Tositarina matematiikan opettajastani

Maria97

Hei. Olen tyttö 17. Äitini on matematiikan opettajani hyvä ystävä ja usein kutsuu hänet meille kylään. Kerran kuitenkin äitini kutsui opettajan kesämökilleni (minä en ollut tietoinen asiasta etukäteen). Istuin mökkisaunamme lauteilla täysin alasti kun yhtäkkiä opettajani tulee muna puolikovana saunaan kanssani. Koko saunomisen ajan hän vain tuijotti rintojani ja vaginaani. Näin kun hän alkoi kovettua. Häiritsevintä oli kun jouduin kumartumaan laittaessani puita kiukaaseen lisää ja opettajani vain tuijotti anustani ja vaginaani. Kun käännyin hänen peniksensa oli kovana (vaikka hän yritti peitellä sitä). Nykyään opettajani sitten tuijottaa minua joka päivä. Mitä minun pitäisi tehdä?

5

3708

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • matematiikan

Ei sun pidä tehdä mitään. Jätä ope äidin hoidettavaksi. Ilmoita poliisille jos mies alkaa ahdistella

• Maria97

Olen puhunut tästä äidilleni mutta hän ei ole kuunnelut minua. Sanoo vain että mukamas liioittelen. Ei se opettaja onneksi ahdistele mutta häiritsee kun se kattoo/tuijottaa

• veetijalmari
        Maria97 kirjoitti:

Olen puhunut tästä äidilleni mutta hän ei ole kuunnelut minua. Sanoo vain että mukamas liioittelen. Ei se opettaja onneksi ahdistele mutta häiritsee kun se kattoo/tuijottaa

On aika luultavaa, että äidilläsi ja matikanopella on seksisuhde. Siksihän äitisi varmaan oli kutsunut hänet mökillekin. Äitisi yrittää sanoa, että liioittelet, koska hän haluaa pitää hyvät välit opeen. Olet myös sen ikäinen, että mies kuin mies on halukas ainakin näkemään sinut alasti. Siksihän hän tuli saunaankin.

Hän tappelee itsensä kanssa, koska hän on kiinnostunut sinusta, mutta kunnian miehenä hän ei halua mennä pitemmälle. Tiedän, millaista loputonta sisäistä tappelua seksitarve voi aiheuttaa. Älä siis anna hänelle mitään merkkiä, jonka hän voisi tulkita väärin vastakiinnostukseksi.

Toisaalta voit tuntea, että sinut on noteerattu naisena. Kun hänen kyrpänsä on kovettunut, se johtuu juuri sinusta ja sinun vitustasi. Jos et olisi viehättävä nainen, sellaista ei tapahtuisi. Olet siis viehättävä. Mutta toisaalta on äärimmäisen kiusallista, että sinua katselee mies, jota joudut usein näkemään ja jota kohtaan et tunne lainkaan kiinnostusta.

Samassa tilanteessa nuoret naiset ovat yleensäkin. Halukas mies voi olla opiskelu- tai työtoveri, esimies tai naapuri, josta ei noin vain pääse eroon. Monet naiset taas vanhemmalla iällä kaipailevat näitä aikoja, jolloin vielä miehet katselivat perään.
        .
        Parinvalinta, seksi, oma perhe ja lasten tulevaisuuden miettiminen ei koskaan jätä ihmistä täysin rauhaan. Elämä vain on taapertamista, mutta etenemme kuitenkin. Olet hyvä tyttö. Menestystä sinulle elämässäsi! :)

• Maria97
        veetijalmari kirjoitti:

On aika luultavaa, että äidilläsi ja matikanopella on seksisuhde. Siksihän äitisi varmaan oli kutsunut hänet mökillekin. Äitisi yrittää sanoa, että liioittelet, koska hän haluaa pitää hyvät välit opeen. Olet myös sen ikäinen, että mies kuin mies on halukas ainakin näkemään sinut alasti. Siksihän hän tuli saunaankin.

Hän tappelee itsensä kanssa, koska hän on kiinnostunut sinusta, mutta kunnian miehenä hän ei halua mennä pitemmälle. Tiedän, millaista loputonta sisäistä tappelua seksitarve voi aiheuttaa. Älä siis anna hänelle mitään merkkiä, jonka hän voisi tulkita väärin vastakiinnostukseksi.

Toisaalta voit tuntea, että sinut on noteerattu naisena. Kun hänen kyrpänsä on kovettunut, se johtuu juuri sinusta ja sinun vitustasi. Jos et olisi viehättävä nainen, sellaista ei tapahtuisi. Olet siis viehättävä. Mutta toisaalta on äärimmäisen kiusallista, että sinua katselee mies, jota joudut usein näkemään ja jota kohtaan et tunne lainkaan kiinnostusta.

Samassa tilanteessa nuoret naiset ovat yleensäkin. Halukas mies voi olla opiskelu- tai työtoveri, esimies tai naapuri, josta ei noin vain pääse eroon. Monet naiset taas vanhemmalla iällä kaipailevat näitä aikoja, jolloin vielä miehet katselivat perään.
        .
        Parinvalinta, seksi, oma perhe ja lasten tulevaisuuden miettiminen ei koskaan jätä ihmistä täysin rauhaan. Elämä vain on taapertamista, mutta etenemme kuitenkin. Olet hyvä tyttö. Menestystä sinulle elämässäsi! :)

Kiitos "kuuntelemisesta" ja auttamisesta. Ajatus siitä, että äitini panee opettajaani ja että hän (useiden muiden poikien/miesten tapaan) tuijottaa minua tissit mielessään kieltämättä häiritsee. Jos äidilläni on suhde opettajaani en valitettavasti voi sile mitään.

• veetijalmari
        Maria97 kirjoitti:

Kiitos "kuuntelemisesta" ja auttamisesta. Ajatus siitä, että äitini panee opettajaani ja että hän (useiden muiden poikien/miesten tapaan) tuijottaa minua tissit mielessään kieltämättä häiritsee. Jos äidilläni on suhde opettajaani en valitettavasti voi sile mitään.

Näinhän se on, mutta kaikkia tyttöjä ei katso halukkaasti kukaan. Jos totta puhutaan sellaisen tytön osa on karmea. Vittu ehkä joskus kelpaa toiselle, jos sekään, mutta mitään pitempää ei synny. Yrittää ehkä vanhemmiten selittää, miten sinkun osa on hyvä, vaikka olisi luopunut siitä hetkessä, jos olisi voinut. Sinulla taas on hyvä elämä edessäsi! :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      41
      1743
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      164
      1637
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1378
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      238
      1316
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      200
      1214
    6. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1145
    7. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      332
      1127
    8. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      78
      1076
    9. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      227
      1057
    10. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      314
      1057
    Aihe