Kuinka moni on päässyt panemaan huoraa paljaalla? Minä olen, tosin oli siviilipano eikä rahaa vaihdettu ollenkaan. Kyllä se uikutti nautinnosta kun vedin paljaalla isolla munalla. Ensin poskeen ja sitten sisään. Olen tällainen kalju, tatuoitu panokone niin huoraakin kiinnostaa.
Huoraa paljaalla?
22
3333
Vastaukset
- kumilla
Vau....;!!ei mikään järjenjätti sinäkään,tommosten takia taudit leviää ja aidot panomiehet kantaa vastuunsa ja suodaa itsenssä ja kumppaninsa.
- sadds
Vipsuako panit. Sehän pitää tuollaisista kundeista. Tosin nykyinen hoito on 10v nuorempi... vanha nainen saa vielä kovat kyydit.
- Sadexo
Rupeaa saamaan jo aika absurdeja piirteitä Vipsun mustamaalaaminen :(
- Lyhkäne
Mitä kettua Teillä on Vipsua vastaan? Kohteletteko muitakin ihmisiä, joista ette pidä, yhtä inhottavasti?
- jrkko79
En ymmärrä mitä ihmeellista on päästä pamemaan paljaalla jotain yhden yön hoitoa, itse olen ainakin puolet baarihoidoistani pannut paljaalla. Humalainen nainen baarista taksilla himaan ja jatkoilla vaatteet poi, jos alkaa kysellä kumeja sanoo ettei löydy. Nasia panettaa niin kovin että antavat aina paljaalla. Sitten vaan panemaan ihanaa paljasta pimperoa joka tuntuu mahtavalta verrattuna kumisukka panoihin ja lopuksi tietenkin spermat sisään. Aamulla nainen heitetään tarvittaessa apteekkiin, ostamaan jälkiehkäisy.
- xsmxl
ÖÖÖ huora on maksullinen, milläs maksut oot välttänyt, olet saanut siviilipanon ja vielä paljaalla lykkiä, mikä nykypäivänä harvinaisempaa ja harvinaisempaa? Vai ootko tän kyseisen naisen mies, vakipano jtn.? Hirveesti tulisi kysymyskiä muitakin. Mut juu nou tät. "Jakarit" on sit niitä, jotka antaa joka puolella ja puolelle, vaatimustasoa ei ole.
- aaaasa
Peruutti kiertueen. Ilmeisesti jäi pohjoiseen, toyboyn luokse?
- DeclanX
Vs: Keski-Suomi: Jyväskylä: Viveca
« Vastaus #20 : 04.04.15 - klo:17:46 »
Lainaus
Siis yritän päästä käymään Jkl:ssä, Vantaalla ja Tampereella. Oulu ja Rovaniemi jää ainakin pois.
Pikkasen tarkkuutta siihen stalkkaamiseen - Kuinkamoni
Kuka näitä ”kuinka moni” lukumääriä oikein kerää ja miksi.
Tuollaisia paljaalla huoraa panneita on varmaan miljoonia. - wswwwwww
minäpä olen maksanut yh äidille aina kun käyn siellä ja se imaisee eteisessä lastin kitalakeen, 50 e heitän niin saa puuroa piltilleen tietysti ilman kuittia sillä on pitkät tissit joista pitää kiinni kun ajaa sitä poskeen
- erer
Päässyt omien sanojensa mukaan lihoamaan talven aikana pahasti...
- huoripukki30v
Itelläni on yksi vakituinen 50 itätyttö jota olen käynyt jo kymmeniä kertoja panemassa. Koskaan ei ole ehkäisy tullut puheeksi ja aina olen sisään laskenu. Amsterdamissa myös tullut käytyä kypsissä huorissa, siellä saa hyvään hintaan paljaalla panna.
- hyhyhyhy
Joko on muuttanut takaisin Keski-suomeen?
- PaljasUneksija
Vipsu on tehnyt jotain oikein, koska kovin mitättömän nartun takia ei kukaan jaksaisi tällaista lokakampanjaa panna pystyyn.
Kaikkein eniten Vipsu tekee oikein, kun pysyttelee kaikin tavoin erossa häntä vainoavasta sekopäästä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.4612805Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek152645Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2691582Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.841184Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4401121Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel631098- 156960
Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä41928- 56889
- 79875