Pyörii se viron rekisterissä oleva auto ja mies käy töissä koko ajan.
Pitäs rekisteri vaihtaa suomen kilviksi
veronkiertoa muuten
2013 näin silloin jo auton pyörivän ja ukko kehui olevan töissä
vieläkö muhoksella
6
154
Vastaukset
- Revi-persettä
Vittuako se sulle kuuluu?
- hommooot
Kyllä kuuluu,se syö mun pöydästä
jättää verot maksamatta
on huijari.
vedä sinä homo käteen - samalla_viivalla
hommooot kirjoitti:
Kyllä kuuluu,se syö mun pöydästä
jättää verot maksamatta
on huijari.
vedä sinä homo käteenTodellakin kuuluu.
Ilmotus vaan poliisille, maksakoon verot niinku me muutki tehään. - nimellä
samalla_viivalla kirjoitti:
Todellakin kuuluu.
Ilmotus vaan poliisille, maksakoon verot niinku me muutki tehään.tää nimimerkki
revi persettä on se virolainen äijä
sillä on suomalainen naiskaveri
nimeä en viitsi vielä laittaa.
- Tihinen
Käräytä kyrpä sitten suomalaisetkin veronkiertäjät. Niitä riittää. Joka vitun rakennustyömaa pitäisi ratsata. Lestat on kovia kusettajia tälläkin saralla!
- niin_muhoslaista
Tämäkin "viestiketju" on taas tyypillinen esimerkki siitä, että muhoslaiset ristiinnussijat kyllä huolehtivat toistensa asioista niin perkeeleen tarkkaan - omista asioista ei näytä olevan niin väliä! Voi teitä, piruparat!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167160- 1972510
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1021957En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761517Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911069- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46959- 77853
- 45729
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708