Mihin ovat unohtuneet herra Soinin puheet takiaispuolueista, RKP ja vihreät ?
Sanomalehti Kalevan nettiversio kirjoittaa (12.3), että Soinille kelpaa jo RKP ja vihreät hallituskumppaneiksi.
Onko puolueen linjaa taas muutettu ? Vai onko sitä ollut laisinkaa tässä asiassa ?
Ei ole pitkä aika, kun Soini puhui pienistä hallituspuolueista takiaispuolueina, jotka
pitävät hallitusta vankeinaan.
Puheet takiaispuolueista taisivat kuulua siihen suuruuden aikaan, jolloin perussuomalaiset olivat mielipidetiedustelujen kärjessä.
MTV3:n Timo Haapala ensimmäisenä kiinnitti huomiota Soinin ylimielisyyteen, jolla hän kohteli hallituksen pienpuolueita takiaispuolueina.
Kävikö Soinille ylpeys lankeemuksen edessä, se jää nähtäväksi vaaleissa.
Soinille kelpaa jo takiaispuolueet RKP ja vihreät
4
<50
Vastaukset 4
- Lehmänkäännös
JUURI KUN OPIMME PITÄMÄÄN PIENPUOLUEITA, RKP JA VIHREÄT TAKIAISPUOLUEINA, JOHTAJA VAIHTAA MIELIPIDETTÄ.
Jotenkin vaikuttaa vähän siltä, ettei persujen äänestäjiä edes kiinnosta, minkä puolesta äänensä antavat: kunhan nyt vaan saadaan persut valtaan.
- Vatutin
Eräs vaaliteema pitäisi olla, että ei ruattalaisia enää hallitukseen vai joko unohtui pakkoruotsikeskustelu.
Perussuomalaisten pakkoruotsikannanotoilta menee pohja pois, jos jo ennen vaaleja aletaan lipruilemaan kuten isä-Vennamo sanoisi. - Takiaiset
Persut ovat Suomen ainoa takiaspuolue. Persujahan ei kukaan halua hallitukseen ja heille ainoastaan suurimman puolueen asema varmistaa hallituspaikan. Silloin kunPS ymmärtää nöyrästi, että heitä kannattaa oikeasti max 10% suomalaisista ja muiden kanssa on tehtävä yhteistyötä, niin he ovat hallituskelpoisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän49956Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll15848Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl501788- 46717
- 42654
- 37599
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30596Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE169536Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37530Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan56487