Eilen menetti kevään ensimmäiset kyyt päänsä, eilen 7 kyytä tänään 6 kyytä! Tavoitteena uusi ennätys tälle vuodelle, viimevuonna 73 kyytä, toissavuonna 59 ja sitä edellisenä 43!
Perinteinen kevätkyyn metsästys aloitettu!
8
61
Vastaukset
- tannari
Jos haluat että pihasi ja ulkorakennuksesi on kohta täynnä myyriä ja hiiriä ja jopa rottia niin jatkappa samaan malliin.
Itse tyydyn kuvaamaan ja katselemaan noita koska asun kerrostalossa, eikä ole mitään syytä tappaa niitä.- nilkkaakärmeet
Kyyt ei myyriä ja hiiriä pysty rajoittamaan, ne kun elävät yhdellä jyrsijällä viikkotolkulla.
Jos on jyrsijä ongelma, niin hiiribaarit ja liskut ovat oiva keino päästä niistä eroon.
Kyyt taas itse hoidan petkeleellä, sillä on hyvä sipaista pää poikki luikeroilta.
Monta vuotta olenkin aina keväällä harrastanut luikerojahtia, ja hyvin on kyitä telottu hengiltä. Sellaista 3-8 luikeroa kesässä tapaa kohtalonsa meidän tontin laidoilla, joskus ihan keskeltäkin. Koirien takia se on tärkeää työtä, se kärmeiden tappo.
- kyykilroy
Tämän kevään saalis jo 19 kyytä, yhdessä nipussa oli 6 kyytä!!
- onnittelen
Upeeta, tosi hienoa toimintaa, noin ne kiärmeet vähenee. Itse en ole koskaan löytänyt tuollaisia keskittymiä. Kerran oli kaksi nipussa, vissiin naivat, ja minä poika pistin molemmat kylmäksi. Siinä sai parittelu pikaisen lopun, heh,heh.
- huhtikuunverilöyly
Jahti alkaa myös täällä! Ei ole tosin tonttia kun asun kerrostalossa, mutta menen metsään jahtaamaan niitä! Varusteina on keppi, intialainen kukri-veitsi ja kenttälapio. Kyllä lähtee kyiltä päät irti!
- kyyjahtiaparhaimmillaan
Eilen löysin mahtavan talvehtemispesä paikan 234 kyystä tuli 468 "pätkää" , teroitettu petkele on hyvä siihen!! Vko sitten 144 "pätkää" !! Nyt ollaan luotu uusia ennätyksiä!!
- kyidenvihollinen
Vautsi, tuo oli mitalin arvoinen suoritus, minullakin teroitettupetkele, mutta en ole kyitä vielä tänä keväänä löytänyt. Olenko sitten osannut tappaa kaikki jo menneinä vuosina. 10 vuotta on kyysotaa käyty, ja joka vuosi saalismäärä vähentynyt, kai sitä on saatua ne tapettua.
- intosilppuri
Minä mätkin kyitä joka kevät nurmikolta pitkävartisella kuokalla. Se on kiva katsoa kun nuo paskanilviäiset pääsevät hengestään. Kerran ajoin päältäajettavalla ruohonleikkurilla kyyn yli. Oli se hauskan näköistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 204894
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni861752Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2881602Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä741554Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2561428Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1351187Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121170Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041109Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi681084- 931064