Lieto on koko maaiman persereikä. kuka helvetti siel oikeesti asuu. ainut hyvä asia mitä liedossa on, on liedon paikalliset joissa tulee useasti ryypättyä ja riehuttua!
paska paikka
20
246
Vastaukset
- Olavi.72
hiljaa sinä epäuskovainen saasta! Lieto on monella tapaa loistava paikkakunta asua, sekä meillä on todella kaunis kivikirkko. Ei olisi sinullekkaan pahitteeksi tulla käymään...
- onkin
Ok.
- jokatolpankulmalla
Hylättyjä polkupyöriä
- paljonusein
Niitä viedään
- herhomla
kertoo aivonsa menettänyt idiootti.
- niitäonkin
Juoppoja pubeissa
- saunantaakse
onhan meillä noita muualta tullut ja paljon .
- osakai
Voi olla
- lieto
Pp.
- vuonnakin
2015
- silti666666p
Omiakin riittää aina paljon
- onmuitakin
Ja kaikki vieraatkaan ei toki mitään sellaisia ole
- vastausaplle
Asutko itse sitten täällä nyt vai mistä tiedät
- moih
Lundo
- asuu
Monet
- onkin
Niinsejoo
Oletko noussut väärällä jalalla ylös tänään? Tutkimuksen mukaan jotain 75% asukkaista on tyytyväisiä oloonsa, palveluihin, liikenneyhteyksiin ja ympäristöön. Ja eikös Lieto valittu juuri Suomen yritysystävällisimpien kuntien joukkoon? Taisi olla ihan ensimmäinen. Kerro tarkemmin, mikä harmittaa!
- nm1
Niin.
- kuntalinkkinne
www.lieto.fi
- lieto
2015
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1197041KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4046753Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei693413Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521302976Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1092564Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään432124- 1251864
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro211727Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821397- 741287