http://yle.fi/uutiset/stm_yoaikaan_meluamisen_pitaa_loppua/7848261
Tuskin tulee hevonkusessa tapahtumaan....
Samat älyn puutteesta kärsivät tollot vaan jatkaa rallaustaan.
Yöaikaisen metelin on loputtava
5
196
Vastaukset
- orkkuves
Nussikaa vaan keskenänne niin ei tule pahemmin meteliä. Ihme sisäsiitoinen paikkahan tämä on...vuoden asunut paikkakunnalla ja nyt jo vituttaa . ja juu voisin aina muuttaa pois...mutta se ei ole ratkaisu
- Rakuunavnäjältä
Hevosmiesten kaupunki tämä aina ollut ja tulee oleen. Olemme kasakoiden jälkeläisiä, onnekis olet tuomassa uutta verta oriveellee
- 18ynnä4
Pitäähän orivedensanomillekin joka viikko jotain kirjoitettavaa keksiä kesäksi. Siksi polliisi ei puutu meteliin. Yhtä varma kevään ja kesän merkki kun koiranpaska keskustelu on se kun orkkuveensanomat yleisönosasto kirjoittajineen aloittaa korttelirallin manaamisen. Ei koske mua kun asun keskusta alueen ulkopuolella.
- Yhdys_sanoja
Kortteliralli on paitsi idioottien hommaa myös lainvastaista. Siitä sopii valittaa vaikka joka lehdessä. Kirjoitetaanhan lehdessä muistakin kriminaalimotoristeista, kuten rattijuopoista ja ylinopeudella kaahareista.
- 18ynnä4
Äitini sanoi minulle että yö aikaisen kastelun on loputtava olenhan sentään iso mies.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1788531KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4567745Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei763910Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521643794Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1223105Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään742993Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv442091- 1262086
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231913Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka211911