Eräs aivoitus tuli mieleen ja, ikäänkuin kuulin hiljaisen äänen:
"Minä Herra, Sebaot, Kaikkivaltias, peljästytäm teidät" !
No itse en voi nyt puhua Herralle Kaikkivaltiaalle, Herra Sebaotille, sillä olen taas puhe lakossa. *raapii päätä* hhhmm
no sama se, en liiku ENNENKUIN näen Jumalan Kaikkivaltiaan!
Sana teille te syntisäkti, vieläkin minun on pakko olla täällä sillä te ette ole tahtoneet tehdä parannusta, olen lopen kyllästyntyt teihin !
no sama se:
itseni kohdalla ja teidän, on sana:
Peljästyä.
joten tässä itselleni ja teille, kosta te estätte minua vielä pääsemästä kotiin, ja sen saatte kokea oman päänne päällä, ja valitukseni on ollut taukoamaton, paitsi nyt kun olen puhe lakossa.
1 Senjälkeen Job avasi suunsa ja kirosi syntymäpäivänsä;
2 Job lausui ja sanoi:
3 "Kadotkoon se päivä, jona minä synnyin, ja se yö, joka sanoi: 'Poika on siinnyt'.
4 Se päivä muuttukoon pimeydeksi; älköön Jumala korkeudessa sitä kysykö, älköönkä valonsäde sille paistako.
5 Omistakoon sen pimeys ja pilkkopimeä, pilvi laskeutukoon sen päälle, peljästyttäkööt sitä päivänpimennykset.
no Jumala ei ole kuullut, tosin ääneni ja sanani kuulee mutta ei ole hyväksynyt eli vastanut huutooni.
ja valitettavasti en voi mitään tehdä, minä vanki ja orja.
Nyt KOKO Jesajan luku 13.
3 Minä olen antanut käskyn vihkiytyneilleni ja kutsunut urhoni vihani työhön, ylvääni, riemuitsevaiseni.
Jumala ON VIHAINEN TEILLE kurjat !
6 Valittakaa, sillä Herran päivä on lähellä, se tulee kuin hävitys Kaikkivaltiaalta.
Itkekää ja valittakaa, syntisäkti !
9 Katso, Herran päivä tulee, tulee armottomana, tulee kiivaus ja vihan hehku, tekemään autioksi maan ja hävittämään siitä sen syntiset.
Te ette pääse Jumalan vihaa pakoon!
11 Minä kostan maanpiirille sen pahuuden ja jumalattomille heidän pahat tekonsa; minä lopetan julkeitten kopeuden ja painan maahan väkivaltaisten ylpeyden.
KOSTON päivä on lähellä ja jo nyt esillä: (Jes 61:2 julistamaan Herran otollista vuotta ja meidän Jumalamme kostonpäivää, lohduttamaan kaikkia murheellisia,)
13 Sentähden minä järisytän taivaat, ja maa järkkyy paikaltansa Herran Sebaotin kiivaudesta, hänen vihansa hehkun päivänä.
Jumala on kyllästynyt antamaan anteeksi, "Minä en jaksa enää armahtaa teitä"
Itkekää ja valittakaa !
Ps. 76:8 Taivaasta sinä annoit tuomiosi kuulua; maa peljästyi ja vaikeni,
11 Tehkää lupauksia ja täyttäkää ne Herralle, Jumalallenne. Kaikki hänen ympärillään asuvaiset tuokoot lahjoja Peljättävälle,
12 joka nöyryyttää ruhtinaitten rohkeuden ja joka on peljättävä maan kuninkaille.
Aam. 3:6 Puhalletaanko pasunaan kaupungissa, niin ettei kansa peljästy? Tahi tapahtuuko kaupungissa onnettomuutta, jota ei Herra ole tuottanut?
8 Leijona ärjyy: kuka ei pelkäisi? Herra, Herra puhuu: kuka ei ennustaisi?
10 He eivät ymmärrä tehdä sitä, mikä oikein on, sanoo Herra; he kokoovat väkivaltaa ja sortoa palatseihinsa.
11 Sentähden, näin sanoo Herra, Herra: Vihollinen on oleva kaikkialla maassa, ja hän kukistaa sinun linnoituksesi, ja sinun palatsisi ryöstetään.
HAH HAH HAH nauraa Jumala Sebaot, rakentakaa ja istuttakaa, turhaa ja turhutuuta, kaikki tyyni tuli ja kivet syövät ne.
1. Aik. 21:27 Ja Herra käski enkelin pistää miekkansa tuppeen.
30 Eikä Daavid rohjennut mennä Jumalan eteen etsimään häntä, sillä hän oli peljästynyt Herran enkelin miekkaa.
Ei uskaltanut lähestyä Herraa Jumalaa Kaikkivaltiasta!
Kaikki on edelleen ja ikuisesti Jumalan kädessä eikä Hänelle tule yllätyksiä.
nosama se.
1. Kun. 19:4 Sinne hän jätti palvelijansa, mutta meni itse erämaahan päivänmatkan päähän. Hän tuli ja istuutui kinsteripensaan juureen. Ja hän toivotti itsellensä kuolemaa ja sanoi: "Jo riittää, Herra; ota minun henkeni, sillä minä en ole isiäni parempi".
Job 3:20 Miksi hän antaa vaivatulle valoa ja elämää murhemielisille,
21 jotka odottavat kuolemaa, eikä se tule, jotka etsivät sitä enemmän kuin aarretta,
22 jotka iloitsisivat riemastuksiin asti, riemuitsisivat, jos löytäisivät haudan-
23 miehelle, jonka tie on ummessa, jonka Jumala on aitaukseen sulkenut?
24 Sillä huokaukseni on tullut minun leiväkseni, valitukseni valuu kuin vesi.
Herra en tahdo enää elää tätä kurjaa ja köyhää ja tyhjää elämääni!, Herra Sebaot, Jumala Kaikkivaltias, EN TAHDO!
hhmm
ja lisää uutta tuoretta kahvia.
Minä peljästytän teitä, te syntisäkit.
3
<50
Vastaukset
- lisääkahvia
Job 40:1 Silloin Herra vastasi Jobille tuulispäästä ja sanoi:
40:2 "Vyötä nyt kupeesi kuin mies; minä kysyn sinulta, opeta sinä minua.
40:3 Sinäkö teet tyhjäksi minun oikeuteni, tuomitset minut syylliseksi, ollaksesi itse oikeassa?
40:4 Tahi onko sinun käsivartesi niinkuin Jumalan, ja voitko korottaa äänesi jylinän niinkuin hän?
40:5 Kaunistaudu kunnialla ja korkeudella, pukeudu loistoon ja kirkkauteen.
40:6 Anna vihasi kiivastuksen purkautua, ja masenna katseellasi kaikki ylpeät.
40:7 Nöyryytä katseellasi kaikki ylpeät, ja muserra jumalattomat siihen paikkaan.
hmmm Ei ou manaukset toiminunna. Meillä ateisteilla menee ihan mukavasti.
Vai ääniä kuulet nyt? Taidat siis sairastaa skitsofreniaa. Kovasti masentunutkin olet, kun et tahdo elää.
Taidat olla se nimmari vastavoima. Sekin sepustaa pitkiä hulluja juttuja ja sitten juo kuppikaupalla epäterveellistä kahvia.
Kuppi päivässä pitäisi riittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,714245Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?
Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt172710Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu242417Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod152412Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1072203Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1092183Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa
Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e992131Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.6071937MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,141915Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S231673