Tositarina matematiikan opettajastani

Maria97

Hei. Olen tyttö 17. Äitini on matematiikan opettajani hyvä ystävä ja usein kutsuu hänet meille kylään. Kerran kuitenkin äitini kutsui opettajan kesämökilleni (minä en ollut tietoinen asiasta etukäteen). Istuin mökkisaunamme lauteilla täysin alasti kun yhtäkkiä opettajani tulee muna puolikovana saunaan kanssani. Koko saunomisen ajan hän vain tuijotti rintojani ja vaginaani. Näin kun hän alkoi kovettua. Häiritsevintä oli kun jouduin kumartumaan laittaessani puita kiukaaseen lisää ja opettajani vain tuijotti anustani ja vaginaani. Kun käännyin hänen peniksensa oli kovana (vaikka hän yritti peitellä sitä). Nykyään opettajani sitten tuijottaa minua joka päivä. Mitä minun pitäisi tehdä?

5

3099

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • matematiikan

      Ei sun pidä tehdä mitään. Jätä ope äidin hoidettavaksi. Ilmoita poliisille jos mies alkaa ahdistella

      • Maria97

        Olen puhunut tästä äidilleni mutta hän ei ole kuunnelut minua. Sanoo vain että mukamas liioittelen. Ei se opettaja onneksi ahdistele mutta häiritsee kun se kattoo/tuijottaa


      • veetijalmari
        Maria97 kirjoitti:

        Olen puhunut tästä äidilleni mutta hän ei ole kuunnelut minua. Sanoo vain että mukamas liioittelen. Ei se opettaja onneksi ahdistele mutta häiritsee kun se kattoo/tuijottaa

        On aika luultavaa, että äidilläsi ja matikanopella on seksisuhde. Siksihän äitisi varmaan oli kutsunut hänet mökillekin. Äitisi yrittää sanoa, että liioittelet, koska hän haluaa pitää hyvät välit opeen. Olet myös sen ikäinen, että mies kuin mies on halukas ainakin näkemään sinut alasti. Siksihän hän tuli saunaankin.

        Hän tappelee itsensä kanssa, koska hän on kiinnostunut sinusta, mutta kunnian miehenä hän ei halua mennä pitemmälle. Tiedän, millaista loputonta sisäistä tappelua seksitarve voi aiheuttaa. Älä siis anna hänelle mitään merkkiä, jonka hän voisi tulkita väärin vastakiinnostukseksi.

        Toisaalta voit tuntea, että sinut on noteerattu naisena. Kun hänen kyrpänsä on kovettunut, se johtuu juuri sinusta ja sinun vitustasi. Jos et olisi viehättävä nainen, sellaista ei tapahtuisi. Olet siis viehättävä. Mutta toisaalta on äärimmäisen kiusallista, että sinua katselee mies, jota joudut usein näkemään ja jota kohtaan et tunne lainkaan kiinnostusta.

        Samassa tilanteessa nuoret naiset ovat yleensäkin. Halukas mies voi olla opiskelu- tai työtoveri, esimies tai naapuri, josta ei noin vain pääse eroon. Monet naiset taas vanhemmalla iällä kaipailevat näitä aikoja, jolloin vielä miehet katselivat perään.
        .
        Parinvalinta, seksi, oma perhe ja lasten tulevaisuuden miettiminen ei koskaan jätä ihmistä täysin rauhaan. Elämä vain on taapertamista, mutta etenemme kuitenkin. Olet hyvä tyttö. Menestystä sinulle elämässäsi! :)


      • Maria97
        veetijalmari kirjoitti:

        On aika luultavaa, että äidilläsi ja matikanopella on seksisuhde. Siksihän äitisi varmaan oli kutsunut hänet mökillekin. Äitisi yrittää sanoa, että liioittelet, koska hän haluaa pitää hyvät välit opeen. Olet myös sen ikäinen, että mies kuin mies on halukas ainakin näkemään sinut alasti. Siksihän hän tuli saunaankin.

        Hän tappelee itsensä kanssa, koska hän on kiinnostunut sinusta, mutta kunnian miehenä hän ei halua mennä pitemmälle. Tiedän, millaista loputonta sisäistä tappelua seksitarve voi aiheuttaa. Älä siis anna hänelle mitään merkkiä, jonka hän voisi tulkita väärin vastakiinnostukseksi.

        Toisaalta voit tuntea, että sinut on noteerattu naisena. Kun hänen kyrpänsä on kovettunut, se johtuu juuri sinusta ja sinun vitustasi. Jos et olisi viehättävä nainen, sellaista ei tapahtuisi. Olet siis viehättävä. Mutta toisaalta on äärimmäisen kiusallista, että sinua katselee mies, jota joudut usein näkemään ja jota kohtaan et tunne lainkaan kiinnostusta.

        Samassa tilanteessa nuoret naiset ovat yleensäkin. Halukas mies voi olla opiskelu- tai työtoveri, esimies tai naapuri, josta ei noin vain pääse eroon. Monet naiset taas vanhemmalla iällä kaipailevat näitä aikoja, jolloin vielä miehet katselivat perään.
        .
        Parinvalinta, seksi, oma perhe ja lasten tulevaisuuden miettiminen ei koskaan jätä ihmistä täysin rauhaan. Elämä vain on taapertamista, mutta etenemme kuitenkin. Olet hyvä tyttö. Menestystä sinulle elämässäsi! :)

        Kiitos "kuuntelemisesta" ja auttamisesta. Ajatus siitä, että äitini panee opettajaani ja että hän (useiden muiden poikien/miesten tapaan) tuijottaa minua tissit mielessään kieltämättä häiritsee. Jos äidilläni on suhde opettajaani en valitettavasti voi sile mitään.


      • veetijalmari
        Maria97 kirjoitti:

        Kiitos "kuuntelemisesta" ja auttamisesta. Ajatus siitä, että äitini panee opettajaani ja että hän (useiden muiden poikien/miesten tapaan) tuijottaa minua tissit mielessään kieltämättä häiritsee. Jos äidilläni on suhde opettajaani en valitettavasti voi sile mitään.

        Näinhän se on, mutta kaikkia tyttöjä ei katso halukkaasti kukaan. Jos totta puhutaan sellaisen tytön osa on karmea. Vittu ehkä joskus kelpaa toiselle, jos sekään, mutta mitään pitempää ei synny. Yrittää ehkä vanhemmiten selittää, miten sinkun osa on hyvä, vaikka olisi luopunut siitä hetkessä, jos olisi voinut. Sinulla taas on hyvä elämä edessäsi! :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2486
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      38
      1399
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      61
      1372
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1156
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1101
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1032
    Aihe