Käykö muille näin

Miksimiksimiksi

Olen päässyt pahimman finni vaiheen yli ja kasvot ovat olleet lähes finnittömät viimeiset 2 vuotta josta sinänsä minun pitäisi olla vain tyytyväinen ja iloinen nykyiseen tilanteeseeni eikä harmitella turhista.

Kuitenkin aina ajoittain tuntuu ja on kauhu siitä että iho oon taas menossa huonompaan kuntoon ilman mitään sen kummempaa syytä.

Jos huomaan että ihoon on muodostumassa muutamia näppyjä, en huomaa itsessäni silloin mitään muuta kuin ne näpyt ja tuntuu että olisin huomattavasti kasvoista epäviehättävämpi näiden muutamien näppyjen takia vaikka tiedän (tai ainakin luulen tietäväni) että päivittäin tapaamieni ihmisten silmissä olen ihan saman näköinen kuin aina eikä kukaan ajattele minusta niin kriittisesti kuin minä itse!

Ja joskus vain tuntuu että iho on toisina päivinä muuten vain aivan kamalan näköinen vaikka se oikeasti olisikin yhtä hyvässä kunnossa kuin aina (kai?) ja tällöinkin on lähes mahdotonta nähdä itsessä mitään hienoa kuten vaikka silmät ja hiukset joita yleensä pidän parhaimpina ulkonäöllisinä piirteinäni.

Olen nykyään todella tarkka ihonhoidostani ja minulla on luottotuotteet enkä uskalla kokeilla mitään uutta koska pelkään että jokin uutuuden viehätys vain räjäyttää naaman täyteen finnejä. Siitäkin on kokemusta. Käytän mahdollisen hellävaraisia ja kevyitä tuotteita ja olen tarkka tuotteiden ainesosista. Esim. Vältän alkoholia ja ihoa tukkivia ainesosia, mutta ainoastaan aurinkovoide on sellainen josta en ole löytänyt luottotuotetta ja yritänkin suojata kasvot auringolta enemmän hatulla tms. kuin levittämällä paksuja suojavoiteita iholle.

Silti tuntuu että iho vain on parempi tai huonompi vaikka oikeasti ei olisi syytä huoleen. Ainainen itsetunto ongelma?! :/

Onko muilla tälläistä oravanpyörää?

1

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miksimiksimiksi

      Unohtui sanoa vielä että ihoni ei siis tietenkään ole mikään täydellinen eikä siitä täydellistä koskaan tule vaan ihossa on myös finnien jättämiä arpia ja niitäkin tulee aina vain lisää silloin kun niitä näppyjä joskus tulee. Ja joskus tuntuu että arvetkin ovat yhtäkkiä tummemmat ja näkyvämmät ja iho on pelkkää epätasaista laikkua.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1897
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1584
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1306
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1244
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1242
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1206
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1182
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1171
    10. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      44
      1166
    Aihe