Kouvolan asunnot oy:n asuntotilanne?

muuttolintunen

Osaako joku sanoo millainen on vuokra-asuntojen tilanne Anjalankoskella? Odotellut tässä asuntoa noin puolisen vuotta eikä mitään ole kuulunut tai näkynyt. Alkaa mennä toivo koko hommaan.

12

442

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ijnhbhfds

      Käy rähjäämässä niille kusipäille! Tai soita kerran tunnissa!
      Kouvolan asunnot oy on paskapäiden henkilöittämä, ulkoistettu palvelu johon on turha lisätä sanaa "palvelu". ns. Miehet käyttäytyy kun naiset ja firman ämmät on oikeita, typeriä kalkkunoita. Kieroilu, valehtelu päin naamaa ja eritoten ns."Mustat Listat" on käytössä.
      Vapailla markkinoilla toiminta on reilua ja selkeää, kybän tai kaksi kovenpi vuokra mutta on ammattilaisia suurin osa. Ennen oli aivan toisinpäin täällä Kouvolassa..

    • muuttolintunen

      Mitä tarkoitat tällä mustalla listalla?

    • rfvbnji

      Anjalankoskella on runsaasti tyhjiä vuokra-asuntoja. Kokonaisia kerrostaloja puretaan turhina pois, kun niihin ei riitä asukkaita.

      • rfdhsdhfh

        Älä jauha paskaa. Syy ei ole tarpeettomuus. Ei vaikka sun mielestä ois kivaa ettei pureta. Sä voit ostaa sen purkukuntosena ja korjata. Kukaan muu ei halua. Jos et osta ni se puretaan, joten ole hiljaa.


      • rfvbnji

        Eikö tyhjä kerrostalo ole tarpeeton?


    • juhahattivatti

      Katoppa kuule ihan niitten sivuilta vapaat asunnot alueelta. Musta lista, Asukkaiden pisteytys on ihan oikein että edes suunnilleen pääsee omien joukkoon.

      • muuttolintunen

        Olen vapaat asunnot katsonut. Niistä sopiviin hakenutkin. Viimeksi olen heidän toimistolleen soittanut tammikuussa ja kysyin miten ei voi asuntoa löytyä jos olen vapaisiin asuntoihin hakenut. Vastaus oli ettei nettisivu toimi oikein ja näyttää vapaina asuntoina myös ei vapaat. Mitään tietoa ei ole millä sijalla olen jonossa eivätkä suostu kertomaan, joten kai olen sitten sillä "mustalla listalla". Sanoivat vain ettei mun tarvi enää jatkossa tehdä uutta hakemusta kun vanha menee umpeen, lupasivat itse päivittää hakemukseni ajan tasalle kolmen kuukauden välein.


      • muuttolintunen

        Pahoitteluni mutten kuulu mihinkään luokittelemaasi ryhmään :)


    • Näinhänsemenee

      No se nyt on vaan niin, että jos et rimputa joko puhelimella tai henk. koht. käymällä, niin asuntoa saat kyllä oottaa maailman tappiin asti.... niin se vaan menee tossa puljussa.

      • muuttolintunen

        Jännä. :D Nimenomaan sivuillaan kieltävät soittamasta koska ei nopeuta asunnon saantia ja siks oon koittanutkin olla heitä pahemmin vaivaamatta. Pitää varmaan rimputella joka päivä että hermostuvat ihan tosissaan ja ajattelevat että pakko se asunto on antaa että loppuu häiriköinti.


    • dkdsfjghdhhd

      Laitoin hakemuksen heille sisään aikanaan muutama vuosi sitten. Ei ainuttakaan asuntoa muutamaan kuukauteen. Soitin perään sanoivat ettei hakemus ole tullut perille. Laitoin uutta, eikä koskaan tullut tarjousta sillonkaan.

    • kvlas-asukas

      eikös niiden sivuilla lue jotain että hakemus menee vanhaksi 3kk jälkeen ja pitää uusia?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2813
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2390
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2160
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1954
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1806
    6. 157
      1795
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1767
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1716
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      132
      1513
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe