisen metelin on loputtava

Ääliölauma

5

247

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • orkkuves

Nussikaa vaan keskenänne niin ei tule pahemmin meteliä. Ihme sisäsiitoinen paikkahan tämä on...vuoden asunut paikkakunnalla ja nyt jo vituttaa . ja juu voisin aina muuttaa pois...mutta se ei ole ratkaisu

• Rakuunavnäjältä

Hevosmiesten kaupunki tämä aina ollut ja tulee oleen. Olemme kasakoiden jälkeläisiä, onnekis olet tuomassa uutta verta oriveellee

• 18ynnä4

Pitäähän orivedensanomillekin joka viikko jotain kirjoitettavaa keksiä kesäksi. Siksi polliisi ei puutu meteliin. Yhtä varma kevään ja kesän merkki kun koiranpaska keskustelu on se kun orkkuveensanomat yleisönosasto kirjoittajineen aloittaa korttelirallin manaamisen. Ei koske mua kun asun keskusta alueen ulkopuolella.

• Yhdys_sanoja

Kortteliralli on paitsi idioottien hommaa myös lainvastaista. Siitä sopii valittaa vaikka joka lehdessä. Kirjoitetaanhan lehdessä muistakin kriminaalimotoristeista, kuten rattijuopoista ja ylinopeudella kaahareista.

• 18ynnä4

Äitini sanoi minulle että yö aikaisen kastelun on loputtava olenhan sentään iso mies.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

on parasta?
      Ikävä
      90
      1328
    2. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      45
      677
    3. Et vaan tajua

Että rakastan sua
      Ikävä
      20
      629
    4. Mikä kaivatussasi

on pahinta?
      Tunteet
      46
      569
    5. Olen jo oppinut tuntemaan

sinun kirjoitustyylisi
      Ikävä
      48
      569
    6. Sinisilmäiselle tutulle miehelle

Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit
      Ikävä
      38
      549
    7. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      70
      531
    8. Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön

Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o
      Sinkut
      132
      528
    9. Mikä herkku

Kaivattusi On? 😁
      Ikävä
      41
      512
    10. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      176
      478
    Aihe