becker map pilot navin päivittäminen????

mesemann

Asensin beckerin ohjelman tietokoneelleni autonmukana tulleella kaapelilla. Ohjelma alkoi välittömästi latautua kiinnitettyäni usb johdon. Ohjelman latauduttua onnistuneesti en kuitenkaan saa ohjelmaa auki, en voi rekisteröityä käyttäjäksi. Enkä näin ollen myöskään voi ostaa päivityksiä tai mitään muutakaan. Mistä tämä johtuu? Nyt olisi hyvät neuvot tarpeen.

13

6761

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • becer

      Sinulle olisi nyt hyvät neuvot tarpeen.

      • jessuss

        Kylläpä fiksu olet! Onnea ja rauhaa sulle elämääsi


    • ettäsilleen

      Minä asensinohjelman ja rupesin päivittämään, mutta hukkasin navikaattorista entisetkin kartat. Rahaa paloi uusiin karttoihin, mutta en saa niitä asennettua ja nyt olen ilman navikaattoria. Ei olisi kannattanut ruveta leikkimään.

    • navikaappari

      Elikkä paras pitää näpit irti sellaisesta, josta ei ymmärrä mitään.

    • Mersumamma

      Hei,
      Päivityksen asentaminen ei ole niin helppoa kuin Becker antaa ymmärtää...
      Teit aivan oikein lataamalla ohjelmiston, mutta tarvitaan lisätoimia menemällä tietokoneen ladattuihin ohjelmistoihin/ohjelmistoihin ja aktivoimalla sitä kautta ohjelmisto toimimaan. Tätä kautta lähti pyörimään ohjattu asentaminen ja kirjautuminen Beckerille.

      • Birtsu

        Hei. Ei todellakaan ole helppoa. Miten se aktivoiminen sitte tapahtuu siellä ladatuissa tiedostoissa? Kun ei siellä ollu mitään sellasta aktivointi kohtaa. Junnaa paikallaan vaan samoja juttuja eikä pääse eteenpäin.


    • Eivaan

      Millä ihmeellä saatte tietokoneen huomaamaan koko Beckerin, olen yrittänyt jo kolmella eri koneella, mutta ne ei havaitse Beckeriä. USB-johto ei ole alkuperäinen, vaan oln käyttänyt useita eri johtoja, mitä olen löytänyt.

    • Tsemppiä

      Nopeasti:
      - Mene https://www.beckermappilot.com
      - Luo tunnukset
      - Valitse kartta jonka tarvitset
      - Liitä auton Becker kovalevy (hanskalokerosta) USB-piuhalla PC:hen Becker-ohjelman ohjeen mukaisesti
      - Beckerin ohjelmalla päivität kartat
      - Huom. Saatat muistin vähyyden takia joutua ensin poistamaan turhia karttoja (esim. Espanja ellet tarvitse) ja sitten vasta päivittämään uudet
      - Päivitä samalla firmware (Becker ohjelmisto ehdottaa tätä jos firmis on vanha)
      - Kovalevy takaisin autoon ja homma valmis

      Itse päivitin pariin otteeseen yli vuosi sitten joten yo. ohjeessa saattaa lisäten saattaa joutua säätämään jotain kohtaa. Helppoa kuitenkin kuin heinän teko. Tsemppiä!

    • peltipoliisi

      Onko Becker map pilottiin mahdollista saada varoitukset "peltipoliiseista"?

      • Anonyymi

        Juu, lataa "Danger Spots Europe" -paketti samaiselta sivustolta.


    • Köyhäilijä

      En ymmärrä automerkkikohtaisen navigaattorin hankkimista. Kun tilasin itse uutta Mersua noin 2½ vuotta sitten, pöyristyin navigaattorin hintaa ja jätin sen ilman muuta ruksimatta. Navigaattoreihin erikoistuneen valmistajan (esim. Tomtom, Garmin) tuotteet maksavat murto-osan ja suoriutuvat tehtävistään hienosti. Puhuvat suomea ja päivitykset ovat nykyään ilmaisia laitteen koko käyttöiän.

      Minulla oli Mersua ostaessani jo Tomtom entuudestaan, joten kiinnitin sen imukupilla tuulilasiin ja homma oli valmis.

      Muutama viikko sitten Tomtom ilmoitti, että ikääntyneen laitteeni tuki päättyy eikä siihen enää saa uusia päivityksiä. Minulle tarjottiin uutta, paljon kehittyneempää laitetta kymmeniä prosentteja ohjehintaa halvemmalla. Maksoin muistaakseni 230,99 € (omaa WiFi-yhteyttä vailla oleva versio olisi ollut muutaman kympin halvempi). Laite tuli muutaman päivän toimitusajalla kuriirin tuomana kotiovelleni Hollannista. Päivitin laitteen heti sen saatuani WiFi-yhteyden kautta vaikeuksitta ja se on nyt palvellut satoja ja taas satoja kilometrejä mainiosti. Nopeusvalvontakameroistakin se on varoittanut mielestäni ihan aukottomasti (ja on niidenkin osalta päivitettävissä ajan tasalle aina tarvittaessa, ilmaiseksi).

      M-B:n oman navigaattorin ainoa etu on sen integrointi auton infotainment-järjestelmään siten, että se käyttää ”elegantisti” auton töllöä (samaa kuin radio ja auton järjestelmien asetukset). Minusta yksi pikku murikka lisää ikkunan edessä ja ”ruma” piuha savukkeensytytinliitäntään ovat varsin pieni harmi rahan säästöön ja etuihin nähden.

      • 220cdi

        Miten beckerin sivuilla voi tehdä rekisteröinnin? Ei löydy kuin "login" valinta.


      • Anonyymi
        220cdi kirjoitti:

        Miten beckerin sivuilla voi tehdä rekisteröinnin? Ei löydy kuin "login" valinta.

        Saitko tähän koskaan Vastausta, tämän kanssa tappelen juuri nyt?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      2612
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1988
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1986
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1786
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1540
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1306
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1198
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe