Perinteinen kevätkyyn metsästys aloitettu!

kyyjahtiaparhaimmillaan

Eilen menetti kevään ensimmäiset kyyt päänsä, eilen 7 kyytä tänään 6 kyytä! Tavoitteena uusi ennätys tälle vuodelle, viimevuonna 73 kyytä, toissavuonna 59 ja sitä edellisenä 43!

8

98

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tannari

Jos haluat että pihasi ja ulkorakennuksesi on kohta täynnä myyriä ja hiiriä ja jopa rottia niin jatkappa samaan malliin.
      Itse tyydyn kuvaamaan ja katselemaan noita koska asun kerrostalossa, eikä ole mitään syytä tappaa niitä.

• nilkkaakärmeet

Kyyt ei myyriä ja hiiriä pysty rajoittamaan, ne kun elävät yhdellä jyrsijällä viikkotolkulla.
        Jos on jyrsijä ongelma, niin hiiribaarit ja liskut ovat oiva keino päästä niistä eroon.
        Kyyt taas itse hoidan petkeleellä, sillä on hyvä sipaista pää poikki luikeroilta.
        Monta vuotta olenkin aina keväällä harrastanut luikerojahtia, ja hyvin on kyitä telottu hengiltä. Sellaista 3-8 luikeroa kesässä tapaa kohtalonsa meidän tontin laidoilla, joskus ihan keskeltäkin. Koirien takia se on tärkeää työtä, se kärmeiden tappo.

• kyykilroy

Tämän kevään saalis jo 19 kyytä, yhdessä nipussa oli 6 kyytä!!

• onnittelen

Upeeta, tosi hienoa toimintaa, noin ne kiärmeet vähenee. Itse en ole koskaan löytänyt tuollaisia keskittymiä. Kerran oli kaksi nipussa, vissiin naivat, ja minä poika pistin molemmat kylmäksi. Siinä sai parittelu pikaisen lopun, heh,heh.

• huhtikuunverilöyly

Jahti alkaa myös täällä! Ei ole tosin tonttia kun asun kerrostalossa, mutta menen metsään jahtaamaan niitä! Varusteina on keppi, intialainen kukri-veitsi ja kenttälapio. Kyllä lähtee kyiltä päät irti!

• kyyjahtiaparhaimmillaan

Eilen löysin mahtavan talvehtemispesä paikan 234 kyystä tuli 468 "pätkää" , teroitettu petkele on hyvä siihen!! Vko sitten 144 "pätkää" !! Nyt ollaan luotu uusia ennätyksiä!!

• kyidenvihollinen

Vautsi, tuo oli mitalin arvoinen suoritus, minullakin teroitettupetkele, mutta en ole kyitä vielä tänä keväänä löytänyt. Olenko sitten osannut tappaa kaikki jo menneinä vuosina. 10 vuotta on kyysotaa käyty, ja joka vuosi saalismäärä vähentynyt, kai sitä on saatua ne tapettua.

• intosilppuri

Minä mätkin kyitä joka kevät nurmikolta pitkävartisella kuokalla. Se on kiva katsoa kun nuo paskanilviäiset pääsevät hengestään. Kerran ajoin päältäajettavalla ruohonleikkurilla kyyn yli. Oli se hauskan näköistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo räyhää: kansan on muututtava

Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san
      Maailman menoa
      235
      2614
    2. Ehkä vähän

Rakastunut sinuun
      Ikävä
      60
      1404
    3. Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas
      Kaste
      162
      1197
    4. Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana

Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta
      Kaste
      366
      1137
    5. Et taida paljoa

treffeillä käydä? 😆 mieheltä Naiselle
      Ikävä
      100
      1102
    6. Martina ja jalkapalloilija2

Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      187
      1098
    7. Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion

Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu
      Ikävä
      122
      1068
    8. Sijaiskasteet kuolleitten puolesta

Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j
      Kaste
      373
      1059
    9. Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta
      Kaste
      153
      992
    10. Oikea kaste on syntisten kaste

Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka
      Kaste
      58
      985
    Aihe